Hakutulokset

1. P

Onko muilla ennakkoluuloisia/nirsoja 3-vuotiaita ruokailijoita?

Mun likka 3v ei suostunut tosi pitkään aikaan syömään sipulia eikä tomaattia. Käytiin eilen keskustelu kun tyttö otti itse puheeksi, että on "joskus vauvana sanonut sipulille ja tomaatille yäk (tytön omia sanoja lainaten). Kysyin että millos viimeks oot edes maistanu ja sanoin, että ei varmaan...
  2. P

Mistähän voisi olla kysymys?

mun veljenpojalla (2v7kk) oli myös samanlainen vaihe, siitähän se vissiin tulee kun keksii että äidillä ja isälläkin on nimet! parhaimmillaan äitiäänkin kutsui kummiksi kun mä omalle tytölleni hänestä kummina puhun :laugh: että ei kai tuo kovin vakavaa ole, ja todennäköisesti ohimenevääkin :)
  3. P

Kynsien leikkuusta

meidän neitin (1,5v) kynnet saa leikattua kun lauletaan sormilaulua, peukalopotti,suomensotti jne.. Siinä vaan tarvii olla aika nopee että kerkee laulun tahdissa ne leikkaa :laugh:
  4. P

pinoon äidit jotka syntyneet -86

täällä :wave:
  5. P

1v6kk minkä kokoisia muilla?

1,5 v. neuvolassa viime viikolla mittailtiin 83cm ja 10,5kg. Hoikka neiti kun touhuaa niin kovasti ja pituutta kasvaa niin hirveetä kyytiä!
  6. P

Hei, pinoudutaan!

Täältä löytyy 20v. yh-äiti ja 1,5v tyttö.
  7. P

Galluppia toukokuisille -05

1. Syntymäaika? 3.5.05 2. Tyttö vai poika? Tyttö 3. Syntymämitat? 2410 ja 46 4. Mitat nyt tai viimeksi mitatut? sanoisko suurinpiirtein 80cm ja 10kg 5. Osaako sanoja? Paljon tulee, ei nyt ihan kirjaimellisesti oikein, mutta ymmärrettävästi. 6. Nukkuuko yöt kokonaan? Nukkuu 7. Syökö itse...
  8. P

miten asutte?

äiti ja tyttö rt kaksio 56 neliöö vuokralla.
  9. P

Kummien valinta

No mulla oli aika samanlainen tilanne, oltiin kanssa noin puoli vuotta yhessä. Vähän olen lapsen toisten isovanhempien kanssa tekemisissä, isän kanssa viimeiseen puoleen vuoteen en ollenkaan. Silloin, kun sain tytön (tyttö siis jo 1,5v) valitsin itse nimen ja kummit. Tosin siinä vaiheessa välit...
  10. P

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Kauniita nimiä! Erityisesti Ninnistä ja Oliviasta tykkään :) Mun tyttö tottelee (joskus) ;) nimeä Siiri Sofia.
  11. P

siilinjärvi

Joo pitkästä aikaa täällä sivuilla käytyäni huomasin täällä tämmösen ketjun. Me kanssa etsitään seuraa kun noita mammakavereita ei kovin monia oo. Eli siis parikymppinen äiti ja 1,5v tyttö. Että jos noita tapaamisia vielä meinataan järjestää niin mekin oltais halukkaita osallistumaan!
  12. P

odotatko vai hoivaatko?

Hoivailen 4kk ikäistä pientä prinsessaani :heart:
  13. P

asutko..

Ei asuta lapsen isän kanssa yhdessä..
  14. P

miltä tuntuu saada lapsi näin nuorena?

Itse täytin viime huhtikuussa 19, tyttäreni syntyi toukokuussa. Aluksi tuntui että seinät kaatuu päälle; vanhemmille pelotti kertoa, koulut oli kesken eikä oltu lapsen isän kanssa yhdessä. Hienosti he sen kuitenkin ottivat, nyt ovat tärkeä tuki elämässä silloin kun tuntuu että ei ihan omin...
  15. P

Nuoret äidit

Esikoiseni sain 19-vuotiaana. Ei asuta lapsen isän kanssa yhdessä.
  16. P

mitä pitäisi tehdä??

Muista tehdä isälle selväksi se, että jos kerran haluaa olla lapsensa kanssa tekemisissä, niin se ei tarkoita sitten sitä, että jos kyllästyy niin voi noin vain kadota lapsen elämästä! Siihen on mielestäni sitouduttava, ettei äidin tarvitse sitten selitellä lapselle että "miksi isi ei enää...
  17. P

lasten nimet

Toukokuussa -05 syntynyt tyttäreni sai nimen Siiri Sofia :heart:
  18. P

nyt mä sen sitten tein

Oikean ratkaisun teit! Voin tietysti olla väärässä, mutta mielestäni kuulostaa että isä haluaisi palata yhteen pelkästään lapsen takia? (korjaa jos erehdyn!) Lapsen hyvinvoinnin kannalta on tärkeää, että äiti on onnellinen, ja jos mies ei tee sinua onnelliseksi, niin turhaa sitä nurkissasi...

Yhteistyössä