Hakutulokset

  1. H

    Kotihoidosta, kun lapsi on yli 3-v..

    Meillä siis se tilanne, että huomisen jälkeen alan leikkiä kunnollista äitiä ja 5-vuotias lapsi jää mun ja vauvan kanssa kokonaan kotiin. Tähän asti siis ollut puolipäivähoidossa päiväkodissa, mutta omaa laiskuuttani ja vauvan päiväunirytmin tasatakseni päätettiin ottaa poika kotiin kokonaan...
  2. H

    Halloween

    Meille tupashti ensimmäinen (ja mitä todennäköisimmin myös ainoa) halloween-kutsu tänään. Heti kävin suunnittelemaan pukua. Tarkoitus olisi kunnioittaa salaista nörttiä sisälläni ja kääriytyä Star Trekistä tutuksi tulleeksi Borg Queeniksi. Mies jatkaa samalla nörttilinjalla ja on Satrh Vader...
  3. H

    Koira hautausmaalla

    Kävin justiinsa lenkillä koiran kanssa ja kuljettiin lähellä olevan hautausmaan poikki. Porteilla ei ollut kieltokylttejä muuta kuin polkupyörille, joten käveltiin läpi. Tarkistin, ettei koira tehnyt tarpeitaan mihinkään vaan ihan vaan mentiin läpi. Kotiin kun tultiin niin oli pakko ihan...
  4. H

    Huutonetistä

    Mä olen nyt ekaa tuotetta siellä myymässä ja positiivisesti yllättynyt, että siihenhän on huutojakin tullut. Pääsen siis eroon siitä. :D Nyt sitten tästä innostuneena mietin, että muutakin voisi laittaa myyntiin. Millaset tavarat siellä menee yleensä kaupaksi? Meillä on yhdet ylimääräset...
  5. H

    Kylläpä ottaa päähän!!

    On näköjään tulossa taas näitä päiviä kun ihan kaikki v*tuttaa. Olen hereillä ollu kokonaisen puoltuntisen ja silti hermo on ihan kireellä koko ajan.. Ärsyttää kun lapset kinaa ja riitelee, ulkona taas sellanen keli ettei päästä ulos, kahvit levis lattialle ja niitä puruja on mahdoton siivota...
  6. H

    TSIH!

    ..sanoi mun oluttölkkini juur. Mies on viemässä lapsia pappalle yökylään ja meillä on neljännen hääpäivän vietto edessä. Mennään kuudelta syömään ja sitten kotiin jälkkärille eli kuohuviiniä tiedossa. Kivaa kun aurinkokin päätti ruveta paistaa. Vielä kun jaksais laittaa kynnet kuosiin.. :D
  7. H

    Mä niin haluan tämmösen sohvan!

    Doc Sofa Bunk Bed - Gadget-o Lastenhuoneessa olis moiselle käyttöä! Ei tuo hinta vaan ihan kohtaa mun budjettia..
  8. H

    Tein lättykakun..

    Niin tein lättykakun (joidenkin mielestä se toki on eeuulla eli lettukakku) ja nyt mietin, että kun laitoin lättyjen väliin appelsiinimarmeladia, että passaako tuo kuitenkin tarjota mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa vielä? Mun hienostunut makuaistini ei osaa ajatella etukäteen. Kermavaahto...
  9. H

    Keittiö- ja vessaremppa?

    Mitähän voisi arvioida menevän keittiön ja pienen vessa remppaan? Onko ihan metsässä jos laskisi joku 5000€ kumpaankin? Ja siis molempiin olisi ajatuksena laittaa ihan perussysteemit uusiksi,eli kaapit ja tasot ja vessaan pytty eikä mitään erikoishienoja systeemejä. Tässä siis talohaaveita...
  10. H

    Toi tanssijan pyöriminen yläreunassa..

    Niin miten se on mahdollinen? Kun mun mielestä se pyörii välillä oikealle ja välillä vasemmalle..
  11. H

    Rota-rokote

    Millaisia vaivoja muilla on vauva saanut rota-rokotteesta?Meidän pikkunen sai ekan erän rokotteesta torstaina ja sen illan sekä eilisen huusi kuin syötävä. Nyt sitten aloitti äsken taas huutamisen.Ja mikään ei auta.Ollaan kanniskeltu ees taas,laitettu liinaan,sitteriin ja vaunuihin.Olen...
  12. H

    Ruokien tuoteseloste

    Eli se lista kyljessä,missä lukee mitä kaikkea tuote sisältää. Jos siinä on mainittu kaakaomassa, mutta ei, että tämä massa sisältäisi maitoa, niin voinko olettaa että tuote on maidoton? Joo olen vähän tyhmä, mutta parempi varmistaa nyt. Kun kaakaomassaanhan ei välttämättä tule maitoa ollenkaan.
  13. H

    Vessanpytyn kansi..

    Se on olemassa sitä varten,että se lasketaan alas. Kanneksi siihen pytylle. Ei ole vaikeeta. Nostaa persiinsä pytyltä,vetää vessan ja laskee kannen alas. Miksi mun anoppi ei opi tätä? Pieni asia joo,mutta mun mielestä on jotenki epäsiistiä kun on kansi auki...
  14. H

    Lapsen ensimmäinen puhelin?

    Suositelkaapa puhelinta 7-vuotiaalle. Niinkin tärkeä ominaisuus siinä pitäisi olla,että sillä voi pelata angry birdsia. Lisäksi sitte soittaa ja tekstata.. Mikä olisi halvin mahdollinen? Mä en tajua puhelimista mitään kun ne on nykyään enemmän monitoimikoneita kuin puhelimia..
  15. H

    Vauvan-/lastenvaatteita.Mistä kivoja??

    Pistäkääpäs nyt kyvyttömälle tietoa,että mistä löytäis kivan näköisiä vaatteita muksuille? Erityisesti nyt olisi hakusessa mekkoja vauvalle. Meillä siis ennestään pari pojanvilperttiä ja nyt nuorimmainen tyttö ja yks päivä hokasin,että mä haluan hänelle mekkoja. Meinasin,että no kyllä jostain...

Yhteistyössä