Hakutulokset

  1. cabi777

    käytiin suomenlinnassa ja vieläkin on..

    ..jalat kipeänä :) siis tiistaina siellä oltiin koko perheen voimin ja mukavaa oli :) lapset tykkäs koluta paikkoja siellä ja kiivetä joka paikkaan. mies otti kuvia ja minä nautin yhdessä olosta hurjasti. kuvia löytyy täältä: http://timoniemi.kuvat.fi/kuvat/
  2. cabi777

    pojan muodonmuutos

    http://timoniemi.kuvat.fi/kuvat/Muodonmuutos/ ja muita kuvia http://timoniemi.kuvat.fi/kuvat/ =)
  3. cabi777

    kamala posti tuli tänään!

    kuopuksen nimellä varustettu iso kuori jossa lukee TERVETULOA KOULUUN! mä en kyl ala ku ei mun pieni voi vielä syksyllä kouluun mennä :ashamed: :'(
  4. cabi777

    miten ihminen ei osaa päättää..

    koupuksen asiasta että viedäkkö varatarhaan huomenna mikä on pojulle tuttu vai antaako pojun nukkua pidempään jolloin mun pikkuveli ja isommat lapset voisi antaa aamupalan kotona kun heräävät ja viedä naapurirappuun hoitoon? naapuri itse sanoi että mieti ja laita viestiä aamulla.. isommat...
  5. cabi777

    nyt tarttee sanoa kaikille

    RAUHAISAA JOULUA :xmas: Laitan netin kiinni ja avaan vasta aaton jälkeen joskus :D
  6. cabi777

    Mahza!

    olis asiaa
  7. cabi777

    voi juku

    keskiviikkona on siis joulu :o tää viikko meni ihan liian nopiaan |O ei ole kinkkua ja kamala sotkukin on kauppan päälle |O voitaiskos millään siirtää joulua viikolla eteenpäin?? siks toiseksi jos vasta lapsilisistä ostais kinkun niin eihän se kerkeä sulamaan :( ja vaikka...
  8. cabi777

    täällä on turvallista

    poliisit on tuossa parkkiksella :D en tiedä mitä vahtaavat mutta toivottavasti ei parkkipirkoksi ryhdy ei meinaan ole auto ruudun sisällä kun ei mahtunut taittumaan siihen :(
  9. cabi777

    piparimalleja

    oliskos kellään?? en osaa käyttää googlea niin että löytäisin :ashamed: auton kaavat olisi hakusessa rekka on jo tehty. ennen olen piirtänyt mutta nyt en osaa ja ranne on tukisiteessä.. osaisko joku auttaa?
  10. cabi777

    Olava

    kansiosi on täynnä =)
  11. cabi777

    KEITTIÖNOITAAAAAA!

    lootas on täys :D
  12. cabi777

    aivan kamala päivä

    lähes kaikki meni pieleen :( kaiken kruunasi kun bussi vei työautosta kuljettajan puolen sivupeilin mennessään |O |O |O |O |O |O
  13. cabi777

    nyt jos olisi rahaa

    niin ostaisin maalia ja pensselit, telat ja muut tarvikkeet ja lasten huoneeseen laatikoita mitä voisi pinota päällekkäin. huomenna on työpäivä mutta mies on poissa ilmeisesti pari yötä joten hyvin kerkeäisi tekemään vaikka mitä :kieh: tai sitten menisin kauppaan ja ostaisin jotain hyvää...
  14. cabi777

    AAAAARGH!

    mä en osaa neuvoa poikaa matikan tehtävässä!!!!! noi on mulle ihan utopiaa ja poika on ihan pihalla kanssa :( pistettiin kirja kiinni ja mietitään vielä illalla jos tajuttais :headwall:
  15. cabi777

    VOI EIIIIII!!!

    suihkuun pitäis mennä ja lähteä töihin :headwall: mua paleltaa jo valmiiksi ja suihkussa kastuu :snotty: musta tuntuu että myöhästyn töistä ja olen tulossa kipeäksi :ashamed: työkaveri jo soitteli että missä viivyn :saint:
  16. cabi777

    huhuu!

    onkohan täällä ketään enään hereillä? mä kotiuduin just töistä ja on kamala nälkä :p ja jääkaapissa ei ole kuin lasten aamupala |O
  17. cabi777

    JEEE!!!

    ihan yksin juon tässä nimpparikahvetta :D (ei yleensä nimppareita vietetä) lasten kanssa kävin äsken kaupassa ja ostin niille saippuakuplat ja sit pienen carspallon. nyt ne viihtyy ulkona ja mies on katsomassa telkkaria. työkaveri kysyi monelta on kakkua ja totesin ettei ole :D nautin...
  18. cabi777

    mulla menee..

    kaikki päin helkuttia :kieh: työt takkuaa, siivoamisesta ei tule mitään, kaupasta ostin vähän sinnepäin mitä piti ja nyt mies sanoi että pistit puolipussia pippuria ja jauhot ei ollut kypsynyt tarpeeksi (vaikka kyllä kasti porisi pitkään) :laugh: :laugh: semmoinen olo että taidan mennä...
  19. cabi777

    voi räkä (turhaa marinaa)

    oltais menty viikonloppuna uimaan mun töitten lomassa mutta uimahallit on kiinni :snotty:
  20. cabi777

    miksi? (turhis)

    jos joku asia menee päin hevelettiä niin kaikki asiat murenee samalla?? ja ei kahta ilman kolmatta :headwall: mua nyt vaan ottaa päähän ku asiat menee päin mäntyjä :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O

Yhteistyössä