Hakutulokset

  1. J

    Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

    Vaikea sanoa, kun olen pyörinyt täällä vasta vähän aikaa, mutta ehkä Anatolian ja Lunaticin, molemmilla vaikuttaisi olevan hyvä huumorintaju. En usko, että kenenkään elämä kiinnostaisi niin paljoa, että haluaisin olla "kärpäsenä katossa"...
  2. J

    Kyllä lapsi tarvitsee sisaruksen! ainokaiset ovat ihan kauheita lapsia!

    Älä yleistä, eiköhän se ole ihan kasvatuksesta kiinni. Jos ei viitsitä opettaa yhdelle lapselle käytöstapoja, niin tuskin se toinen lapsi tilannetta parantaa.
  3. J

    Itse tehdyn ruoan hinta häissä?

    Mitäs hassua tässä nyt oli, ota huomioon, että pastasalaatit, patongit, ym. ei maksa läheskään niin paljoa kuin jotkin grillilihat. Tässä ei ollut juomia mukana ja sapuskat ostettiin tukusta.
  4. J

    Itse tehdyn ruoan hinta häissä?

    en tiedä auttaako tämä sinua, mutta meillä oli enemmänkin "kahvitilaisuus" häiden jälkeen, vieraita oli noin 50 ja ruokana kahta eri pastasalaattia, kahta voileipäkakkua, patonkia, tuorejuustoja ja 3 täytekakkua, hintaa tuli hieman alle 150€.
  5. J

    Onko sulla joku mauste, mitä pitää lisätä joka ruokaan?

    Mä olen myös jäänyt Chili explosioniin koukkuun :D Sitten suolan ja pippurin lisäksi paprikaa tulee laitettua melkein joka ruokaan.
  6. J

    Laihduttajat/laihduttaneet, miten saitte parhaiten painon laskemaan?

    En varsinaisesti karpannut, mutta vähensin hiilareita. Söin päivittäin 1-2 ruis- tai näkkileipää ja ruuan kanssa yhden perunan tai noin desin riisiä, kaikki sokerit, pastat ym. jätin pois. En lisännyt rasvaa, kuten karppaajilla on (kai) tapana. Noin 3-4 kiloa kuussa lähti, vaikka synttäreillä...
  7. J

    jeeee! me voitettiin 10 000e!!

    Onnea! Mitä meinaatte rahoilla tehdä?
  8. J

    kuinka monta lasta sinulla olisi jos lasket yhteen omat, vanhempasi ja miehesi vanhempien lapset?

    Jos tämä meidän kohta syntyvä ensimmäinen lasketaan mukaan, niin 1+3+8 eli 12 :)
  9. J

    En enää koskaan käytä linja-autoa (turhis)

    :laugh: Mä olen aina miettinyt, että miksi sekopäät tulevat usein "ryppäänä" avautumaan. Olisiko kuumuus ajanut ne ulos kodeistaan, en tiedä :) Ja mä olen aina se tyyppi, kenelle ne tulevat juttelemaan, en tiedä miksi vedän puoleeni mitä oudompia ihmisiä.
  10. J

    SITRUUNAPANNASTA kokemuksia? +muuta!

    Meidän koiran eroahdistukseen ei auttanut tilan rajaaminen, avaa ovet itse, enkä jaksanut kahvoja ottaa irti. Muuten koira on koulutettu, ei koskaan hauku vieraille eikä ole mitään muutakaan ongelmakäyttäytymistä.
  11. J

    Onko täällä ihmisiä kellä ei ole rahaa yhtään säästössä? Periaatteella rahat menee kun tilit tulee..

    Meillä ei jää mitään säästöön, jos tulee ylimääräistä, niin ostetaan jotain isompaa uutta kotiin. Joskus säästetään matkaa varten laittamalla rahaa sivuun, tai sitten otetaan osamaksulla. Olisihan sitä hyvä säästää pahan päivän varalle, mutta toisaalta ei koskaan tiedä, vaikka jäätäisiin...
  12. J

    Asioita liittyen raskauteen, jotka tuli ihan puun takaa - muilla samoja?

    Kuulostaa tutulta, tosin kaikki noista asioista ei tullut yllätyksenä. Arvasin jo etukäteen, että tulen olemaan itkuherkkä ja ymmärrän, että jotkut (lapsettomat) ystävät tulevat etäisemmiksi, kun en voi esim. lähteä baariin näin raskaana, enkä heti sittenkään kun vauva syntyy :) Yllätyksenä...
  13. J

    Saako mies kieltää tapaamasta vanhaa exääni ajalta teini-ikä?

    Ei onnistuisi kieltäminen. Mä olen kaikkien ex-miesteni kaveri, joidenkin kanssa meillä myös on paljon yhteisiä ystäviä. Entisethän ovat olleet iso osa elämääni, miksi heidät pitäisi poistaa siitä. Ymmärrän kyllä, ettei kahdenkeskisiä tapaamisia voi olla, en itsekään haluaisi, että mieheni...
  14. J

    Mitä " vihaat " kesässä

    Ampiaisia, olen allerginen :mad:
  15. J

    SITRUUNAPANNASTA kokemuksia? +muuta!

    Meillä toiminut sitruunapanta oikein hyvin, pantaa pidettiin muutama kuukausi päällä ja sen jälkeen vielä jonkin aikaa laitettiin panta, muttei laitettu sitä enää suihkuttamaan, vaan pidettiin pelkkänä pelotteena. Noin puolen vuoden jälkeen ei olla enää tarvittu, koira lopetti haukkumisen.
  16. J

    Miksi varhaisista keskenmenoista tehdään kauhea tragedia, en ymmärrä?

    Ymmärrän kyllä, että yksi keskenmeno ei maailmaa kaada, en itsekään masentunut ensimmäisestä, toisesta tai edes kolmannesta keskenmenosta. Mutta neljäs ja viides olivat jo liikaa, kun ei yhtään onnistunutta raskautta ollut takana ja ikääkin melkein 30-vuotta. Raskaaksi tuleminen on ollut...
  17. J

    vuokralla asujat

    Halvempaa asua vuokralla, eikä haluta olla sidottuina mihinkään asuntoon. Ylimääräiset rahat menee matkusteluun ja haaveena olisi joskus lähteä ulkomaille töihin. Tosin tämä suunnitelma ei ole nyt kovin ajankohtainen, kun odotan ensimmäistä lasta.
  18. J

    NOIN 30 vuotiaat! Kirjoitatteko päiväkirjaa?

    En itse kirjoita, mutta jos koet, että se auttaa, niin ei siinä mielestäni mitään lapsellista ole.
  19. J

    Paistoin äitienpäiväksi porsaan ulkofileen. Voikohan sitä vielä syödä...?

    Menisi kyllä koiralle (jos sekään huolisi) :)
  20. J

    Asteikolla 0-10, miten paljon suuttuisit jos miehesi ilahduttaisi sinut esim. uudella kylpyhuoneella/keittiöllä/autolla/

    En suuttuisi, mies ei ottaisi kulutusluottoa, ellei pystyisi sitä maksamaan.

Yhteistyössä