Hakutulokset

1. I

"raskausoire"-ketju

Et sa taala yksinas oo mulla ainakin on ollu netti poikki pari paivaa nii en oo paassa linjoille :D tanaa tosiaa 12 paiva eika menkkoja kuulu eika nay rahat on kuitenki finito ni ei paase testaamaan ku vasta perjantaina mut sita varmempaa se sit ois jos ei viela perjantainakaa oo tullu! Mut...
  2. I

"raskausoire"-ketju

jepulis ja nyt tuli naista oireista viela lisaa ku just kavi remonttireiska laittaa ikkunoihin silikoni tiivistetta ni toi haju kay nenaan ja kauhee etova olo vai onko toi sitte iha normaali reaktio tiivisteen hajuun? tassahan tulee kohta hulluks naitte oireittensa kanssa...
  3. I

"raskausoire"-ketju

en osaa kp:sta sanoa muuta ku etta yleensa menkat tulee siina 8:nen ja 12:sta paivan tienoilla ja oireilu alkaa muutama paivaa ennen eika nyt oo tullu yhtaan mitaan oireita vaik on jo 9. paiva :/ etta saaapi naha jos viela viikko menee ilman nii sit testailen vaikka mieli tekis jo nyt kokeilla!
  4. I

"raskausoire"-ketju

kp? niin no onhan tuo aika ilmiselva asia etta sukupuolitaudit leviaa suojaamattomasta seksista etta vahan oudolta tuntuu ku siita pitaa mainita raskautta kasittelevalla nettisivulla vaikka toki loytyy naita suomen tulevaisuuden toivoja jotka luulee etta aids tule julkisen vessan renkaasta mut...
  5. I

Erittäin hyvää päivää vaan kaikille =)

wtf olen tatuoitutytto mites taa nyt liittyy vauva asioihin?
  6. I

"raskausoire"-ketju

Niin siis nama kaks partneria on siis ollut kylla vakituisia poikaystavia ekan kanssa tuli oltua noin 16kk ja nykyisen kanssa vahan reilu vuosi taynna ja toi gynelle meno on vahan ongelma ku en asu suomessa enka tiia miten taala toimii noi hommat. ja joo en ma ihan vajaa ole kai sita nyt...
  7. I

"raskausoire"-ketju

Moikka kaikille! Ite en oo koskaan syony pillereita ja viimsen 2,5 vuoden aikana oon ollu kahen partnerin kanssa ilman mitaan ehkasya eika vauvaa oo nakyny ja lopulta sit a pita a Jo itsestaan selvyyttena ettei semmosta tuukaan (vaikka olis kylla kiva...) mut nyt on alkanu tuntuun eta ehka...

Yhteistyössä