Hakutulokset

  1. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Aapuva!! Minä tein tänään testin ja se näytti PLUSSAA!! 2 viikkoa sitten tosiaan jätettiin ehkäisy pois ja HETI tärppäsi. Voiko tää oikeasti olLa totta? En tohdi uskoa. Kovin epäluuloinen olo, mutta kyllä mä jo pienen hymynpilkahduksenkin olen saanut huulilleni :) Tsemppiä kaikille...
  2. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onkos linjoilla enää ketään, joka ei vielä olisi aloittanut yritystä? Meidän piti aloittaa loppukesästä vasta (niiden meidän häiden takia) mutta mietittiinkin että jospa antais jo kesäkuusta mennä vaan ilman ehkäisyä, ilman sen kummempaa stressiä. Ei se kuitenkaan heti ekasta välttämättä...
  3. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    lauwra: Kuinka läheisestä ystävästä on kyse? Itse ehkä jättäisin menemättä, jos päällimmäisenä tunteena ei ole onni toisten lapsesta. Eihän siellä viihdy, kun kaikki muut hihkuvat onnesta ja itsen täytyisi osittain teeskennellä iloista. Mutta jos kyse hyvästä ystävästä, niin varmasti menisin...
  4. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kyllä minulle ainakin on tieteellisillä tutkimustuloksilla suuri painoarvo, nimenomaan tähän asiaan liittyen. (laittaako lapset päivähoitoon vaiko ei) Itse en alle kolmivuotiasta lasta laittaisi päiväkotiin, suureen lapsiryhmään, lähes kymmeneksi tunniksi päivässä, ja ryhmään joihin nykypäivänä...
  5. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    unelmavauvasta, meillä on kaks kääpiövillakoiraa :) Mulla myös opintoja olis vielä kaksi vuotta, ja osasyy meilläkin tähän odottamiseen on se että minä saan vähän ees pidemmälle opintojani. Ties vaikka ehtisi ne suorittaa loppuunkin kun eipä se baby sieltä välttämättä heti tule vaikka niin...
  6. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Unelmavauvasta, mullakin on kihlattu, kaksi koiraa ja aloitamme kans yrityksen loppukesästä tai alkusyksystä. Minä vaan oon jo 26 -vuotias. Minkäs rotuisia karvakuonoja teillä asustelee? :) Ja mikä on teillä syynä että juuri tuolloin aloittelette yritystä? Meillä on häät alkusyksystä, ja...
  7. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tässä tulee kyllä niiin kärsimättömäksi kun täällä jo niin monet ovat yrityksen aloittaneet ja osa jo plussanneetkin! Vielä pitää itse maltella sinne loppukesään/alkusyksyyn......en kestä odottaa.... Meillä myös ihania haukkuja, kaksi toyvillistä. Ensimmäinen otettiin 2,5 vuotta sitten...
  8. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Catida: Mä suosittelen lämpimästi Alice Martinin Kulta pieni -vauvan ensikirjaa. Itse olen jo ostanut sen, ja mä tykkään TODELLA KOVASTI. Se täyttää kaikki mun vaativat kriteerini. (ja vinkkinä: ostin jostain nettikaupasta, ja sain kympin halvemmalla kuin mitä kirjakauppojen hinnat on)...
  9. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kyllä mä olen kans niin kärsimätön....en millään jaksais syksyyn saakka oottaa! Vaikka nythän pitäis ajatella niin että ottaa kaiken ilon irti tämänhetkisestä tilanteesta. Ei ole raskausoireita, eikä pientä ihanaa nyyttiä hoidettavana, joten nyt on käytännössä viime hetket tehdä MITÄ TAHANSA...
  10. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mua myös kiinnostaisi tietää, ootteko jo keksineet paljon lasten nimiä, tai jopa päättäneet? Ja jos niin millaisia? Itselläni kun on jo melkeimpä "lukkoon lyöty". Anteeksi jos tämä meni aiheen vierestä ja kuuluis jonnekin muihin ketjuihin :D :D Mun sydäntä lähellä on nää nimijutut niin...
  11. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kylläpäs oli hyvä idea kirjautua tänne....mä kun olen luullut että olen ainut höperö näiden juttujeni kanssa, mutta onhan teitä muitakin :) Mulla kun kaverit vain heittävät vitsiä mun kuumeestani, eivätkä oikein tahdo ymmärtää, kun eivät itse koe tällaista tunnetta vielä. Littleone: mulle...
  12. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Muksutar ja lauwra: Ne lasten vaatteet vaan on niiin ihania.... mäkin olen käynyt hypistelemässä mut vielä en oo sortunut ostamaan :) Mutta...mäpäs olen myös tehnyt ensihankintani. Siskoni tulevalle vauvalle tilasin aivan ihanan vauvan ensikirjan, ja olipahan samalla vaivalla tilattava myös...
  13. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mä lopetin pillerit tasan kaks vuotta sitten, ja oon kyllä "tuntenut sen nahoissani". Niin positiivisella tavalla kuin negallakin. Finnejä on ollut tasan siitä saakka kun lopetin, vaikka aikaisemmin ei ole ollut ollenkaan, ei edes teini-iässä. Kuukautiset on todella kivuliaat, ja joudunkin...
  14. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Täällä myös uusi yrittäjä ilmoittautuu listoille :) Ja kuin myös, jo rekisteröityminen ja tänne kirjoittaminen on iiiso harppaus. Ikää mulla 26 vuotta, ja miehen kanssa yhteiseloa 9vuotta. Alkusyksystä naimisiin, ja niillä main aiotaan myös aloittaa yritys...iiks. :) (oikeastaan sillä...

Yhteistyössä