Hakutulokset

  1. T

    Apua..olen ihastumassa naiseen...

    Kuulostaa niin tutulta. Kun tapasin nykyisen vaimoni niin maailma meni todella sekasi, olin aina ollut vain miesten kanssa ja yht'äkkiä edessä on nainen ja mä aivan sekasi. Rehellisesti voin sanoa että ensimmäistä kertaa olin oikeasti rakastunu ja olin valmis huutamaan koko maailmalle miten...
  2. T

    Ongelma, halveksin teiniäitejä.

    voi hyvä päivää :laugh: Ihan ensimmäiseks kysymys että minkä ikäinen tämä ap on?? veikkaan että edelleen aika nuori. Mites tällanen tilanne, jouduin "äidiksi" 16 vuotiaana koska oma äiti on alkoholisti ja päätti sitten vielä vääntää muksun ja kuka sen hoiti ellen minä... ai nii, mut...
  3. T

    ***Toukokuun Toivotut***

    Anteeksi hiljasuus mutta aika on taas niin kortilla. Uusille oikein paljon tervetuloa porukkaan mahtavaan!! Ei kyllä tässä arjen keskellä kerkee muistamaan että on raskaana, tuo meidän 8kk herra pitää sen verran kiireisenä. Ja nyt tuntuu että oon aivan koomassa ku olin viime yön töissä...
  4. T

    ***Toukokuun Toivotut***

    Jospa minäki uskaltautuisin mukaan. Tulin yk1 raskaaksi mitä on edelleen vaikea uskoa koska esikoista tehtiin 2vuotta. Esikoinen on nyt 9kk ja kauhea vauvakuume on ollu melkein laitokselta asti päällä :) sokerirasitukseen täälläki joudutaan, viimeksi oli tuon ekan tunnin arvon kans ongelmia...
  5. T

    Kuvia plussatesteistä

    uus yritys!!
  6. T

    Kuvia plussatesteistä

    Onnistukohan tuo kuvan laitto!! Uskomatonta että ekalla kierrolla saatiin tällainen aikaiseksi, kun otetaan huomioon että poikaa tehtiin 2vuotta!!!
  7. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kai se on vaan uskottava että paksuna ollaan... testit vaan vahvistuu. Jos mä nyt sitte uskaltautuisin plussanneisiin, pääsenhän mä takasi sitte jos surullisesti käy!! Mä puuskutan teille kaikille plussatuulia :heart:
  8. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kai se on vaan uskottava... plussaa se testi vaan näyttää. Koko ajan on tunne että menkat alkaa ja saa ravata vessassa tarkistamassa että joko valuu. Ei voi ku toivoa että kaveri pysyy mukana... vielä tovin kyllä pysyn täällä että plussa vahvistuu, jos vaan sopii!!!
  9. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä jännääminen jatkuu... nyt on jo muka oireita!! Ärsyttää vaan ku en tiiä mikä on clomeista johtuvaa ja mikä ei, mutta selkeät mitä ei normikierrossa ole on rintojen arkuus, alaselkä kipee ja alamahan juiliminen. Tosin nuo kaikki voi olla myös clomeista johtuvia!! Olin sitte hätähousu ja...
  10. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    jokohan mä nyt pääsen kirjottamaan tänne, en tajua miks en saanu avattua edes tätä pikavastaus systeemiä!! Eli meillä luovutukset on ohi eli ovis on erittäin hyödynnetty. Jännä miten jo viikko luovutuksen jälkeen löytyy muka oireita, kyllä tää naisen pää on kipee. En mitenkään vois uskoa että...
  11. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Samaria juurikin samanlaiset ajatukset. Luulen että taitaa olla jokaisella jossakin kohtaa, varsinki jos esikoinen on vielä pieni. Mutta viimeistään siinä kohtaa kun/jos kakkonen syntyy niin taitaa unohtua kaikki negatiiviset ajatukset!!!
  12. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Chamon onnittelut plussasta:flower: Ja kaikille tädin vierailusta kärsiville tsemppiä uuteen kiertoon!!! Mulla sitten alko eilen menkat tosi myöhään... eli olisko nyt sitte kp1/28 ja yk1. Samalla tuli kauhee paniikki että onko meistä tähän, pärjätäänkö kahden kanssa, pystynkö rakastamaan...
  13. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hipsu86 Luovuttaja haluaa olla vain anonyymiluovuttaja, mikä sopi meille paremmin kuin hyvin. Emme siis ettiny isää lapselle. Toki seki vaihtoehto oli olemassa mutta paras luovuttaja tahtoo olla anonyyminä. Onneksi noita miehenmalleja löytyy kavereista niin paljo että kai me tarvittais jo jotain...
  14. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mukavaa että joukkoon mahtu vielä! Mä sain ihanaa ja samalla ahdistavaa postia, eli ovistestejä. Luovuttajan kanssa ku joutuu pelaamaan niin on parempi tikuttaa. Miten tää menkkojen odotus voi olla taas näin piinallista... tahtois päästä jo vauhtiin!! Tosin onneks poika pitää päivät...
  15. T

    Lastenne nimet?

    Meillä Sasu Kristian kohta 8kk <3
  16. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Joskohan tää nyt uskaltautuis mukaan?!?! Elikkäs meidän prinssi on syntyny 12/10 ja kovasti haluttais toinen pieni heti perään. Meidän tilanne on ehkä vähän poikkeava kuin muilla... ollaan naispari ja meillä on tuttu luovuttaja eli koti-inssillä mennään!! Todennäköisesti seuraavien menkkojen...
  17. T

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Täällä on kans yksi oikein liian kamalan iso ;) eli pituutta 165cm ja lähtöpaino oli 104kg nyt alkoi rv30 ja painoa on tullut yhteensä 4kg. En ole kyllä kertaakaan katsonu mitä oon suuhun laittanu ja täytyy myöntää että mieletön karkin himo on joka päivä ja melkein lähes päivittäin olen sitä...
  18. T

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Heissan naiset!! Jos vähän tännekin päivittelis tietoja. Ensinnäkin onnea kaikille ultra/neuvola kuulumisista!! Täällä voidaan mukavan paksusti, vaikkakaan painoa ei ole vielä tullu ollenkaan(luojan kiitos)!! Rakenneultrassa kaikki oli oikein loistavasti ja poika olisi tulossa. Kovasti...
  19. T

    Aikuiskoulutuksella lähihoitajaksi, kannattaako?

    Ite opiskelen parhaillaan aikuispuolella lähihoitajaksi, tosin päivälinjalla! Oon tykänny todella paljon ja odotan jo että loma loppuis että pääsee koulunpenkille. Meillä harjoittelut on yhteensä 6vko per jakso ja siitä on 1vko näyttöviikko!! Taloudellisesti tää on kyllä aikas tiukkaa kun saa...
  20. T

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Yritin lukea kaikki tekstit mutta nyt ei voi keskittyä... Tää pääkipu on jotain aivan hirveetä ja tätä on nyt jatkunu monta päivää!!!! TaCa ja ötökkä 14+6

Yhteistyössä