nyt jos olisi rahaa

niin ostaisin maalia ja pensselit, telat ja muut tarvikkeet ja lasten huoneeseen laatikoita mitä voisi pinota päällekkäin.

huomenna on työpäivä mutta mies on poissa ilmeisesti pari yötä joten hyvin kerkeäisi tekemään vaikka mitä :kieh:

tai sitten menisin kauppaan ja ostaisin jotain hyvää lihaa ja paljon :p
 
Nyt jos olis tosiaan rahaa...ja paljon...nii mie tekisin tosta meitin olkkarista sen meitin haaveileman viihdekeskusken videotykkeineen.... Vaan eipä auta ku yrittää säästä josko joskus viel toteutuis.
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
No meil ois nyt rahaa mut ei sitä aikaa, ois tapetit revittävä alas ja vedettävä uudet tilalle lastenhuoneeseen.
mulla olis nyt just semmoinen puhti päällä että tuunko sinne?
Tule tänne maalaamaan autotalli ainakin :) Voin itse jatkaa taas kasattavien vaatekaappien kanssa ja ehkä saada jotain jopa purettuakin kaikista muuttolaatikoista ja säkeistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
No meil ois nyt rahaa mut ei sitä aikaa, ois tapetit revittävä alas ja vedettävä uudet tilalle lastenhuoneeseen.
mulla olis nyt just semmoinen puhti päällä että tuunko sinne?
Tule tänne maalaamaan autotalli ainakin :) Voin itse jatkaa taas kasattavien vaatekaappien kanssa ja ehkä saada jotain jopa purettuakin kaikista muuttolaatikoista ja säkeistä..
mihinkä päin pitää suunnistaa??
 

Yhteistyössä