Hakutulokset

  1. Ä

    äitiyspakkaus 2007

    =) nyt se on sitten tullut ja kyllä se on ihana!just mun makuun.tykkäsin eniten valkoisesta kietaisubodysta ja toppapuvusta.nuin nättiä pukua en oo ikinä äippäpakkauksessa nähnyt.kun nyt kevät/kesävauvasta2008 haaveilen niin toivonkin että tuon pakkauksen omalle kolmannelle kullannupullemme...
  2. Ä

    millon menkat synnytyksen jälkeen?

    Kuukautiset alko noin 1 v 3 kk synnytyksestä, ja imetän vielä.
  3. Ä

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    :flower: Hei! varovasti annan vauvakuumeen lisäntyä.miehen kanssa menee huonosti ja raha asioiden myös.kaksi pikkuista (1v ja 3v)on ennestään mutta vauvankaipuu on taas iskenyt.jos vaan ois miehen kans asiat kunnossa vois alkaa vauvaa yrittään parien menkkojen jälkeen.jotenki vaan niin stressaa...
  4. Ä

    Mitä mieltä nimestä Kiana?

    Syntymävuodet Miehiä Naisia 1899 0 0 1900-19 0 0 1920-39 0 0 1940-59 0 0 1960-79 0 1 1980-99 0 3 2000-06...
  5. Ä

    Mitä mieltä nimestä Kiana?

    \ :) KianainäväKaunist :laugh: :) Minkä ikäinen tämä ystäväsi Kiana on :) ?
  6. Ä

    Mitä mieltä nimestä Kiana?

    Olen miettinyt tytöllemme sitä.. :)
  7. Ä

    kuopiolaiset äidit

    No oisko kukaan joutilas huomenna tapaamaan, jossain petosen puistossa?
  8. Ä

    kuopiolaiset äidit

    No niin...oisko ketään, joka joutaisi Petosella, pitkänä perjantaina vaunulenkille tai puistoon leikkimään? Mulla siis poika reilun vuoden ja itse olen 26 vuotta.
  9. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Me olemme kyllä kiinnostuneita tapaamaan uusia äitejä ja lapsosia Petoselta, mutta tämä viikko on niin täynnä menoja, että en osaa oikein etukäteen sopia ulkoiluaikoja..mutta koitan roikkua täällä "linjoilla", kun kuitenkin jatkossa lenkkeily ja puistoilu seuraa kaipaamme.
  10. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Mahataudista ollaan toivuttu ja nyt ollaan reissussa..palaamme Petoselle luultavasti sunnuntaina, joten ensi viikolla vois lenkkeillä?! Myös puistoseura kelpaa, jos leikki-ikäisiä lapsia muilla?
  11. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Cherry: meille tuli mahatauti, joten emme alkuviikosta varmaankaan vielä lähde ulkoilemaan.
  12. Ä

    kuopiolaiset äidit

    cherry: palataan astialle sunnuntaina!
  13. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Cherry: mikäs paikka olisi selkeämpi...me asutaan pyörön kaaren tuntumassa, enenpi palo-opiston suuntaan..No entäs sitten neuvolan luona tai vaikkapa kaupoilla??Meille pitäis käydä näillä näkymin ihan kaikki päivät, ei ole suunniteltuja menoja päivä aikaan.
  14. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Cherry: mikäpäs siinä. Varoituksen sana...mä en ole sitten mikään liikunnallinen tyyppi...että enimmäkseen tykkään rupattelu tahtia kävellä, en mitään kovin reipasta lenkkiä tykkää mennä... Oisko teidän helppo tulla vaikka tuuliviirin päiväkodin takana olevalle leikkipaikalle? Niin siitä vois...
  15. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Cherry: en voi laittaa y-viestiä, kun en halua kirjautua... Mihinkä aikaan yleensä ulkoilette? Meillä on päiväuniaika(ulkona,vaunuissa nukkuu)puolenpäivän aikaan,joten silloin voimme ulkoilla ja sitten käymme iltapäivällä leikkimässä ulkona, mutta silloinkin voisimme käydä kävelyllä. onko...
  16. Ä

    kuopiolaiset äidit

    Cherry: huomasin, että olet samanikäinen kanssani ja Petoselta...Käytkö missä päin Petosta ulkoilemassa? Minulla on vuoden ikäinen poika. Keskustaan en jaksa raahautua...joten minua kiinnostaisi törmäillä äitien ja lasten kanssa Petosella.
  17. Ä

    apua!!!!!!!!

    voi kiitos taas kaikille!tuo muttaminen kuulostais hyvälle mut ei taida olla paikkaa mihin mulla ois kahen lapsen kans mahdollista mennä.äitillä uusi mies joten se mies ei varmaan meitä sinne haluais....asumaan ainakaan.ja itelläki ois hankala olla jos sinne tuppautuu.täytyy vielä yrittää...
  18. Ä

    apua!!!!!!!!

    en eds jaksa selittää kaikkea,mutta tää minun ja avopuolisoni suhde on kamala!!!!!!!!en ole enään yhtään onnellinen hänen kanssaan.meillä on talo ja kaksi pientä lasta.jos olisimme kahden,varmasti eroaisimme.mieheni on jatkuvasti vihainen.huutaa lapsille ja minulle.puhuu minulle alentavaan ja...
  19. Ä

    Mitä

    ja tämä ystävä on poikani kummitäti
  20. Ä

    Mitä

    teen, kun minulle tosi läheinen ja rakas ystävä ei enää vastaaa puhelimeen. Ilmeisesti nykyinen poika ystävä kieltää kaiken. Ei luota ja jatkuvasti käskyttää ystävääni. Ja sukulaisetkin on jäänyt, koska asuvat kaukana eli ihan eristyksissä elää... Elämä muuttunut itelläkin sen takia aika lailla...

Yhteistyössä