Hakutulokset

  1. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Tyyne: Mistä sait ilmaisen kierukan? Aattelin vaan kun itse sain reseptin hormonikierukkaan ja hinta on : 200e! :o Et jos jostain saisi ilmaiseksi,niin olis kyllä lottovoitto... Ja maidon tulosta:joku kirjoitti,että luottaa vaan siihen,että maito riittää. Ei muuten pidä paikkaansa! Meillä on...
  2. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Katjuska: Mielenkiinnolla ootan,mitä sulle sanotaan siitä vuodosta: Täällä nimittäin kans vuotaa,mutta jännästi se alkoi heti seksin harrastamisen jälkeen. Ja jonkin aikaa sitten vuosi myös sen 5 päivää aivan kuin menkat ois olleet ja sekin liittyi seksiin... :o Mies tuossa onkin jo...
  3. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Luppana ja Tyyne: :heart: :hug: ja nyt nukkumaan,ennenkuin nahkavekkari herää huutamaan: "Topiakselle tissiä" ;) :laugh: ja jaksuja kaikille ,kenen vaavit heräilee tiheään yöllä; ei se tosiaan ikuista ole,vaikka siinä yöllä pilkkiessä siltä tuntuukin :hug: ruutis ja Topias
  4. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Pitkästä aikaa,mutta pikaisesti nytkin :ashamed: Eilen oli ristiäiset ja Rasmuksen veikasta tuli: Topias Benjamin ps.Katjuska,voisitko tehdä sellaisen listan tänne,missä olisi lasten saamat nimet,ois kiva katsella... :D terv.ruutis ja Topias
  5. R

    LIETO hohoi!

    Liedossa seuraa vaunulenkeille tai kahvikupposen äärelle kaipailee -78 syntynyt äiti , 1kk ikäinen poikavauveli ja (useimmiten tosin tarhassa päiviään viettävä) 4v. pikkumies. Postia saapi laitella osoitteeseen : lps22@netti.fi
  6. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Heh,tulin vaan kommentoimaan: meillä esikko on Rasmus Mikael :D :heart: ,että kaimoja sitten löytyy näemmä :) t.ruutis,joka taistelee imetyksen kanssa edelleen... :'(
  7. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Voi Luppana :hug: :hug: :hug: Ihan sadottain kiloin teille kaikkea hyvää sinne ja paljon suojelusenkeleitä. Ihan tosi kamalaa on tuollainen,ei voi ymmärtää.... :'( :'( :'( ruutis+Jemma
  8. R

    MAALISMASUKIT 2007

    \ Voi kuule,toi on vielä nopeaa..meillä menee tunti/syöttö ja silti huutaa nälkäänsä ja pakko on välillä antaa korviketta lisäksi...että se siitä sun "huonosta" maidontulosta... :whistle: t.ruutis
  9. R

    MAALISMASUKIT 2007

    pitää vaan ilmoitella,että hengissä ollaan. Tuntuu,ettei tänne ehdi kirjoitella ja etenkään niinä päivinä,kun esikko ei ole tarhassa :/ Aika samanlaista rytmiä vauva vetää täälläkin,kuin mitä muutkin ovat kirjoittaneet. Illat menee kutakuinkin tissillä n. 20-23. Yöllä herää n. klo 2 syömään...
  10. R

    MAALISMASUKIT 2007

    Kiitos kaikille ihanille rohkaisusta ja vinkeistä! :D Ja sitten mieltä lämmittävä osuus. Meillähän on nyt toi neuvolan vaaka lainassa ja ollaan ahkerasti tehty syöttöpunnituksia ja nyt päiväruokailussa vaaka näytti pojan saaneen 70ml maitoa ja pelkästään rinnoista :D :heart: Nukahti sillä...
  11. R

