Hakutulokset

1. H

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Anukkio, minä ainakin menisin sinuna yksityisellä käymään. Voisivat ainakin ultrata tarkemmin, sillä eiköhän pienokaisen luiden mutatkin jo kerro jotain noilla viikoilla. Oma käsitykseni on, että ainakin suurin osa lääkäreistä suosittelee sinun tilanteessasi tuota lapsivesipunktiota ja jos...
  2. H

Me saimme eilen sen kauan odotetun kirjeen ( 6 viikon piina siis takana ), jossa todettiin kaikki vauvan kromosomit normaaleiksi. Perjantaina menemme yksityiselle tarkastelemaan vielä vauvan sydäntä lähemmin. Anukkio, kovasti voimia sinulle! Muista, että olette vasta jääneet seulasta...
  3. H

Meillä pitkä odotus palkittiin tänään ihanilla uutisilla. Lapsivesi punktion pikatesti valmistui ja saimme kuulla, että ainakin 21, 18 ja 13 kromosomit ovat normaalit. Nyt vielä odotellaan loppu tuloksia. Tietääkö kukaan kuinka todenäköistä olisi, että vielä noista loppu kromosomesita...
  4. H

INDICO ihana kuulla, että olette jaksaneet katsoa tulevaan ja teillä on jo uusi elämän alku mahassa. On myös ihana lukea positiivisesta asenteestasi, se toivottavasti jo itsessään kantaa pitkälle :) Meillä on onneksi kotona vuoden vanha esikoinen ilahduttamassa ja luomassa uskoa, että jos ei...
  5. H

Indico kiitos viestistäsi! Tarinanne kuulostaa vain pelottavan tutulta, meillä vain tuo loppu on vielä kirjoittamatta. Lapsivesipunktio on tulevana maanantaina. Oletteko te jaksaneet yrittää uutta raskautta noiden ikävien kokemusten jälkeen? Voimia kaikille!
  6. H

SaCali kiitos lohduttavista sanoistasi! Hanseka voi kun voisin jotenkin sinua auttaa. Olen itse käynyt juuri noita samoja tunteita läpi, sillä saimme viime to tietää 4 mm niskaturvotuksesta. Minulla mies elää kyllä ihanasti mukana ja tällä hetkellä on itkuherkempi vielä kuin minä. Auttaisiko...
  7. H

Tulin hakemaan vertaistukea ja kanssasisaria tähän onnettomaan tilaan. Toissa päivänä saimme kuulla ekassa ultrassa, että vauvallamme on niskaturvotusta 4 mm ja ylihuomenna on siis aika istukkanöytteen ottoon. Tunteet ovat menneet laidasta laitaan. Mikä minua ihmetyttää on se, että ultrassa...

Yhteistyössä