Hakutulokset

  1. L

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Vai että jenkkiauto, vautsi vau! :) Meilläkin olisi auton vaihto edessä. Isukilla on tällä hetkellä semmonen lelu käytössä, mikä ei oikein sovellu lapsiperheiden käyttöön. :) Ja sehän ei myöskään ole mikään tilaihmeauto mistään kohi! :) Joku farmarihan se on melkein ostettava, että mahtuu kaikki...
  2. L

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    niin ja viimeinen lausehan pitäisi olla että "...oot raskaana ja sä tulet olemaan ailahteleva."
  3. L

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Kyllä meilläkin miehen muutos on hieman muuttunut. Minun raskaus on vielä niin alkuvaiheissa niin isä ei oo vielä vissiin oikein tajunnutkaan koko asiaa, että meillehän on tulossa lapsi. :) Viime viikolla kun käytiin ultrassa niin kyllä huomaa, että isukkia on pistänyt pikkusen mietityttämään...
  4. L

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Vastaan vielä VanillaNinjalle. Niin minä olen ainakin kuullut että ensimmäiset tuntemukset ovat juuri tuollaisia, mitä kuvailit. Ilmakuplista minulle on myös puhuttu. Sit lisäks vielä, että jos huomaat rapsuttavas mahaa, niin sekin voi johtua lapsen liikkeistä. :) Alkuun ne on ilmeisesti...
  5. L

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Minäkin taidan hiipiä keskusteluun. Meillä kävi niinkin hassu tilanne serkun kanssa, että me päätettiin kertoa vanhemmille melkein samana päivänä. Serkku kertoi päivää ennen minua uutisen, niin sitä oltiin suvussa melkoisen innoissaan. Hänellä olisi ollut la syyskuussa, mutta valitettavasti...
  6. L

    Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

    Hellurei! Täällä olis myös Mikkelin lähistöltä tuleva äiti (Pieksämäeltä). :)

Yhteistyössä