Hakutulokset

  1. H

    Synarelan unohtaminen

    Onko kellään tietoa, että jos on unohtanut ottaa Synarelan aamulla niin kannattaako ottaa illalla tupla-annos?? En tajua kuinka se voi unohtaa!!!, mutta niin siinä on vaan täytynyt käydä! Paketin kyljessä ei ole aamun kohdalla ruksia ja itelläkään ei ole mitään mielikuvaa lääkkeen otosta :'(...
  2. H

    Donnatestistä

    Onko kellään kokemusta/tietoa, että pitäisikö Donnatestissä näkyä saniaiskuviota loppukierrossa DPO 9 eteenpäin, jos on raskaana?
  3. H

    Sekavat tunteet punktion jälkeen

    Minkälaiset fiilikset teillä on ollu punktion jälkeen? Oletteko olleet pettyneitä, ahdistuneita, helpottuneita, positiivisella vai negatiivisella mielellä? Meillä 1. IVF hoito menossa ja tänään olin siis ensimmäistä kertaa punktiossa. Toimenpide oli odotettua hankalampi ja kivuliaampi, mutta...
  4. H

    1. IVF Pregnylin pistäminen myöhästyi

    Tietääkö kukaan kuinka tarkkaa tuo Pregnylin pistäminen on ajallisesti? Minä pistin piikin eilen äitini syntymäpäiväjuhliin liittyvien sähellysten vuoksi 1h 45min myöhässä, kun en vaan saanut tilaisuutta pistämiseen aiemmin... itkujen itku.. Valvoin koko viime yön asian vuoksi. Minulla on...

Yhteistyössä