Hakutulokset

  1. T

    Vauvan kanssa kauppaan

    \ jaa-a, mikähän pöpö...? En ole ennen kuullutkaan. Kyllä meillä on kans elämäntilanne se, että kauppaan on ollut pakko mennä jo viikonikäsen kanssa. Edesvastuutonta olis varmaan myös se, että mulla ja lapsilla ei olis ollu ruokaa...
  2. T

    APUA, vaihdevuositesti plussaa!

    Moi taas, uskon ettei mitään hätää, jos testi siis kuitenkin oli negatiivinen :) Oon kanssa aikanaan tehnyt tollasen testin. Ostin ulkomailta, ei ehkä sama merkki kun Suomessa myytävät, mutta varmaan ihan samalla periaatteella toimii. Siihen tuli kanssa ekaksi haalea viiva, "haamu" mutta...
  3. T

    APUA, vaihdevuositesti plussaa!

    Moi, öööh, nyt tipahdin, siis oliko se sun testi negatiivinen vai positiivinen?
  4. T

    Voiko millään testillä testata plussaa 10 päivää

    Moi, minä myös sain plussan 8 päivää siirron jälkeen. Testin nimeä en muista, sitä ei myydä Suomessa (asuttiin silloin ulkomailla), mutta herkkyys oli 25 mikä-ikinä-se-yksikkö-onkaan. Veritestissä Hcg oli tosi korkea, eli siksikin kai näkyi noin aikaisin. PASissa testasin haamun apteekin...
  5. T

    Uusia ystäviä Kuopiosta?

    Miksei häneen voisi tutustua? :whistle:
  6. T

    Kuopio!!!!

    Hei! Meidän perhe asustaa vielä Kuopion keskustasa,mutta ollaan muuttamasa Karttulaanpäin ensi vuoden alussa. Minkäs ikäinen sinä olet? Mimä olen 31v. Meillä on kaksi poikaa, 4 ja 1 vuotiaat pikkuherrat ja aviomieheni myös.
  7. T

    Karttula/Kuopio HUHUU!!

    Muuttmassa perheineni (mies ja pojat 4v ja 1 v) Karttulaan maaliskuussa.Olisikos äitejä sieltäpäin? Olisi kiva tutustua etukäteen, laita yytä :wave:
  8. T

    Kuopion mammat kokoontuu 6.7.

    voi harmi kun niin myöhään,meilä aloitettaan päikkärit jo puoen päivän aikoihin :ashamed:
  9. T

    Kuopion mammat kokoontuu 27.5.

    Aika on vähän huono,kun 2v nukkuu juuri silloim.
  10. T

    pikkukakkosen odottajat

    miula eka kolamannes menossa ja olo on ihan karmea,yököttää,väsyttää ja kiukuttaa.silti vauva on todela toivottu,mutta kaverot on jo kurkkuan myöten täynnä miun vauvanodotusta.laittakaa samasa tilanteessa olevat y-viestiä ja märehditään yhdessä tätä vauvan odotuksen ihanuutta ja kurjuutta :D

Yhteistyössä