Hakutulokset

1. P

Piimäkakku

Tää seuraava on aivan huippu piirakkaresepti! Kulkee meillä nimellä puolukkapiirakka, mut voi tehdä melkeinpä mistä vaan, esim. omenasta. Tähänkin tulee piimää, joten jaan tämän nyt teidän kanssa! :D PUOLUKKAPIIRAKKA (peltillinen, 1/2 annosta -> pyöreä piirakkavuoka) 4 lasia vehnäjauhoja 2...
  2. P

Maailman helpoimmat ruuat pinoon

\ tai kanakiusaukseksi, eli väliin marinoituja kanasuikaleita :p
  3. P

Brio Race

Itsekkin oon miettinyt just noiden kahden rattaan välillä kummat ostan ja päädyin raceihin kokeiltuani molempia liikkeissä. Racet tuntuivat vaan jotenkin sirommilta ja "omemmilta". Molemmat ovat varmasti hyvät, eipä silti. En vaan oo vielä rattaita ostanut, koska saamme ne halvemmalla...
  4. P

Kosteatilaan hoitopöytä?

Ahdasta on meilläkin, joten kylppärissä hoitopöydän virkaa ajeli meillä pesukone, jonka päälle laitettiin hoitoalusta (sellainen paksu). Vaipat, vaihtovaatteet ym. oli ja on erillisellä pyörillä liikkuvalla hyllyköllä. Hyvin pärjättiin ja edullisesti. Huom! Kannattaa vertailla noiden...
  5. P

itkuhälyttimet

\ En muista syytä, miksi oli puoleen hintaan, mutta erittäin hyvä itkuhälytin on meille ollut.
  6. P

itkuhälyttimet

Meillä on itkuhälytin merkiltään Padwico 888. On ollu tosi hyvä, tosin kokemusta muista merkeistä ei ole. Ostin aikanaan sen takia, että myyjä sanoi, että vähemmän tulee ko merkistä valituksia/huollon tarvetta ku esim. Phillipsistä. Oli myös terjouksessa puoleen hintaan. Lastentarvikkeen...
  7. P

Brio Race vai Emmaljunga Scooter

Kauniit kiitokset kaikille vastauksista! :flower: =) Taidan käydä vielä kokeilemassa molempia rattaita käteen ennen kuin päätän lopullisesti. Kumpiakin kehutte kovasti, joten tuskin huono päätös kumpikaan! Mut kiitos tuhannesti!!! :wave:
  8. P

Brio Race vai Emmaljunga Scooter

Olen päätynyt siihen, että hankin lähikuukausien aikana jommat kummat, eli Brion Racet tai Emmaljungan Scooterit. Eli käytännön kokemuksia kaipaan kovasti kummistakin! Tietääkö kukaan scootereiden mittoja, eli kuinka korkealla työntöaisa on matalimmillaan (olen lyhyt!) ja mitkä ovat noin mitat...
  9. P

Turvakaukalo autossa (kahva)

Gracon autobabyssa täytyy kahvan olla ylhäällä. Tämä on tieto. :)
  10. P

Mielipiteitä ilokaasusta?

Minä vetelin ilokaasua lähes tauotta nopean synnytykseni kaksi viimeistä tuntia. Olin niiiiin kipeä, supistuksilla ei ollut taukoja juurikaan, joten siihen turvauduin. PCB:nkin sain, mutta lisäapua kipuun tarvitsin. Oksensinkin, kun tuli paha olo, mutta siitä viis. Jälkeenpäin en muista...

Yhteistyössä