Hakutulokset

  1. T

    Raskausarvet

    Mulla 2 poikaa (2.5v. ja pian 4v.),ekasta raskaudesta lihoin 20kg ja koko maha oli kirkuvanpunaisten arpien peitossa,samoin reisiin tuli ohuita arpia. Synnytyksen jälkeen laihduin nopeasti hoikkaan kuntoon. Arvet vaalenivat nopeasti mutta roikkuva nahka jäi joka on tosi kurttuinen. Toinen...
  2. T

    Vähäinen lapsivesi

    Kyselen täältäkin, että onko jollain kokemusta vähäisen lapsiveden määrästä loppuraskauden aikana? Onko käynnistetty sen takia? Ja paljonko ollut ne arvot? Minulla eilen oli lääkäri ja lapsivettä liian vähän. Antoi 3päivän päähän uuden ajan ja sanoi, että aletaan käynnistelemään, jos vielä...
  3. T

    rahahuolia

    mielummi rahaa ku sossu pummi jossain luukulla,onneks toi mies tienaa niin hyvin niin ei oo huolen häivää
  4. T

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Iisalmen alueelta ulkoilu-, lenkkeily-, juttu- ja kahvitteluseuraa kaipaa vasta Iisalmeen muuttanut äippä 26 vuotta ja tyty 1v7kk. Meidät löytää osoitteest:a tiina.piritta@luukku.com
  5. T

    Iisalmi

    Kaipailen Iisalmesta äippäseuraa vaikkapa lenkkeilyn, ulkoilun ja kahvittelun merkeissä. Itsellä on tyttö 1v7kk ja olen hoitovapaalla. Olisi myös joskus kiva jättää lapsi isälle ja lähteä kaverin kanssa vaikka kuntosalille, uimaan tms. Olen vasta paikkakunnalle muuttanut ja ystävänkaipuuta...
  6. T

    Vahinko

    :flower: Onnittelut. =) Ihanaa kun on muitakin samassa "tilassa" olevia. Luulin olevani yksin näin vanhalla iällä ja vahinko.... mutta en ole edes harkinnut tekeväni aborttia. Ja tämä on siis kuudes lapsi perheessämme. olen pian 41v. Että iltatähti se siellä tuikki jos kaikki menee hyvin...
  7. T

    Nokian äidit, Hello!

    Leikkiseuraa etsii tyttö melkein 2v, äiti 23v ja maha-asukki la 13.9 sekä aurinkoisiin että sadepäiviin, naapuriperheet muuttaneet pois ja isi pitkiä päiviä töissä.

Yhteistyössä