Hakutulokset

  1. yuliaana

    Facebook nurin?

    pääsee mut viestit ei näytä ainakaa mulla kulkevan :whistle: EDIT. Nytten kulkee viestitkin, oli näemmä joku tilapäinen häiriö vain :D
  2. yuliaana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Voii eii Pintsu!!! tsemppiä sinne ja toivotaan kuitenkin että kaikki olisi hyvin! :hug:
  3. yuliaana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Kirjoittelenpas nyt tänne kun ei (taaskaan) oikein uni tule simmuun. Eli siis nytten on jo toista yötä mua vaivaa unettomuus. Tämän lisäksi mulla on sama juttu tänään ollut kuin Madagascarilla... tänä aamuna eka kertaa kunnolla huono olo ja se onkin jatkunu uskollisesti koko päivän. Pitääpä...
  4. yuliaana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Hemu toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin, vaikka susta nyt tuntuuki että asiat ei ehkä oo niinku pitäs :flower:
  5. yuliaana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Harmful voimia ja jaksamista sinulle! :hug:
  6. yuliaana

    Mitä sanotte, kertoiko lääkäri vahingossa vauvan sukupuolen vai ei :D

    Voipi olla että vähän vihjaili siihen suuntaan et poika olis tulossa... ei tosin välttämättä :D mutta mulle siis kyllä ainaki jäi mielikuvaksi että ''TUO'' tarkoitti juurikin sitä (poikaa) ;D
  7. yuliaana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    La 22.7 / yuliaana /18 / ensimmäinen / LPKS
  8. yuliaana

    Vauvahaaveet

    Hei! Mulla on nyt sellainen tilanne, että en oikein tiedä mistään mitään. Toisaalta tuntuu et voisin olla raskaana mut toisaalta sitte taas, kun tänään (kp 33) tein testin, se oli nega. Mulla on muutama oirekin tässä jo esiintynyt: -rinnat arkoina -kiukuttaa lähinnä kaikki -ruokahalun...
  9. yuliaana

    Mielipiteitä ja ehdotuksia nimestä

    Meille on tulossa syyskuuvaavi. Nimiä on alettu kovalla innolla jo pohtimaan. Nyt kysynkin mielipiteitänne nimistä joita olemme mieheni kanssa keksineet ja myös ehdotuksia miten niitä voisi teidän mielestänne parannella. Eli haluaisimme perheemme perinteen mukaan kolme etunimeä lapselle...

Yhteistyössä