    MAALISMASUKIT 2007

    HUOh! Ensiksi,kiitos kaikille vastauksista ja lisää oppia pyytäisin,eli tilanne on nyt seuraava: Jouduin aloittamaan antibiootti-penisilliini lääkekuurin 9 päivää synnytyksestä,joka siis edelleen menossa. Kyseessä lääke kohdun limakalvon tulehdukseen. No,sain apteekista ja lääkäriltä seuraavaa...
  12. R

    MAALISMASUKIT 2007

    APUA! Mitä tehdä tän imetyksen kanssa??? Tuntuu,että pikkumies ei ole tyytyväinen alkuunsakkaan iltaisin pelkkään tissimaitoon;imetän kolmatta tuntia iltaisin ja tissiltä poistuessa vaan rääkyy :'( En enää käsitä,mitä voi seuraavaksi koittaa. Tänäänkin imetystä oli tuo kolmatta tuntia ja...
  13. R

    Milloin alkavat käynnistämään...

    Jos äidin ja vauvan voinnissa ei ole hämminkiä,niin saattavat päästää 2 viikkoakin yli ja sitten vasta pyytävät näytille.Itse olen aikoinani mennyt 3 vkoa yli... :hug: Jaksuja tuon tunteen kanssa,tiedän,että se on TODELLA puuduttavaa! ruutis
  14. R

    porin synnäri

    Juu,mä olen kyllä EHDOTTOMASTI samaa mieltä siitä vuodeosastosta..ei ollut lepoa ei.... Toki se niinkin on,että ei sinne nyt mihinkään täysihoitoon mennä,mutta kyllä jotain kuitenkin...tai sitten mä olen ihan liian potilaslähtöinen hoitaja omassa työssäni ja passannut potilaani liian hyvin...
  15. R

    porin synnäri

    Itsellä synntys siellä -03 ja molemmat kaksi kätilöä oli mukavia. Tosin salissa kävi tippaa laittamassa joku elämäänsä kyllästynyt kätilö. Olin pyytänyt oksennuskulhoksi sellaisen metallisen vadin,kun inhoan oksentaa niihin pahvikiuluihin. Tää saliin tullut kätilö katsoi sitä kulhoa ja kysyi...
  16. R

    PORIssa synnyttäneet!

    Itse olin 2003 huhtikuussa siellä ja synnytyssalin puolella kaikki meni tosi hienosti,oli kivat kätilöt. Vuodeosastolla oli pari k-akkia syönyttä kätilöä ja mitään apuja EI TOSIAAN saanut. Ruoka kyllä riitti silloin ja siellä on muutenkin parempi systeemi tuon ruoan kanssa (itse saa ottaa) ,kuin...
  17. R

    Perätila ja synnytys alakautta..

    Perätilassa olevan sikiön ulosautto("Naisen elämä ja hoitotyö",Eskola,Hytönen) Perätilassa syntyminen on sikiölle vaarallisempaa kuin päätilassa syntyminen,sillä pää ei ehdi muovautua rauhassa,sillä se joutuu kulkemaan nopeasti synnytyskanavn läpi. Jos synnytystä lähdetään tekemään...
  18. R

    Katellaanko taas masukuvia?

    Kuvattuna vatsa vkolla 34 B)
  19. R

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    Niin,tarkoitin sillä sokerin viemisellä sitä,että vauva vie ainakin suurimman osan siitä ja kasvaa sillä sokerilla (koska sokerillahan kasvaa liikaa ja nopeasti,vauva siis...ja äitikin tietty ;) ). Kyllä se syöty sokeri myös äitiä lihottaa tietenkin... Ja alkuperäiselle..en tiennyt että olet...
  20. R

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    Vauva kasvaa isoksi,jos syö paljon sokeria ja rasvaa ja etenkin jos sokeriarvoissa on häikkää. Sokerin vauva kuluttaa heti itsensä kasvamiseen,eli jos syöt suklaapatukan niin vauva nappaa siitä ne sokerit heti itselleen ja sen vuoksi vauva kasvaa "liikaa" pyöreyttä... Mulle ainakin yksi lääkäri...

Yhteistyössä