Vappu taas osoitti ihanuutensa juu...

Mä haluan nähdä miten tää harmaa muuten pyöräyttää muutaman sadan pitsan yössä kännisille juhlijoille vappuna ja tekee pohjan pyörittäen ilmassa muutamassa sekunnissa :LOL: :LOL: :LOL:

Meillä monta tuttua ollut viime yön töissä ja tosiaan yössä tekevät satoja pitsoja ja asiakkaat häiriköiviä ja kännisiä vappuna aika monet, joten ei ihan herkkua, mutta hienoa että tekevät oman elantonsa ja raskasta hommaan josta ovat palkkansa ansainneet ja maksavat jopa veroa yrityksestä ja palkasta.. ja muslimiyrittäjätkin joutuvat suomessa maksamaan kirkollisveroa... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:08 NO NÄIN ON kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:06 Mamale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
:LOL: Niinpä. Ja saattaa jopa olla parempi palkka. Tai nätimpi koti.Tai -- hui kamala -- enemmän ystäviä. :eek: :whistle: :D
NYT VETÄÄ IHAN KÄTEEN- EIKUN KATEEKS... :whistle:
Ihan rauhassa, älä anna verenpaineen nousta.. :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:43 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:41 no juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 PrincessOfAcco kirjoitti:
muistutan harmaata että on sitä yöllä töissä niin poliisit, lääkärit, vartijat, hoitajat jne jne jne..... :headwall:
mut ei ählämit oo noita
:LOL:
On se hyvä kun sä tiedät kaiken :LOL: :LOL: :headwall:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
Ootkos nähnyt erästä Jkl:n keskussairaalan lastenkirurgia?? :) Ilmeisesti et!
 
mustana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:14 Möhkösfantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:43 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:41 no juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 PrincessOfAcco kirjoitti:
muistutan harmaata että on sitä yöllä töissä niin poliisit, lääkärit, vartijat, hoitajat jne jne jne..... :headwall:
mut ei ählämit oo noita
:LOL:
On se hyvä kun sä tiedät kaiken :LOL: :LOL: :headwall:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
Ootkos nähnyt erästä Jkl:n keskussairaalan lastenkirurgia?? :) Ilmeisesti et!
juu ei ole sinnepäin asiaa..
 
Mulla oli lapsena afrikkalainen lastenlääkäri, joka oli silloin jo aik iäkäs, nykyään eläkkeellä ja sen ihanempaa lastenlääkäriä en ole tavannut. Mun miehen perheestä sisaruksista löytyy paljon eri ammatteja, on sähkömiestä, rakentajaa, englanninopettajaa, miehen sisko on poliisi israelissa, serkkuina on lääkäriä jne... miehen isä ex-undercover poliisi joka edelleen kantaa varmuuden vuoksi asetta mukana eläkepäivillään kostajien varalta..

Mun anestesialääkäri joka laittoi synnytyksen epiduraalin oli Libanonilainen arabi-muslimilääkäri ja todella mukava ja asiansa osaava, selitti epiduraalipuudutuksesta kaikkea mun miehelle.. Että tässä teille homogeenistä pizzanpaistajaa :LOL: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:29 PrincessOfAcco kirjoitti:
Mä lähen nyt pihalle tytön kanssa ja meen väistelemään niitä lasinsirpaleita ettei mee kummankaan jalkaan :(
Olisko teillä siellä ulkona jotain katuharjaa tmv.? Saisit lakastua niitä sirpaleita vähän kasaan jos ne siellä vielä on..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:55 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mitäköhän sä nyt oikeasti ajat takaa tolla "ählämillä", kun käsittääkseni se ei tarkoita mitään virallista rotua.
En tiedä missä peräkylillä asut, mutta itse tiedän hyvin monia ulkolaistaustaisia ihmisiä jotka ovat lääkäreitä, opettajia jne. Ja onhan näitä mielestäsi ravintola-alalle vain kelpaavia lääkäreitä tavattu jopa pienillä paikkakunnillakin. Tervetuloa 2000 luvulle :xmas:
meillä on ollu täällä egyptiläinen lääkäri ja lks:n onkologian ylilääkäri on "ählämi"
 
Vieras kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:13 PrincessOfAcco kirjoitti:
Mä haluan nähdä miten tää harmaa muuten pyöräyttää muutaman sadan pitsan yössä kännisille juhlijoille vappuna ja tekee pohjan pyörittäen ilmassa muutamassa sekunnissa :LOL: :LOL: :LOL:

Meillä monta tuttua ollut viime yön töissä ja tosiaan yössä tekevät satoja pitsoja ja asiakkaat häiriköiviä ja kännisiä vappuna aika monet, joten ei ihan herkkua, mutta hienoa että tekevät oman elantonsa ja raskasta hommaan josta ovat palkkansa ansainneet ja maksavat jopa veroa yrityksestä ja palkasta.. ja muslimiyrittäjätkin joutuvat suomessa maksamaan kirkollisveroa... :/
Siis mitä? En tainnut oikein herätäkkään kunnolla, kun en tajua ollenkaan mistä täällä puhutaan. Jos muslimi tekee pitzaa, niin joutuu makamaan Suomessa siitä kirkollisveroa?
 
