Hakutulokset

  1. CousCous

    Sisustus sivuja / blogeja kiinnostuneille!

    Olisi kiva lueskella erilaisia blogeja tai muita sisustukseen liittyviä sivuja kun mies ja poikakin on tänään reissussa ja vapaa-aikaa olis ihan iltaan asti.. Pistetäänkö tähän listaa aiheeseen liittyvistä sivuista :wave: Aloitan listan tällä tutustumisen arvoisella blogilla (vaikkei ihan...
  2. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    Millaiset laminaatit/parketit laittaisit: Tumma, pähkinänruskea? ( näkyykö kaikki pöly heti lattioilla? ) Ihan vaaleat vai jotain siltä väliltä? Kumman itse valitsisit laminaatin vai parketin? Miksi? Tarkoitus olis pistää laminaattia n. 60neliön alueelle joten hintaero on suuri...
  3. CousCous

    Mun ihana kolmivuotias =)

    Poika pyysi porkkanaa ja olin juuri kaivamassa hälle porkkanoita kaapista kun kummitäti tuli pistäytymään. Kummitädillä oli mukanaan suklaajätskiä jonka iski pöytään ja oli laittamassa heti pojalle jätskiä kulhoon. Poika kiitti jäätelöstä mutta totesi että hän kyllä nyt haluaa mielummin sitä...
  4. CousCous

    Muutto uudelle paikkakunnalle, ystäviä kerava-vantaa alueelta?

    Olen 29vuotias 3vuotiaan pojan äiti. Olemme muuttamassa sinne seudulle ja kaipaisin uusia ystäviä vantaa-kerava-järvenpää-tuusula suunnalta. Toivoisin että sinullakin olisi lapsi/lapsia koska kaipaan ystävää ihan normaalin arjen pyöritykseen missä lapset kulkee tavallisesti mukana, toki...
  5. CousCous

    Katjuza! Sun boxi on täynnä!

    Tyhjennä yv lootasi, kiitos :wave: :whistle:
  6. CousCous

    Olisko jollain hyvää ohjetta pähkinäkakkuun?

    Haluisin jotain pähkinäistä kakkua tehdä.. vaikka joku kuivakakku tai suklaakakku mihin tulee pähkinää... mut kovin tekis nyt mieli jotain pähkinäistä... hasselpähkinärouhetta löytyy ja perus tarpeita myös.. =) Jollain antaa hyväksi todettua ohjetta tähän hätään kun heti pitäs päästä...
  7. CousCous

    Mistä ihana pöytäliina jouluksi? - Ja milloin laitat joulutamineet esiin? =)

    Jos jollain on sattunut vaikka jostain kuvastosta nyt silmään nätti pöytäliina/kaitaliina niin linkkivinkkejä otetaan kiitollisena vastaan :wave: :flower: Oon tässä jo koittanut googlettaa nettiputiikkeja läpi ja etsiä jotain kaunista punaista, valkoista tms... ja vielä toinen kysymys...
  8. CousCous

    Eilinen "suomi express ja vaarallinen päiväkoti" , -kuka katsoi?

    Itse en katsonut mutta kiinnostais tietää mistä moinen aihe "vaarallinen päiväkoti" ?
  9. CousCous

    Pääsetkö nyt huuto.netin sivuille?

    Mä olen tässä jo hyvän aikaa istunut ja yrittänyt päästä mut sivut ei aukee.. ja 30min päästä sulkeutuu kohde mitä olisin vielä halunnut käydä ihmettelemässä.. :/
  10. CousCous

    Kannattaisko Saunalle tehdä jotain ennen kun myy asunnon..?

    Asutaan rivitalossa ja haluttais jossain vaiheessa siirtyä tästä vähän isompaan, mahdollisesti omakotitaloon.. Ollaan tässä mietitty sitten jo valmiiks miehen kanssa että mitä kannattais "hioa" ennen kun pistää asuntoa myyntiin... Meillä on periaatteessa muuten kaikki värit ja pinnat ihan ok...
  11. CousCous

    Pakko mainostaa =)

    Kerrankin panostin myös omiin talvivarusteisiin ja tilasin itselleni villakerraston samalla kun pojallekin, -täytyy kyllä hehkuttaa että loistavia ovat! Meinasin olla pihi ja unohtaa taas itseni ja tilata vain pojalle mut onneks tuhlasin vähistäni, -on nämä sen arvoiset! :xmas: Istun...
  12. CousCous

    Mä saan mun miehet kotiin tänä iltana..

    Ovat olleet torstaista saakka reissussa, juhannuksen vietossa maalla silläaikaa kun mä olen lusinut juhannukseni töissä.. Tulisivat jo.. kauhee ikävä :heart:
  13. CousCous

    Alle 3 vuotiaille sopivia "huvipuistoja" ?

    Mulla alkaa kohta kesäloma ja haluaisin viedä pojan jonnekin "arjesta poikkeavaan paikkaan" lomalla.. korkeesaaressa on käyty ja särkänniemessäkin käytiin joku aika sitten mut nyt halusin vielä jossain käydä pojan kanssa lomani aikana.. Kotieläintilalle ei viitsitä mennä kun pääsee miehen...
  14. CousCous

    Karppauksesta tietävät huom. =)

    Kertoisitteko minkä verran syötte päivässä? Olen aloittanut dietin, en karppaamista mutta ihan mielenkiinnosta kysyn miten paljon saatte syödä päivänaikana kun herkuttelette ties millä ihanuuksilla jättäen vain hiilarit minimiin.. Onko jotain kalorimäärää tms. paljonko saatte päivässä syödä...
  15. CousCous

    Kenen lapset ovat olleet ns. osapäivälapsia päiväkodissa?

    Minkä ikäiseksi asti olette pitäneet lapset vain osapäivä paikalla? Meillä poika on vajaat 2½v, meni hoitoon jo 1vuotiaana mutta on ollut tähän asti vain osapäivälapsena ja tulee olemaan jatkossakin ainakin vielä ½ vuotta jos ei pidempäänkin.. Mietin vain että minkä ikäisenä muut...
  16. CousCous

    Tietääkö joku sanoa jotain tästä istuimesta puolesta tai vastaan?

    Bellelli giotto 9-36kg tällaista turvaistuinta ollaan miettimässä autoomme, tietääkö joku onko istuin hyvä vai onko jotain moitittavaa? Onko helppo asentaa paikalleen?
  17. CousCous

    Tukholman tuntijat huom!

    Ollaan menossa tukholmaan kaverin sekä parin muksun kera sunnuntaina ja ajattelinpa tiedustella teiltä jotka vähääkään tunnette paikkaa että: * minkä verran satamasta on matkaa tukholman keskustaan? * Ollaan rattaiden kanssa liikenteessä, päästäänkö parhaiten tunnelbanalla vai millä...
  18. CousCous

    Harvoin linkitän tänne uutisotsikoita mut..

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902069035358_ul.shtml :o :'(
  19. CousCous

    Rattaiden postituksesta kysymys:

    Jos myyn rattaat ja ne pitää postittaa ostajalle niin laitanko ne matkahuollon matkaan vai huoliiko postikin noin isoja lähetyksiä? Mä en tiedä postin toimintatavoista, mut jotenkin ajattelin et matkahuolto olis ainoa vaihtoehto.. nyt kuitenkin yks ostajaehdokas sanoo et postin kautta lähetys...
  20. CousCous

    Pelittääkö huuto.net muilla? Mulla ei avaa sivua lainkaan..

    ..siinähän se kysymys jo tulikin.. :whistle:

Yhteistyössä