Hakutulokset

  1. 4

    Nielurisaleikkaus aikuisiällä

    Hei! Kyselisin tässä yhdestä asiasta. Itseltäni leikattiin tuossa eilen kitarisat ja lääkäri antoi kaikki ohjeet ynnä muut että mitä saattaa odottaa parantumisajalta. Mutta lääkäri ei maininnut mitään sellaista että kaikki paikat lihakset yms kurkusta alas päin olisivat näin kipeät, sen minä...
  2. 4

    Kuvia plussatesteistä

    OK. Onneksi en ole sitt ainut jolla tällaista on. Noh, tänään lähden vinkumaan lääkäriaikaa niin saadaan ainakin selvyys että mikä täss on... :)
  3. 4

    Kuvia plussatesteistä

    Olen syönyt pillereitä säännöllisesti, uusi liuska ollut poissa käytöstä nyt kun oon ooottanu että menkat alkaisivat. :) En oo uskaltanu ruveta leikkimään niillä, siten että ottaisin viikon pillereitä ja sitten pitäisin sen tauon ku ei se saata paljoo auttaa.
  4. 4

    mistä voi johtua kun menkat myöhässä?

    Kuukautiset voivat jäädä pois kovan stressin takia. Minulle on käynyt niin.
  5. 4

    Kuvia plussatesteistä

    kierto on ollut aika säännöllinen ku olen pillereitä syönyt yleensä jotain sellasta 28 pv, joskus heittäny päivällä tai kahdella. nyt ku rupesin tarkemmin miettimään niin olen saattanut laskea alkamispäivän väärin mutta kuitennin alku kuusta olisi kuukautiset pitänyt alkaa. Mutta mikä muu...
  6. 4

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitos *mur-mur*! Vois noita kokeila jos vieläki negatiivinen niin sitten vaan lääkäriin ja tutkittavaksi... Mut ois se kyll mukava saada sellanen taapero tähänkin taloon.. :)
  7. 4

    Kuvia plussatesteistä

    Itselläni on kuukautiset kohta myöhässä jo kolmisen viikkoa sekä oireilua on: väsymystä, rintojen arkuutta, juonnin lisääntymistä, vessassa juoksemista, paineen tunnetta vatsan ja alavatsan alueella. Tein sen ClearBluen digitaalisen testin ja negaa näytti mutta itsellä on niin vahva tunne tästä...

Yhteistyössä