Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Heippa, Nyt vasta ehdin ilmoittelemaan.. Meille syntyi tyttövauva 20.7.2012 klo.00.44, mitoiltaan 3430g ja 49cm, rv 39+6. Kaiken kärvistelyn ja odottelun jälkeen kaikki meni helposti ja nopeasti. Supistelut alkoi illalla kahdeksan jälkeen (niitä oli jo kovia edellisyönä, mutta loppuivat...
  2. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Oonpa mäki täällä vielä.. Yöni vietin osittain napakoiden supistusten kanssa, mutta sitten ne vaan taas loppu! Joku kyseli et kuin kauan sitä limatulppaa voi tulla, ja samaa ihmettelen kohta mäki?? Mullahan tuli paksua väritöntä/kellertavaa limaa monta viikkoa ja nyt se on sitte kolmatta päivää...
  3. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Mini87 tsemppiä sulle!!! Täälläki jännitetään ja ollaan kärsivällisyyden kanssa koetuksella... Eiliseltä aamulta tullu verensekaista (limaista) vuotoa ja yöllä vessakäynneillä sitä tuli jo paljo. Soitin aamulla synnärille että mitäs tehdään ku mä sit kuitenki synnytyksen alla tarvin sen...
  4. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Huomenta!!! Ja taas on uusia heinäkuun vauvoja tullut maailmaan -Onnea paljon!!! Minä edelleen odottajien joukossa. Eilen(kin) illalla ja alkuyöstä supisteli kovin,mutta ihan rauhassa sain sitten kuitenki loppuyön nukkua. Mutta aamulla vessakäynnin yhteydessä huomasinki sitten...
  5. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea uusille vauvautuneille!! Ja tsemppiä uudenlaiseen arkeen! Täällä odotellaan edelleen. Kaikki synnytystä ennakoivat merkit on tässä viime viikkoina käyty läpi, ainaki lähestulkoon.. Kolmannen odottajana ne on uusia mulle näin ennakkoon, koska kaks aiempaa synnytystä on käynnisty yks kaks...
  6. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Huomenta!! Aikaisen aamun kukkuja tänään siis... Onnea taas vauvautuneille ja tsemppiä meille lopuillaan oleville!! Täällä eilen neuvolakäynti antoi taas toiveita siihen suuntaan, et pian tapahtuis jotaki.. tai sit ei. Ennustaminen on niin vaikeeta=) Mutta olipa kätilöki sitä mieltä et ihme...
  7. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea taas uusille vauvan saaneille!!! Teitä on jo monta ja niin kovasti oisin jo halukas olemaan joukossanne!! Kiva myös kuulla synnytyskertomuksia ja kiitos myös Tyks:n tilannetta päivittäneille. Täällä odotellaan. Limatulppaa (kohan??) mulla on jo rapiat viikon tullu, aina välillä wc...
  8. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    miss_understood Omasta kokemuksesta voisin myös suositella, että jos lapsivesi menny, niin kannattais lähtee näytille. Mulla kesti sen verran aikaa lapsivedenmenosta kunnon supistuksiin ja synnytykseen, että saatiin infektio minä ja vauva. Ja mä menin sairaalaan heti ku lapsivesi alko tulla ja...
  9. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Heippa!! Minä niinku näköjään niin moni muuki tääl ois jo ihan valmis synnyttämään. Joka yö odotan, et joko jo, vaikka mulla ei vielä viikkoja olekkaan niin paljo ku teil jo monella.. Vetistä ja limaista vuotoa tulee koko ajan ja maanantaina sitä jo kävin neuvolassa sitte testaamassaki...
  10. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Huomenta!! Juhannus vietetty rauhallisesti kotosalla perheen parissa ja nyt taas paluu arkeen.. Tai siis mies palaa töihin, joko lomansa alkuun asti/vauvan syntymään asti.. Toivottavasti vauva päättää tulla ennen lomaa!!=) RV 36 on nyt poks! Esikoinen syntyi rv 37 hyvänkokoisena, joten...
  11. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Hirmusti Onnea taas jo jakaantuneille ja tsemppiä osastoilla lepäileville!!! Täällä poksahti viikonloppuna rv35 ja jännitys vaan tiivistyy.. Ei voi tajuta tätä synnytyshysteriaa..ei mulla ole aikasemmissa synnytyksissä tätä paniikkia ollu! Nyt kuvittelen suunnilleen et synnytys tulee olemaan...
  12. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Huomenta Hellemasut!!! Pitkästä aikaa täällä.. tai seuraillu olen jonki verran, mutta en oo itse en oo ehtiny aktivoitua kirjottamaan. Onnea jo pienokaisen saaneille (eikös niitäki ollu?)ja tsemppiä niille joilla h-hetki on jo kovin lähellä!! Mulla pamahti rv 34 viikonloppuna täyteen. Olo...
  13. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heippa! Vähän aikaa menny etten ole ehtiny kirjoitella, mutta seuraillu olen palstaa suht aktiivisesti. Täällä mennään närästyksen kourissa, auts! Ekasta mulla närästi kans näin, tokasta ei ollenkaa ja nyt taas närästää... kiusallista! Niin, ja sairastin vajaan kahden viikon sisään kaks...
  14. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Huomenta!! Täällä tehdään lähtöä sokerirasitukseen.. takana tietysti huonosti nukuttu yö (oli arvattavissa, heh) ja oksettaa jo valmiiksi.. Noh, eiköhän se kuitenki hyvin mee, viimeks ei ainakaa ollu mitään ongelmaa. Tuloksista ei sit voikkaa tietää?? Kivaa päivää mammat ja masut!
  15. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Poksunpa minäki välillä, 27 on viikkoja viikonlopun jäljiltä kasassa. Lukenut olen kuulumisianne, mutta itse en oo ehtiny päivittämään. Samaa suht varovaista eloa täällä on ollu, masu kasvaa valtavaa vauhtia ja niin vatsatauti sairastettiin viime viikolla ja vatsa tuliki sit tositosi kipeäksi...
  16. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    RV 25 POKS tänään!!! Ihana aurinkoinen ilma näyttää olevan tänään eilisen lumisateen jälkeen..kylmä kyllä oli ku postia aamulla hain, mutta ulkoilla tänään kyllä tarvii! Tuskaista on kyllä taas viime päivät ollu.. tai ennemminki epätietoista. Aikamoinen paine tuolla alakerrassa ja...
  17. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Huomenta hellemasuille!! Mä vein viime viikolla Kelalle paprut ja eilen tuli tieto et äitiyspakkaus tulee 2 vkon sisään, elikkäs pakettia odotellessa. Ekalle otettiin paketti, tokalle ei ja nyt kolmannelle se taas siis tulee. Tapiolaan laitettiin viimeviikolla myös vakuutusvaraus menemään...
  18. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Heippa Hellemasut ja ihanaa nyt on huhtikuu!!! Mun puolesta aika sais tällä hetkellä vaikka juosta eteenpäin. Sen verran oon tästä raskaudesta stressiä kehitelly viime viikkojen vaivojen takia et odottelen vaan et aika kuluis ja pieni kasvais masussa niin et ois valmis sitte tähän...
  19. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Hei taas kaikki!!! Täällä mennään flunssan kourissa, ei mitenkää pahasti vielä mut harmittaa silti.. Eka flunssa kuitenki tälle talvelle (tai keväthän nyt jo on..) joten ei tietenkää kauheesti voi valittaa, ku monella useempi flunssa jo ollu. Toivottavasti vatsatauti ei meille löydä, mun...
  20. T

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Juu eli 21.7. LA

Yhteistyössä