Hakutulokset

  1. B

    Miehen 30-vuotis synttärit

    Mitähän kivaa keksisin miehen 30-vuotis syntäreiksi? Haluaisin järkätä tapahtumarikkaat synttärit, ei pelkkää kahvittelua ja boolia. Suunnittelin, että voisimme vaikka lähteä Viron puolelle touhuamaan, mutta mitä... Millaisia synttäreitä olette järjestäneet tai millaisissa olette olleet?
  2. B

    Antibiootti ja raskaus

    Miten huonosti sopivat yhteen ja mitä haittavaikutuksia niiden pitkäaikaisella kåytöllä voisi olla? Mitä luulette?
  3. B

    karvainen

    Karvainen kumppani? Missä kohtaa ne karvat ovat kiihottavat?
  4. B

    takaa päin? paras asento?

    takaa päin ?
  5. B

    Mistä Tuomas veturia?

    Mistähän löytäisi Tuomas veturi tavaraa? Jossain näin myynnissä sellaisen pienen veturi-lelun, mutta muuta, esim. vaatetta olisi kiva löytää. Ja mieluiten postimyynnistä.
  6. B

    masennuksesta toipuminen

    Itse olen toipumassa synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja kaipaan totisesti rohkaisua! Eli miten teidän paranemisprosessi eteni? Saitteko vartaistukea tai jotain terapiaa, kauan lääkitystä? Niin ja tulitteko uudestaan raskaaksi ja mikä oli olo silloin? Voi kysymyksiä olisi niin paljon...
  7. B

    mummulassa äidillä paha olo

    Purkaudun nyt tähän näin. Ollaan taas omien vanhempieni luona. Monestakin eri syystä valitettavasti tulen aina täällä ahdistuneeksi. Sisällä kaivertaa paha olo, hermostuttaa ja on sellainen ylikireys sisällä päällä :'( Yritän niin kovasti luoda lämmintä isovanhempi-lapsenlapsi suhdetta, mutta...
  8. B

    hei..(espoo)

    Etsitään uusia ystäviä espoosta ja lähiympäristöstä!itse olen 19vuotias räväkkä 2viikon ikäisen tytön äiti espoosta!nettiin pääsen harvoin joten laita vaikka viestiä tai pirauta niin tavataan 041-5832959
  9. B

    satakunta hoi!

    Olemme perheen kanssa muuttaneet parivuotta sitten Satakuntaan ja nyt tämä äityli kaipaa täältä seuduilta ystäviä, kun vanhat jäivät hankalan matkan päähän. Meiltä löytyy poitsu kohta vuoden, isäntä ja pari kisumisua. Asutaan Satakunnan reunamilla Huittisissa. Laittelehan viestiä tulemaan...

Yhteistyössä