Hakutulokset

  1. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Yöllä alkoi mahakivut ja aamulla vuoto. Se oli siis tässä. :(
  2. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    pescolle jaksamista :hug: tervetuloa uusille! Mä oon ollut niin väsy ja pahoinvoiva että en ole edes jaksanut tietokoneella käydä. Oksentanut en ole, mutta koko ajan on ihan KAMALAN huono olo. Ja tekis mieli vaan nukkua KOKO ajan. Mutta tuo vauva pitää huolen että äiti ei nuku, ei päivällä...
  3. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Ikäerosta: Meillä esikoinen on kohta 6v ja ens syksyn esikoululainen. Kuopus on nyt 8kk, joten sen ja uuden vauvan ikäeroksi tulee vaan 1v5kk. Kyllä pikkasen jännittää. Varsinkinkin ku tää vauva on aika huono nukkuja ja univelkaa on ihan reippaasti. Saankohan mä milloin seuraavan kerran nukkua...
  4. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa neonroze! Ja kyllä, tänään on ekan kerran paha olo. Voi elämä! Toisaalta sillä että kävin vetämässä kiinalaisessa ähkyt, voi olla jotain osuutta asiaan :$ Mahaa juilii ja koskee niin ku vähän ennen menkkoja. Ja mun tissit, voi että.. Mä en nyt halusi lopettaa tuota imetystä...
  5. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *helmikuussa*

    Voi Teddy-bear :hug: Mikä siellä on tilanne? Tervetuloa Henna-Riikka75! Micaela mikäs sun tilanne? Onko vielä kipuja? Oma plussa oli tänään jo ihan tosi selvä ja vahva plussa. Kai se on siis uskottava että vauva on tulossa. Ihanaa ja pelottavaa :heart: Nyt syömään ja sit tuo...
  6. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *helmikuussa*

    Onnea kaikille plussanneille :heart: Teddy-bear Lapset on kohta 6v ja toinen syntyi viime heinäkuussa. Eli sellaiset 8kk taitaa ikää olla :) Edelleen nännejä sattuu imetys, muuten ei oikeestaan oireita ole. Huomenna ajattelin vielä testin tehdä, koska sellainen vielä kotoa löytyy. Pitää...
  7. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *helmikuussa*

    Mulla ei muita oireita kuin se, että tuon tän hetkisen kuopuksen imetys sattuu rintoihin. Tai oikeastaan nänneihin. Sama oli tuossa kolmisen kuukautta sitten kun olin raskaana, mutta se meni kesken. Silloinkin tajusin oottavani kun imetys tuntui todella kipeältä. Jotenkin en uskalla vielä...
  8. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *helmikuussa*

    Nii ja tiedot: 7.11 marrasmasu12, kolmas
  9. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *helmikuussa*

    Uskaltaiskohan liittyä? Tänään plussattu, viikot ois vasta 3+3. Näin aikaisin en olekaan saanut koskaan plussaa, aikaisemmilta oon saanu 3+5 ja 3+6. Ei kyllä nytkään ollut vielä mikään vahva plussa, mutta...

Yhteistyössä