Hakutulokset

  1. N

    1v9kk:11h yöunta,ei päikkäreitä

    Eli meidän tyttö nukkuu katkeamatonta yöunta 11h (21.30-8.30). Päikkäreille ei suostu käymään sisälle eikä ulos vaunuihin. Jaksaa kyllä ihmeen hyvin ilman päikkäreitäkin. Onko kellään muulla tällaista? Hieman ihmetyttää, kun tyttö on kuitenkin vielä noin pieni.
  2. N

    tapaispa ulkoilessa jonkun ihanan miehen

    ja sitten kahville ja puuhiin meille.. ilman mitää sitoumuksia. :p :p :whistle:
  3. N

    Minkä ikäiselle lapselle hammastahnaa?

    Elikkäs minkä ikäiselle lapselle olette antaneet hammastahnaa? Kaupoissa kun tuntuu olevan ensimmäiset tahnat jo 0-2 -vuotiaille.
  4. N

    Raskautuminen km:njälkeen ennen seraavia menkkoja?

    Eli tietoa kaipaisin.. Minulla oli km 7.4 rv6+3, ja jälkivuoto kesti viikon. Raskaustesti näytti negaa heti kun vuoto loppui. Menkkoja olen tässä odotellut, mutta nyt minulla on ilmennyt joitakin raskausoireita.. Olin keskeytetyssä yhdynnässä 16.4 ja 29.4. Olisiko näistä päivistä jo voimut...
  5. N

    Cittarissa välikausipukuja?

    Eli onko cittarissa hyviä välikausipukuja (koko 80 cm)? Minkä merkkisiä sieltä löytyy ja minkä hintaisia mahtavat olla? Kiitos, jos joku viittii vastata. Ollaan lähdössä kaupunkiin ostoksille ja en viittis turhaan ravata kauppoja.
  6. N

    Sein kypsymisaika?

    Eli kuinka kauan sei kypsyy uunissa? Ja missä asteessa kannattaa valmistaa? Siitä on niin kauan, kun viimeeksi tein, että on päässyt totaalisesti unohtumaan... :ashamed:
  7. N

    1-v. kieltäytyy istumasta potalle

    Eli meidän 1-vuotias on käynyt potalla jo useamman kuukauden ajan. Pottaan on saatu useat pissat ja muutamat kakatkin saaliiksi. Istuu aina mielellään potalla ja lukee kirjaa. Nyt parina päivänä on kieltäytynyt istumasta. Pitää jalkoja suorana ja huutaa! Mistähän tämä johtuu ja onko muilla ollut...
  8. N

    Jokos muilla sukkahousut farkkujen tms. alla?

    Meillä taapero on ollut vielä vuorellisilla samettihousuilla, mutta huomasin, että kaveri pukee lapsilleen jo sukkahousut sinne alle. Mites muut?
  9. N

    pillerit pois

    valmistun kesällä -07 ammattikoulusta, ja nyt kihlattunikin on näyttänyt hieman vihreää valoa lapsen teolle. huomenna otan viimeisen pillerin listasta ja ajattelin syödä sen jälkeen vielä yhden listan niin että viimeiset ei-luomu-menkat tulevat 31.8. missä vaiheessa te olette jättäneet ehkäisyn...
  10. N

    Seksistä ja läheisyydestä..

    Kuinka paljon saatte kumppaniltanne läheisyyttä ja lämpöä sen johtamatta seksiin? Minä haluaisin saada edes jonkinlaisen tuntuman ennen seksin harrastamista..Mulle ei oikein uppoa että heti mennään alakerran puolelle :/ Tulee jotenkin niin esineellinen olo, ettei lämmöllä ole väliä. Olenko ihan...
  11. N

    Hei!

    Nyt olisi lähdössä kaksi lapsiperhettä huhtikuussa Malemen kylään Imperial hotelliin. Hotelli on kuulemma hyvä, mutta se olisi vielä parempi, jos siellä olisi toinenkin lapsiperhe. Minun tyttöni (12-v), poikani (10-v), siskoni ja hänen kaksi tytärtänsä (13-v kummatkin) olemme lähdössä sinne...
  12. N

    Hei!

    Nyt olisi lähdössä kaksi lapsiperhettä huhtikuussa Malemen kylään Imperial hotelliin. Hotelli on kuulemma hyvä, mutta se olisi vielä parempi, jos siellä olisi toinenkin lapsiperhe. Minun tyttöni (12-v), poikani (10-v), siskoni ja hänen kaksi tytärtänsä (13-v kummatkin) olemme lähdössä sinne...
  13. N

    Hei!

    Nyt olisi lähdössä kaksi lapsiperhettä huhtikuussa Malemen kylään Imperial hotelliin. Hotelli on kuulemma hyvä, mutta se olisi vielä parempi, jos siellä olisi toinenkin lapsiperhe. Minun tyttöni (12-v), poikani (10-v), siskoni ja hänen kaksi tytärtänsä (13-v kummatkin) olemme lähdössä sinne...
  14. N

    Hei!

    Nyt olisi lähdössä kaksi lapsiperhettä huhtikuussa Malemen kylään Imperial hotelliin. Hotelli on kuulemma hyvä, mutta se olisi vielä parempi, jos siellä olisi toinenkin lapsiperhe. Minun tyttöni (12-v), poikani (10-v), siskoni ja hänen kaksi tytärtänsä (13-v kummatkin) olemme lähdössä sinne...
  15. N

    Violentse!!!

    Haluaisitko alkaa kanssani mailailemaan tms.?onko meseä? oon vm.89 neitonen,tyttö syntyny heinäkuussa 05:) Jos niin laita s-postia osotteeseen RaLLe-neiti@jippii.fi tai lisää mut meseen (RaLLe-Neiti@hotmail.com) ois kiva jutella..!:) :heart:

Yhteistyössä