Hakutulokset

  1. D

    sinertävät ulkosynnyttimet

    Kirjotin jo aiheesta tuonne oireiluun. Mutta tosiaan onko kukaan kuullut, kelleen sanottu että sinertävät ulkosynnyttimet voivat olla raskauden merkki? Mulla on lähes takuuvarmasti jatkuvasti sinertävät ulkosynnyttimet, tiedä mistä johtuu. Mutta että neuvolan tätikin aikoinaan epäili mun olevan...
  2. D

    jättihelokkiöljystä apua ?

    Tätä on varmaan joskus aikaisemminkin kyselty, mutta ajattelin nostaa tämän aiheen uudestaan, kaikki tieto ja kokemus kiinnostaa. Luin jokin aika sitten jostain nettipalstalta että mm Englannissa jättihelokkiöljy kapseleita (Evening Primrose Oil = EPO) suositellaan hedelmöityshoitojen ohella...
  3. D

    1,5 vuotta, ei puhu tai kävele

    Hei! Onko muilla jälkijunassa tulevia, meidän neiti ei siis puhu kuin sanan äiti, muutama kuukausi sitten yritti jo toistaa pari muutakin sanaa, nyt ei halua edes yrittää. Puheen suhteen ei varmaan hätää kun on ymmärtänyt kaiken jo tosi varhaisesta lähtien, jotenkin tytöllä kauhea itsekritiikki...
  4. D

    maha kovalla

    Tytöllä ikää 1 v ja 4kk ja ei ole pahemmin kärsinyt ummetuksesta, joskus kakaton päivä mutta yleensä kakkaa joka päivä. Mahaansa ei ole itkeskellyt mutta eilen ja tänään tuli pottaan tosi kovia kikkareita ja itkien sen kakan tänään väänsi. Huomasin että tämän kakan pinnalla oli eilen ja tänään...
  5. D

    kaunista unta ja tanssin taikaa...

    on kesäkuun ilta, teen lähtöä tansseihin, mietin mitä laittaisin päälleni, laitanko jotain konservatiivistä kuten kotiäidin pitäisi vai jotain hieman seksikästä... päätän laittaa jotain siitä väliltä. olen valehdellut miehelleni lähteväni tansseihin työkavereiden kanssa.. todellisuudessa lähden...

Yhteistyössä