Hakutulokset

1. N

Terolut mimmit

Mä menin ihan hämilleni ku se hoitaja niin topakasti sanoi ettei asia kuulu heille... Kyllähän siinä itku pääsi kun ei kukaan tiedä tämmöisistä mitään.. Luojan kiitos löysin sen terolut-reseptin ja saan käydä hakemassa satsit.. Vieläkään ei mitään kuulu ja kp38 taitaa olla menossa
  2. N

Terolut mimmit

No mä luulin että kyllähän sen pitäis tuonne kuulua mut nainen tokaisi että vasta sitten kun oon raskaana.. Juu tässähän sitä just odotellaanki
  3. N

Terolut mimmit

Huhhuh kylläpä täällä päin on vaikeeta noiden tk:n ihmisten kanssa... Kyselin nykyisen paikkakuntani äitiys- ja perhesuunnitteluneuvolasta teroluteista ja sieltä sanottiin, että pitää oman solun lääkäriin olla yhteydessä. Eli pitäis mennä ihan tk:n peruslääkärin kautta. Edellisellä...
  4. N

PCOS-kanssasisaria?

another Kyllä ne otti ainaki 10 putkiloa :P kattoivat mm. kilpirauhasarvot ja mieshormonit. Siitä gynekäynnistä on nyt yli puoli vuotta joten olis varmaan hyvä ottaa uudet testit
  5. N

koira kusee jatkuvaan....

Me haettiin pari viikkoa sitten tää sekarotuinen pentu ja tuntuu, että sillä on jotain ongelmia. Laittelin papereita ympäri taloa mutta tarpeet menee joko suoraan lattialle tai viltille. Keittiön matotki pitää polttaa kun se kusi koko ajan niille. Pentu ei ilmoittele mitenkään hädästään ja...
  6. N

PCOS-kanssasisaria?

Mulle määrättiin puoleksi vuodeksi teroluteja mut söin niitä vain 3kk kun halusin nähdä, alkaako kroppa jo itse pitään oikeaa kiertoa. Pitää tän vuodon jälkeen alkaa taas käyttään pillereitä koska kp:t venyy ja venyy. Mä aloitan 10 päivän kuurin 15.kiertopäivänä ja vuoto pitäisi tulla 25-30...
  7. N

PCOS-kanssasisaria?

Joo mulla todettiin ihan toi pcos, eli kierrot on erittäin pitkiä, painoa on vaikea pitää kurissa, karvoitus on navan ja reisien iholla. Tänään on kyl ollu niin oudot fiilikset, alavatsas tuntunu polttavia kipuja, alaselkää vihlonu ja muutenki tuntunu outoja menkkakipuja.. Nyt kp35 ja ilman...
  8. N

Terolut mimmit

Hui täällähän oli monia terolutin-käyttäjiä :) Kuinka monelle oli hankalaa laskea niitä päiviä ja vuodon määriä? Mä olin ihan ulalla niiden kanssa ja jouduin itsekseni pähkäileen koska on oikea aika. Teroluteil kierto oli sen 27pvää ja kun jätin ne pois kierto n. 30pvää.. Mitään kipuja ei ollut...
  9. N

PCOS-kanssasisaria?

Näitä lukiessani oon päättänyt huomenna soitella sinne aikuisneuvolaan ja hakee terolut-kuurin. Muutettiin vuoden vaihteessa ja tietenkin menin hukkaan sen edellisen kuurin reseptin :( Muutenkin oon muuttanut tässä niin monta kertaa että ahdistaa aina varata aikaa uuden paikkakunnan lääkäreiltä...
  10. N

Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

Voisin kans liittyä tänne, eli viime kesänä mulla todettiin pcos. Olin aloittanut e-pillerit 2008 ja painoni lähti tippumaan. 2009 syksyllä tapasin mieheni ja keväällä 2010 hän kauniisti pyysi lopettamaan pillerien syönnin. Pillerit eivät sopineet mulle; olin kärttyisä, haluton ja tiuskin joka...
  11. N

PCOS-kanssasisaria?

Täytyypä käydä tuo palsta tsekkaamassa :) Täytyy varmaan jatkaa teroluteilla, koska kuukautisia ei taaskaan kuulu ja aamulla teinkin testin (negt.). Täytyy varmaan alkaa varailla taas aikaa lääkärille ja katsella, miten tän kans nyt edetään :/
  12. N

PCOS-kanssasisaria?

Sain viime syksynä kuulla "omistavani" monirakkulaiset munasarjat. Ei ihme ettei kuukautisia kuulunut puoleen vuoteen. Onko täällä ihmisiä, jotka ovat ottaneet hoitoja pcos:n takia vai onko muita keinoja yritetty? Olen yrittänyt pudottaa painoa ja keltarauhashormoneja söin 3kk. Yritän nyt...

Yhteistyössä