Hakutulokset

  1. P

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Huh, sainpas kahlattua heinäkuun ketjun läpi :geek: Hurjan paljon keskenmenoja ollut täällä, tosi kurja lukea niistä :( voimia kaikille menetyksen kohdanneille <3 Piinamiina, vitsit miten ihanasti sanottu toi et kunhan tulis onnellinen lapsi :cry::love: Metsäminttu huikee toi...
  2. P

    *Helmikuun helmet 2017*

    Onks sulla vaikuttanut raskaus imetykseen, ootko huomannut? Musta tuntuu et maito on jo tiukemmassa, ja tissit vähän herkemmät. Ehkä senkin takia (tai sit ihan jonkun muun) toi on nyt roikkunu pari yötä tississä kiinni, mä en saa nukuttua ja oon ihan loppu. Entä meinaatko lopettaa ennen toisen...
  3. P

    *Helmikuun helmet 2017*

    Matkustamisesta, me lähetään reissuun elokuun puolivälissä, sit eletään jotain ekan kolmanneksen loppua vai? (Ekassa kyl tiesi koko aika tarkat päivät ja kolmannekset mut tässä joutuu nyt jo joka kerran miettimään et missä oikeen mennään.. ) 4h lento. Vähän jänskättää mut uskon et kaikki menee...
  4. P

    *Helmikuun helmet 2017*

    Imetyksestä piti vielä kun olitte siitä puhunu, onko täällä ketään muuta kun imettää vielä esikoista? Jostain kommentista muistaisin bonganneeni jotain sen suuntasta? Mä siis edelleen iltasin, öisin ja aamusin imetän tota esikoista.. Päiväimetykset lopetettiin just siks et saatais kierto...
  5. P

    *Helmikuun helmet 2017*

    Huh, vihdoin sain tässä taaperoarjen keskellä kahlattua ketjun läpi ja pääsen hyppäämään mukaan :D Esikoinen 1v 8kk ja toista siis innoissaan odotellaan ☺️ Tää saatiin alkuun kohtuuhelposti, kahet menkat kerkes olla esikoisen jäljiltä niin nappas ❤️ Neuvolan mukaan tänään ois 5+6, omien laskujen...
  6. P

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Lullaby89, mulla on ihan samalla lailla noi liikkeet, et välillä on päiviä kun tuntuu vaan muutamia liikkeitä ja välillä hirvee meno vähän väliä. Kai se ihan normaalia on, uskoisin :D Sokerirasitus ei ollu mulla niin paha mitä etukäteen pelkäsin, litku meni alas ok ja ei tullu kun vähän huono...
  7. P

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Ai siis että yläpaine ei sais nousta yli 90? :O Mulla kun on neuvolassa mittailtu ni on ollu 135/84, mut kotona kun mittailen niin yleensä 115/70 paikkeilla. Ja lääkäri kehu että ne on ihan hyvät paineet? noi neuvolan lukemat oli tietty vähän korkeet mutta Neuvolatäti sano et usein siellä on...
  8. P

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Tervetuloa pipa, meil on samana päivänä rakenneultra :) onpa teillä ollu pitkä taival mutta näin pitkälle ootte päässeet niin eiköhän siellä viikon päästä oo kaikki hyvin! :) Ninnille hurjasti onnea uudesta kodista!! :) ja toivottavasti paranet pian <3 Onnea vielä kaikille, jotka on saanu...
  9. P

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille!! :) täällä aika tasasta eloa, kunnon liikkeitä ei tunnu vieläkään, tai tuntuu jotain muljahduksia mitä luulen et ois liikkeitä mut ei voi satavarmaks sanoa, ärrrrsyttävää! :D sais alkaa kunnolla potkiskelemaan.. Viikkoja 19+2 ja istukan paikasta ei...
  10. P

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Tähtitomu mä mietin eilen ihan samaa! :D et kyllä menee aika nopeeta, täälläki 3 viikkoa puoliväliin.. :o
  11. P

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Ihanaa Dragonfly, hurjasti onnea!! <3 kiva kuulla susta :)
  12. P

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Kiitos Ankkurinappi uudesta pinosta! :) Ninni höh onpas tylsää :/ toivottavasti menis nopeeta ohi eikä tarttuis muihin!
  13. P

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Voi Uusiäippä, kunpa kaikki menis hyvin!! <3
  14. P

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Tulipa kamalan paha mieli Uusiäippä ja Tähtitomu teijän kirjotuksista :( Uusiäipälle paljon paljon jaksamisia, toivottavasti kaikki menis ennusteista huolimatta hyvin.. <3 Allergiasta, mulla on mut on ollu tavallista lievempänä nyt :o ainakin vielä, kyllä yleensä tässä vaiheessa jo nenä ja...
  15. P

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Nenäpäässä, me käytiin eilen kysymässä Pohjolassa vakuutuksesta. Siellä ainakin oli muuttunut niin ettei oo takarajaa vakuutuksen ottamiselle, saa ottaa vaikka päivää ennen synnytystä. Ennen oli toi 3kk vai 2kk kumpi se nyt olikaan. Ja rakenneultran jälkeen saa ottaa. Se oli siitä kiva et sitä...
  16. P

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Mukaan vaan Katriinaa, tervetuloa! :) Kertomisesta, me ollaan np-ultran jälkeen kerrottu sitä mukaan kun on hyvältä tuntunut. Enste vanhemmille ja siitä sit muille.. Uutiset on myös levinny kun onnitteluja tulee sellasilta joita ei olla ees nähty ;) jotenki luottavainen olo kun ultrassa...
  17. P

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Voi ei SalVe <3 jaksamisia :( <3
  18. P

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Dragonfly, ihania uutisia!! <3 onnea, toivotaan että pieni pysyy loppuun asti kyydissä <3 annahan aina välillä kuulua itestäs jos täällä käyt välillä pyörimässä :) Onnea JoJoha hyvistä ultrauutisista! <3 etkä sä mihinkään marraskuusiin siirry, pysyt täällä meidän kanssa! :) viikko sinne tai...
  19. P

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    malttamaton ihanalta kuulostaa toi teidän tyttöjen välinen suhde! :heart: Addoda toi on jotenkin tosi typerää et ihmiset suhtautuu tolleen. Musta on vaan ihana ajatus se että tulee noin pieni ikäero, lapsille seuraa toisistaan ja niin saman ikäisiä että varmaan tulevat tosi läheisiksi...
  20. P

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mulla on poikaolo. Tai en tiä voiko sanoa poikaolo kun en sitä perusta mihkään oloihin tai oireisiin :D alusta saakka vaan ollu sellanen fiilis että poika tulee. Mies kyllä veikkaa tyttöä, ja appiukko meinas heti että tyttö sieltä on tulossa :D ja lisäks ystävä oli nähny vaaleenpunasen...

Yhteistyössä