Hakutulokset

1. S

Muita IVF/ICSI- konkareita?

nannah86: Voi harmi :( Mun mielestä tuollaisissa tilanteissa saisi yksityiset antaa ilmaiseksi yhden hoidon, kun ei kerta edes siirtoon päästä. Silloin todellakin on rahat menneet ihan hukkaan.
  2. S

sarina13: Julkisen puolen hoitoja saa, vaikka olisi jo yksi lapsi. Mutta jos on kaksi, niin käsittääkseni sitten ei. Mehän ollaan sekundäärisiä, eli yksi luomu ja toista ei tule. Lisäksi vikaakin löytynyt, joten toinen luomulapsi olisi ihme.
  3. S

HalleB: Tsemppiä piinaviikoille! Hyvä saalis tuo 7, toivotaan, että kaikki hedelmöittyisi. Lääkäri soitti tänään ja seuraava punktio tulisi olemaan Toukokuun ekalla viikolla(vasta!). Nyt siis kp3, odotamme seuraavat menkat joista kp 21 alkaa Synarela. Pitkällä kaavalla siis mennään. Mulle...
  4. S

MAM2[ Minulla oli kortisoni 2.ICSI:n 1. PASissa ja ne määrättiin yksityisellä, ihan vaan kokeilumielessä. Siitähän plussasin, mutta meni kesken. Tässä julkisen hoidossa mainitsin siitä, mutta heidän mielestään ei tarvinnut. Mulla oli kuitenkin viime hoidosta yli jääneet tabletit ja omin päin...
  5. S

Jos nyt onnistuisi sitten tällainen listatyylinen historia :) Ekan yritys aloitettu 06/06 01/07 raskaus -> kesken rv 5 05/07 raskaus -> kesken rv 10(sykkeet näkyi kahdesti, rv 6 ja rv 9, jolloin alkoi niukka verinen vuoto) 11/07 raskaus -> meni loppuun asti hyvin, rv 8 pientä vuotoa...
  6. S

siis ei voi olla totta, taas sepustin koko meidän tarinan ja taas se hävis :(
  7. S

Saanko liittyä joukkoonne, vaikka yksi luomulapsi jo löytyy? Tie äitiytyeen ei silti ole helppo ollut. Kirjoitin äsken meidän koko historian ja se hävisi taivaan tuuliin :( En siis jaksa nyt kirjoittaa samaa tarinaa. Kakkosta olemme yrittäneet 2,5v ja tutkimuksissa löytyi vikaa miehestä...

Yhteistyössä