Hakutulokset

  1. A

    Espoolaiset äidit

    Hei, vieläköhän luette tätä ketjua? Täällä myös espoolaisäiti vailla äitiseuraa. :) Olemme juuri muuttaneet Espoonlahden kupeeseen. Minulla on 2,5v esikoinen ja vauva syntymässä juhannuksen tienoilla. Mielelläni liityn ryhmään, jos sellainen saadaan kasaan!
  2. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Heippa pitkästä aikaa täältäkin! Meilläkin oli rakenneultra jokin aikaa sitten. Kaikki oli onneksi pienellä hyvin! Sukupuolta ei saatu selville ja malttamattomina ollaan menossa nyt torstaina 4D-ultrassa käymään. Jos sitten saisimme tietää ja pääsisin viimein hankintoja tekemään. :)...
  3. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Me vielä jännätään pari päivää. Torstaina aamulla on ultra. Me aiotaan kysyä sukupuoli, eikä pidetä sitä salaisuutena, jos se selville saadaan. Äitiyspakkaus aiotaan ottaa, vaikka kyseessä onkin toinen lapsi. Tai no ainakin jos ne vaatteet ei...
  4. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Viesti Lydelle laitettu. :)
  5. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Ma&Mi: osanottoni ja voimia tulevaan viikkoon! Täällä alkaa 5. viikko sairaslomalla... Päänsärky on lähes jatkuvaa ja menee migreeniksi heti jos uskaltaa vähänkin nokkaansa laittaa kotiovesta ulos. Pikkuhiljaa alkaa seinät kaatua päälle! Esikoisen raskaudessa en kärsinyt migreenistä...
  6. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Oon niin kade kun teillä on jo melkein kaikilla hyvä olo! :D Täällä jatkuu yökötys, mutta ei se haittaa, vaan se, että pää särkee aivan järkyttävästi lähes koko ajan. Viime viikolla meni migreeniksi ja päädyin lopulta 3 vrk kitumisen jälkeen päivystykseen tiputukseen. Kaikki mahdollinen on...
  7. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Kiitos Lettu uudesta pinosta! Vaihdatko mut la kohtaan 12.6. Nyt oon kohdassa 7.6. LA muuttui np-ultrassa. Kiitos! Täällä paska olo jatkuu. Eilinen meni aivan järkyttävässä päänsäryssä ja oksentaessa. Asiaa ei helpottanut, että mies oli koko illan töissä ja 2v. esikoinen minun kanssani...
  8. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Tervetuloa uusille! :) Täälläkin np-ultra takana! Kaikki oli hyvin. <3 Siellä se pienen pieni heilutteli käsiään! Laskettuaika muuttui, eli minut voi siirtää 7.6. -> 12.6. Kiitos! Rakenneultra on vasta tammikuun lopussa, eli sinne on piiiitkä aika. Yritän nyt kuitenkin lakata huolissaan...
  9. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Täällä sama meininki kuin monella muullakin, eli pahaa oloa ja väsymystä. Töissäkäyminen on aivan tuskaa, kauhulla jo odotan huomista. Viikonloppuina olo on vähän siedettävämpi, kun pystyy syömään aina kun tarvitsee ja vähän lepäämäänkin. Ja ehkä suurin tekijä on se, kun ei tarvitse näytellä...
  10. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Voi ei :( Voimia kovasti Sydänx3 <3 Täällä vointi on huonontunut. Eilen en pystynyt konetta edes avaamaan lyhyeksi jääneen työpäivän jälkeen kun laatta vaan lensi ja pää särki aivan järkyttävästi. :( Mikään ei auttanut ja vasta tänä aamuna oli vähän inhimillisempi olo. Tänään en ole joutunut...
  11. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! <3 Äitinä olo ei tosiaan ole maailman helpointa tämän väsymyksen ja pahoinvoinnin kanssa. Töissä oleminen vie kaikki mehut ja illalla saa rutistaa kaikki voiman rippeet että jaksaa vielä iloisena kaksivuotiaan kanssa viettää aikaa. Siitä on vähän huono...
  12. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mun tietääkseni edullisin ar-ultra Turun seudulla on Savonlahti Kaarinassa. Ei sekään halpa ole, mutta alle satasen ainakin. Ja tosi mukava lääkäri, voin lämpimästi suositella. Meillä oli tänään ultra! Siellä se pieni köllötteli ja huh että olin helpottunut! Viikkoja oli vähän vähemmän (6+6)...
  13. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Osanotot Maarii! Pidetään todellakin peukut pystyssä että tärppää heti uudelleen ja pysyy mukana loppuun saakka. <3 Tsemppiä kovasti! Täällä ollut toistaiseksi huonovointisin päivä. En pystynyt vielä töihinkään menemään kun flunssaoireiden päälle iski tosi huono olo. Palelee, väsyttää, päätä...
  14. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Onnea jälleen uusille ja voimia epävarmuudessa eläville. Täällä ollaan jatkettu saikkua flunssan kourissa. Eilen särki pääkin aivan järkyttävästi, eikä ne panadolit mitään auta. Tänään on ollut parempi olo. Johtuu ehkä siitä, että nukuin klo 22.50-12.30! Aivan käsittämätöntä. Kuvotustakin on...
  15. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Täällä kanssa flunssapotilas.. Koko viime viikon teki tuloaan ja nyt iski kunnolla päälle. Ajattelin olla ainakin huomisen töistä pois kun ei ääntäkään juuri lähde. Pikaista paranemista kaikille nuhanenille!
  16. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Muumin: Täällä sama tilanne! Viime viikolla noin 5+4 ja pussi näkyi, ei muuta. Tänään piti päästä uuteen ultraan 6+4, mutta se peruuntui! Viikon joudun piinailemaan ennen uutta aikaa. Menispä äkkiä...
  17. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Tervetuloa kaikille uusille! Pinkulalle voimahalaukset. Samaa mieltä olen Nupun kanssa, että toivu nyt vaan kaikessa rauhassa, ajan kanssa. Tänne kuuluu ihan hyvää. Oireita on ja vaikka ne ei maailman mukavimpia olekaan, niin rauhoittavat silti mieltä. Torstainen ultra valitettavasti...
  18. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Osanotot Pinkula <3 Kyllä minä ainakin mielelläni kuulisin mitä tapahtui, jos vaan haluat jakaa. Itselläkin keskenmeno pari vuotta sitten takana ja se on kyllä rankka kokemus. Täällä menee mukavasti. Tänään on yököttänyt töissä niin, että työnteko oli vaikeaa. Onneksi huonekaveri on lomalla...
  19. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Ai niin, oireista unohdin kirjoittaa! Aika samoja kuin monilla muillakin: väsymystä, lievää kuvotusta suurimman osan päivästä, palelee niin että sormet on välillä siniset ja rinnat on tosi arat. Turvotustakin on, mutta onneksi aika hillitysti vielä :)
  20. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Moi kaikille ja kovasti onnea uusille! <3 Onneksi olette olemassa ja muistutatte jutuillanne kaikesta mitä raskauteen liittyy! Siis oikeasti, söin eilen hyvällä ruokahalulla maksamakkaravoileivän töissä!! Minä idiootti. Eikä oikeasti käynyt mielessäkään ettei niin saisi tehdä :/ Yritän...

Yhteistyössä