Hakutulokset

  1. M

    Millä vkolla voi mennä 4D ultraan aikaisintaan?

    Ja milloin voi nähdä lapsen sukupuolen?
  2. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Ippu kyllä ajatuksillaan voi saada paljon aikaan, vaikka ne ois sit ihan alitajunnan tasolla olevia. Tiedän esimerkiksi monia tapauksia, että lasta on yritetty ties kuin kauan ja lopulta on turvauduttu hoitoihin. Mutta sitten kun esikko on syntynyt, niin eipä ole mennyt kauaa, kun on syntynyt...
  3. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    En ole hetkeen täällä käynyt (ei pysty, kun en muuten malta odottaa, että käyn eka siellä papassa uudestaan kesäkuussa ja sit vasta laitetaan yritys alulle) ja mitä, mitä Hissukka on plussannut. Tuhannesti onnea, ihanaa! Mulla on nyt olleet työasiat mielessä. Kävin tänään työhaastattelussa...
  4. M

    Jos lapsen hampaiden pesu ei onnistu, pitäkää taukoa

    Meillä 1vuotias ei suostunut ollenkaan hampaiden pesuun. Kuukauden niitä yritin pestä huonolla menestyksellä, ehkä sekunnin sain pestyä. Sain hyvän vinkin: pidä taukoa 2viikkoa. Niin teinkin ja sen jälkeen onnistuikin hampaiden pesu! :)
  5. M

    lähteekö teillä miehet/isät mukaan esim...

    Totta kai lähtee!
  6. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Niin siis papa-kokeen tulos oli tietenkin ihana uutinen, ei nega :ashamed:
  7. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Vilma84 olipa ihania uutisia. Minä en ole tosiaan hetkeen tänne kirjoitellut, toki taustalla olen pyörinyt. Tällä viikolla kävin lääkärissä, joka käski vain mennä uudestaan papaan kesällä ja jos sit on jotain niin gynekologille. Eli tuskinpa sit mitään vakavampaa ja toivottavasti papa ois puhdas...
  8. M

    Kysymys raskaaksi tulemisesta?

    Mietin vaan että miten se voisi edes olla mahdollista kun olen melko varma että ovulaatio tuli ja meni ihan ajallaan...
  9. M

    Kysymys raskaaksi tulemisesta?

    Kiertoni on säännöllinen...mutta siis voiko mitenkään olla mahdollista, että tulee raskaaksi jos rakastelee päivän ennen kuukautisten alkamisajankohtaa? Kuukautiset eivät olet tulleet vaikka tänään jo viimeistään olisi pitänyt alkaa.
  10. M

    1-vuotiaiden mittoja?

    Poika 73,5 cm 9770 g
  11. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Mä oon taas katellut työpaikkoja ja yks hyvä osui silmään. Tosin sitä varmaan hakee taas "muutama" muukin. Mutta koitan hakea sitä ja sit vasta, jos onnistuisin sen työn saamaan, pähkäilen noita hoitoonlaittamisjuttuja yms.. Toi duuni kun alkaisi vasta syksyllä, niin tässä ois aikaa...
  12. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Mulla oli tuo koetulos luokkaa 2. Ja vitsit kun noi vastauskirjeetkin on niin ammattikieltä ja -termejä täynnä, et aika ulalla olen siitä, mitä toi nyt meinaa. Mutta joo kahden viikon päästä on lääkäri ja siellä varmaan selviää, mitä jatkossa tehdään. Pelottaa vaan edes kysyä tuosta...
  13. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hurjasti onnea Iida83:lle! Itsellä pieni paniikki päällä. Sain papa-kokeen tulokset ja niissä oli jotain häikkää. Ei onneksi mitään pahanlaatuista, mutta ei se puhdaskaan ollut. Nyt pitää vapun jälkeen käydä lääkärissä ja kirjeessä, jossa tuo tuloskin oli, luki, että pitäisi ottaa uusi koe 6...
  14. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Iida 83 mulla kans toi sama homma. Esikosta oli kamala aamupahoinvointi ja loppuraskaudesta kävely oli ihan yhtä tuskaa liitoskipujen takia. Mutta kyllä sitä pärjää. Ollaan optimisteja! Miivi Meilläkin esikoinen on ollut helppo tapaus ja mietin, et jos pikkusisarus onkin vaativampi + sitä...
  15. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Voi Rhea, onpas harmi :hug: Mutta uskotko, et kaikilla asioilla on kuitenkin aina tapana järjestyä. Kyllä muakin kiukuttaa kun hain tuossa yhtä vakipaikkaa, mutta en sitä saanut. Veti kans mielen matalaksi. No pakko uskoa, et joku vielä parempi paikka ja aika odottaa mua. Olen ihan tyytyväinen...
  16. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Tuo viimeinen lause on niin totta mun kohdallani. Olen kovasti koittanut oppia pois tuosta liiallisesta murehtimisesta. En tajua, miksi en vaan voi ottaa päivää kerrallaan. Mä koitan tosiaan etsiä niitä töitä, en kovin aktiivisesti, mutta kuitenkin. Pariin otteeseen olen kovastikin...
  17. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hei! Ääh edellinen tekstini hävisi jonnekin bittiavaruuteen.. Yritetään uudestaan. Tännehän on tullut paaaljon haaveilijoita. Lisäätkö minutkin Heikko-Peikko listalle, kiitos eli: Minja..................2. haaveissa...............heinäkuussa alkaa Mäkin täällä painiskelen kanssa noiden...
  18. M

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täältä löytyy yksi haaveilija. Ennestään meillä on jo yksi kevätvauva vuosimallia 06. Lisää vauvoja saisi kyllä tulla, mutta ei ihan vielä, kun on tuo esikoinen vielä aikasta pieni. Mies myös ihan innoissaan ajatuksesta. Eli varmaankin aloitetaan yritys kesällä. :wave:
  19. M

    Mitä näistäkin häistä tulee?:(

    \ :hug: Olen pahoillani. Mutta hienoa ja tärkeintä on, että miehesi on sun puolella. Keskity mieheesi ja suureen päivääsi. Yritä unohtaa anoppi! Joskus on helpompi elää etäisyydessä, elää siis niin, ettei ole jonkun läheisensä (esim isän tai äidin kanssa) tekemisissä, jos yhteydessä olo...
  20. M

    Mitä näistäkin häistä tulee?:(

    TE kutsutte ketä haluatte! Jos anoppi ei halua tulla häihinne, se on sitten hänen ongelmansa. Se on TEIDÄN päivänne ja hääpari kutsuu ketä haluaa, kerta ite maksaa kulut.

Yhteistyössä