Vastahan tuli tieto, että ympärileikkaus ehkäisee HIV-tartuntaa. Ja älkäähän kyselkö, tarkemmin en tiedä.
Kannattaa tutkia ennenkuin hutkia. Lääkärin suorittama ympärileikkaus on mielestäni täysin ok.
:o Pomppas sydän kurkkuun ja meinasin lentää selälleen, kun kaikessa rauhassa istuin ja yhtäkkiä tuo katinroikale karjas jotain viisu-bliisia korvaan
:o :kieh:
Pois tommooset!
Neiti Ruusunen on vähäsen vaan huomionkipeä, ailahteleva ja rahanjanoinen tapaus :headwall:
Voi Matti-reppanaa. oon ajatellu niin koko rumban alusta lähtien.
Meiränkin poika on jo 4kk.
En koneella juuri viihdy tällä hetkellä. Joskus iltaisin pistäydyn. Nykyään palsta on yhtä kerhoa lukuunottamatta mulle täysnolla! :)
En nyt vähättele teitä, mutta palstalla ei juur ole mitään mielenkiintoista.
Sitä ei tiedä palaanko myöhemmin "vahvempana"
Ajattelin...
Joku kyseli hampaista.... Meillä ei ole vielä yhtäkään näkynyt, ja hyvä niin... Ei ole tissit vielä rikki. Mä en kyllä unohda kun veitikalle on kasvanut terävät pikku torahampaat, ja sitten on nännit rikki :D :/ Onneksi bebanthen keksitty!! Jessöör, tämmöstä juttua tällä kertaa..
Nyt pitää...
Nipsu-81 Täällä nukkuu pikkupoika perhepedissä ja hyvin nukkuukin. Meitä siis nukkuu 3 samassa sängyssä, minä, mies ja poika, ei kuitenkaan useampaa (niinkuin joskus muutamia vuosia sitten :D :D )
Minusta se on niin ihana kun pieni on siinä lähellä, voi kuulla hengityksen ja aistia lämmön...