Äimän käki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:21 PrincessOfAcco kirjoitti:
JUU VÄHÄN ÄRSYTTÄVÄÄ \|O


Siellä joku suomalaisten nuorten miesten jengi (ikä 20-30) oli rikkonut meidän rappukäytävän oven lasit, jotta pääsevät ilman avainta sisälle, kun se oven avaaminen olisi maksanut 26?käteisenä.. :/
Ja asian pointtihan oli tuossa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:40 Vieras kans kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:13 PrincessOfAcco kirjoitti:
Mä haluan nähdä miten tää harmaa muuten pyöräyttää muutaman sadan pitsan yössä kännisille juhlijoille vappuna ja tekee pohjan pyörittäen ilmassa muutamassa sekunnissa :LOL: :LOL: :LOL:

Meillä monta tuttua ollut viime yön töissä ja tosiaan yössä tekevät satoja pitsoja ja asiakkaat häiriköiviä ja kännisiä vappuna aika monet, joten ei ihan herkkua, mutta hienoa että tekevät oman elantonsa ja raskasta hommaan josta ovat palkkansa ansainneet ja maksavat jopa veroa yrityksestä ja palkasta.. ja muslimiyrittäjätkin joutuvat suomessa maksamaan kirkollisveroa... :/
Siis mitä? En tainnut oikein herätäkkään kunnolla, kun en tajua ollenkaan mistä täällä puhutaan. Jos muslimi tekee pitzaa, niin joutuu makamaan Suomessa siitä kirkollisveroa?
:eek: mä en tajunnut mitä sä kirjoitat, mutta suomessa jokainen yritys maksaa kirkollisveroa ja musta se on tyhmää jos on uskonnonvapaus ja silti on valtionkirkko jolle kaikki uskontokunnasta riippuen joutuu maksamaan kirkollisveroa (yritykset, ei yksityiset ihmiset)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:44 Äimän käki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:21 PrincessOfAcco kirjoitti:
JUU VÄHÄN ÄRSYTTÄVÄÄ \|O


Siellä joku suomalaisten nuorten miesten jengi (ikä 20-30) oli rikkonut meidän rappukäytävän oven lasit, jotta pääsevät ilman avainta sisälle, kun se oven avaaminen olisi maksanut 26?käteisenä.. :/
Ja asian pointtihan oli tuossa?
pointti oli siinä ettei joku kommentoi ai ne oli varmaan ählä.mejä :kieh: :kieh: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:45 PrincessOfAcco kirjoitti:
suomessa jokainen yritys maksaa kirkollisveroa ja musta se on tyhmää jos on uskonnonvapaus ja silti on valtionkirkko jolle kaikki uskontokunnasta riippuen joutuu maksamaan kirkollisveroa (yritykset, ei yksityiset ihmiset)
PEESI!!!

Valtio irti kirkosta ja heti! \|O
 
Vieras kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:45 PrincessOfAcco kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:40 Vieras kans kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:13 PrincessOfAcco kirjoitti:
Mä haluan nähdä miten tää harmaa muuten pyöräyttää muutaman sadan pitsan yössä kännisille juhlijoille vappuna ja tekee pohjan pyörittäen ilmassa muutamassa sekunnissa :LOL: :LOL: :LOL:

Meillä monta tuttua ollut viime yön töissä ja tosiaan yössä tekevät satoja pitsoja ja asiakkaat häiriköiviä ja kännisiä vappuna aika monet, joten ei ihan herkkua, mutta hienoa että tekevät oman elantonsa ja raskasta hommaan josta ovat palkkansa ansainneet ja maksavat jopa veroa yrityksestä ja palkasta.. ja muslimiyrittäjätkin joutuvat suomessa maksamaan kirkollisveroa... :/
Siis mitä? En tainnut oikein herätäkkään kunnolla, kun en tajua ollenkaan mistä täällä puhutaan. Jos muslimi tekee pitzaa, niin joutuu makamaan Suomessa siitä kirkollisveroa?
:eek: mä en tajunnut mitä sä kirjoitat, mutta suomessa jokainen yritys maksaa kirkollisveroa ja musta se on tyhmää jos on uskonnonvapaus ja silti on valtionkirkko jolle kaikki uskontokunnasta riippuen joutuu maksamaan kirkollisveroa (yritykset, ei yksityiset ihmiset)
No kaikkea sitä kuuleekin. Enpä ole tuollaista tiennytkään, että jos eri uskontokuntaan kuuluva pitää yritystä Suomessa, niin joutuu maksamaan siitä kirkollisveroa. :eek: Siis olen tiennyt, että toki valtiolle maksetaan veroja, mutta en ole mistään kirkollisverosta koskaan kuullut, jos ei ole uskonnon kanssa edes missään tekemisissä.
 

Yhteistyössä