Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    Hei:) Vau, Täällä olikin tällainen pino!! Mekin tullaan mukaan. Poika on nyt tasan 4 viikkoa. Kaikki on menny aika hyvin vauvan kanssa. Imettäminen oli alkuun hankalaa ja pohdin jo lopettamista. Rintakumia ja pumppausta tuli kokeiltua, mutta aika oli näköjään paras lääke janyt jo alkaa...
  2. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heippa!! Ilmotan vaan, että meille syntyi ihana pieni poika 17.9. viikoilla 40+5. 51cm ja 3920g.Synnytys käynnistyi nopeasti, eikä jääny epäselväksi, että nyt se on menoa. Kaikki meni hyvin. Synnärillä ja vuodeosastolla oli aivan ihana henkilökunta, eikä tullut ollenkaan epävarmaa oloa kun...
  3. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heippa! Huoh, itku silmässä luen teidän synnytyskokemuksia.Ihana lukea et on tommosia kokemuksia kuten esim Keeshalla ensisynnyttäjänä :) Mäkin haluun jo päästä kokemaan ton kaiken. Jännittää ja turhauttaa niin paljon tämä odottelu. Ei mitään valittamista olotilassa muuten, mut jännitys...
  4. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heip!! Kiitos noista strepto-B-kokemuksistanne. Se siis taitaa olla aika yleistä, eikä näköjään kannata jännittää suotta. Millaisia ulkovaatteita teillä on vauvalle? Mietin, että millaisiin vaatteisiin vauva pitäis pukea syksyllä... Mulla on semmonen kappahlin neulehaalari, jossa...
  5. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    BiBa, joo mulla kans tuntuu just siltä, että menkat alkaa ihan just nyt, ja oikeastaan on hiukan voimakkaampaa kun voimakkaimmatkaan menkkakivut, kun nää säteilee selkäänkin niin paljon! Toivottavasti olis nyt jollain lailla valmistelevia kipuja. Eilen kävin taas vyöhyketerapeutilla ja...
  6. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Huomentapäivää ja onnea kaikille vauvansa saaneille:) Täällä enää alle viikko laskettuun aikaan ja jännittää kyllä kovasti. Eniten jännittää just toi että miten siel synnärillä sit otetaan vastaan ja jos ollaan töykeitä. Moon niin herkkä ihmine :D Ei yhtään helpottanu toi Reetakaroliinan...
  7. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Heippa kaikille:) Täällä viikkoja 36+2 ja alkaa jännittään aikaa kovasti jo pikkuhiljaa. Nyt alkaa tuleen jo aika epätodellinen olo, että meille tosiaan muuttaa pian uusi ihminen ja mun pitäis se jotenkin puskee pihalle:) Jännittävää.. Eilen kävin streptokokki b näytteellä, katsotaan mikä...
  8. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Huomenta kaikki:) Pikasesti tässä aamulla kirjottelen ennen töihin lähtöä!! Mä yritän olla tällee aamulla tehokas ja herätä ajoissa ja pitää huushollia kunnossa , kun töiden jälkeen on kumminkin ihan poikki eikä välttämättä jaksa tehä yhtään mitään :O Toi uutinen kolauttaa.. ite sain...
  9. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heippa hei:) Terveisiä neuvolasta.. Hyvin oli kaikki ja nyt tuli lähete sokerirasituskokeeseen viikoilla 26-28 kun oon kerta yli 25-vuotias. Sydänääniä kuunnellessa vaavi potki kovasti ja oli vähän hankala kuunnella ku koko ajan heilu siellä :) Nyt sain ne kelan liput ja laput, en vaan...
  10. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Mun piti vielä kommentoida noista supistuksista, että on ollu sellasia et maha menee ihan kovaksi ja kestää hetken et taas "normalisoituu".. ensin vähän pelästyin et mitä tää on, mut sit tajusin et kyseessä kai on jonkinnäköinen supistus...?! Mulla on neuvola 14.pv niin aattelin siellä kans...
  11. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heippa! Nyt on laitettu raskauskoru tilaukseen. Tilasin tuolta bebes-sivuilta tollasen sayang-korun ku se on miellyttäny jo pitkään silmää ja siinä tulee myös hopeinen koru mukana. Hömppää tai ei, mut pakko nyt saada kumminkin sellanen:) ja aika monella muullakin siis tuntuu jokin raskauskoru...
  12. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heipsis!! Ihana lukea hyviä kuulumisia. Ja toivon kaikkea hyvää ja voimia Tillulle ja Hipulle !!! Täällä rakenneultra takana ja kaikki näytti ihan hyvältä. Niitä kuvia olis voinu katsella vaikka kuinka pitkään ja loppupäivä menikin ihan leijuessa muissa maailmoissa. Painoarvio oli 430g...
  13. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Heippa teille:) On ollu mukava lueskella teidän juttuja, vaikka olenkin itse vähän laiska kirjoittelija. Lähes mitään en ole vielä uskaltanu ostaa vauvalle valmiiksi, vaikka ultrassa on tullu nt-ultran jälkeen käytyä jo kaksi kertaa yksityisellä(viikoilla 14 ja 18) ihan vaan tarkistamassa...
  14. E

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa kaikille! Mahtuukos mukaan ensimmäistä odotteleva 13+2? Oon seuraillut tätä ketjua, mutta en oo uskaltanut liittyä, ku viimeks tipuin matkasta. Nyt toivottavasti uusi ja parempi alku:) Np-ultrassa kaikki oli ok viikolla 11. Nyt tuntuu, että kaikki raskausoireet on kadonneet kuin tuhka...

Yhteistyössä