Hakutulokset

  1. Ä

    äitiyspakkaus 2007

    =) nyt se on sitten tullut ja kyllä se on ihana!just mun makuun.tykkäsin eniten valkoisesta kietaisubodysta ja toppapuvusta.nuin nättiä pukua en oo ikinä äippäpakkauksessa nähnyt.kun nyt kevät/kesävauvasta2008 haaveilen niin toivonkin että tuon pakkauksen omalle kolmannelle kullannupullemme...
  2. Ä

    Mitä mieltä nimestä Kiana?

    Olen miettinyt tytöllemme sitä.. :)
  3. Ä

    apua!!!!!!!!

    en eds jaksa selittää kaikkea,mutta tää minun ja avopuolisoni suhde on kamala!!!!!!!!en ole enään yhtään onnellinen hänen kanssaan.meillä on talo ja kaksi pientä lasta.jos olisimme kahden,varmasti eroaisimme.mieheni on jatkuvasti vihainen.huutaa lapsille ja minulle.puhuu minulle alentavaan ja...
  4. Ä

    Mitä

    teen, kun minulle tosi läheinen ja rakas ystävä ei enää vastaaa puhelimeen. Ilmeisesti nykyinen poika ystävä kieltää kaiken. Ei luota ja jatkuvasti käskyttää ystävääni. Ja sukulaisetkin on jäänyt, koska asuvat kaukana eli ihan eristyksissä elää... Elämä muuttunut itelläkin sen takia aika lailla...
  5. Ä

    äidit vuosimallia80

    minkä ikäisiä lapsenne ovat?minkä ikäisenä saitte?onko haaveissa lisää?minulla on 3v tyttö ja 1v tyttö.esikoisen sain23v ja kuopuksen 26v.vauvakuumetta taas poden mutta ehkä odottelen vielä vähän että vauveliini kasvaa....täytti just vuoden nimittäin.
  6. Ä

    Minkä

    tekstin voisin laittaa papalle lehteen isänpäiväksi. Pappa pojallemme tosi tärkeä!
  7. Ä

    MIten mä teen punaviinimarjamehua?!

    VOI APUA, siis miten mä saisin tehtyä noista lopuista pakastemarjoista mehua ku multa vietiin mehumaija... oon vähä käsi tällaisissa jutuissa, jos joku kiltti kertos... =)
  8. Ä

    turvaistuimista

    Olemme lähdössä pitkälle automatkalle ja poika voi pahoin autossa.Etupenkillä (korokkeella) olemme selvinneet lyhyet matkat.Mutta kuulin juuri,että siinä on lapsella sakkopaikka.Pitääkö tämä väite paikkaansa? Kiitos vastanneille ja iloista kesää :flower:
  9. Ä

    verkkokassi vaunuihin/rattaisiin

    Mistähän Tampereelta saisi halvalla verkkokassin?? Vapaa Valinnassa ei ole eikä Hervannan missään muissakaan kaupoissa. Minkähänlaista hintaa olisi Cityssä?? Anttilassa??
  10. Ä

    pätkis-kakkun ohjetta kaipailen

    moi! Mä tältä sivulta bongasin kerran pätkis kakun ohjeen, mut nyt olen hukannut sen. Eli olisko joku ystävällinen ja laittais sen ohjeen mulle.Se kuullosti ohjeena TOSI TOSI hyvältä!!!
  11. Ä

    Kuinkas moni aikoo mennä Fröbelin palikat "keikalle"

    sunnuntaina 23 pv. ? =) Tampereella siis Me aiomme mennä..olimme viime vuonnakin...poika 3.5v. on aivan hulluna niihin =)
  12. Ä

    lasten pyyntö

    Te isot ihmiset ymmärtäkäähän: voi pientäkin joskus ottaa päähän, Voi lastakin väsyttää päivän työ, voi häneltäkin mennä huonosti yö. Voi ystävä pettää ja huutaa "pomo" ja muutenkin olla surkea olo. Voi raivari tulla ja palaa roppu, kun aina on niin kamala hoppu. Ei murheet ole vain isojen...
  13. Ä

    Messenger-kavereita

    Olen 24v. onnellinen 3v. pojan äiti tampereelta. Pojallani on kehitysviimästymä...(ei ole tutkittu vielä tarkemmin) Pistäkää maili osoitteenne mukaan niin tiedän,ettei virukset ole tulossa messeen. Oma maili on sini80@hotmail.com =)
  14. Ä

    marrasmamma ja muutkin äidit Lahdesta

    Heippa marrasmamma, Tuolla lahtelaismammojen pinossa kyselit! Mulle voi kirjottaa osoitteeseen elinapulli@hotmail.com. Muutkin äidit Lahdesta kirjoitelkaa. Meillä siis 4,5 kk vanha poika ja itse oon 24v.
  15. Ä

    Yksinäisiä äitejä Espoosta?

    Äiti 23v ja pojat 2v ja 6kk etsivät tosi ystäviä. Päivät käyvät välillä pitkiksi kotona kykkiessä. Eikä ystäviä oikeasti ole. Olen iloinen, huumorintajuinen ja tempperamenttinen. Pojat ovat luultavasti tulleet äitiinsä. Toivottavasti löytyisi joku samankaltainen äiti jonka kanssa voisi jakaa...

Yhteistyössä