Hakutulokset

  1. Tuitzu

    Lisäkkeet

    kantsiiko lisäketukka selvittää märkänä vai kuivana? ( palsta tietää kaiken... )
  2. Tuitzu

    Taaperon nukahtamisvaikeudet.

    1v10kk tyttären nukahtamiset on mennyt ihme temppuiluksi. Aina huonosti nukkunut tyttö alkoi nukkumaan reilu vuosikkaana öitä mukavasti ja nukahtamaan on aina osannut käydä pieneiä takapakkikausia lukuunottamatta hyvin. Nyt viimeiset vikot ollut ihme temppuilua, en pysty ees laittamaan uuteen...
  3. Tuitzu

    Yksin/yhteishuoltajuus

    Mitä eroa käytännössä? Jos on yhteishuoltajuus, mihin asioihin tarvitaan isältä "lupa"?
  4. Tuitzu

    14kk yövalvominen

    Pikkulikalle tulee aina kausia kun valvoo yöllä, välissä nukkuu yöt putkeen 10-11h. Herää 5-6 h jälkeen ja ei vaan meinaa nukantaa uudestaan. Laitan peittoa päälle ja rättiä ja tuttia suuhun ja poistun huoneesta, menee viisi minuuttia ja huutaa taas äitiä. voi mennä kaksikin tuntia että...
  5. Tuitzu

    Oi kaiken tietävä mitäsnytpalsta?

    Kun laittaa huutiksessa ilmoituksen ja sinne tekstin sekaan esim. aijaan kautta kuvia niin mikä linkki mun pitää kopioida että kuvat näkyy? Nim. Menikö hermo. :kieh:
  6. Tuitzu

    Ei vaan uppoa...

    ..se samperin soijamaito. Tyttö 11,5 kk on nyt maidottomalla dieetillä maitoallergia epäilyjen takia ja apteekin soijjamaito ei vaan ota upotakseen. Käytännössä ei juo maitoa ollenkaan päivän aikana, yöllä pikkuisen kun aamulla on niin kova nälkä jo. Oon yrittänyt korvata kalsiumia soya...
  7. Tuitzu

    Lasten kasvatuksesta.

    Vinkatkaa hyvä kirja lapsen kasvatuksesta, kasvusta ja kehityksestä. Vaikka kannatankin maalaisjärjellä ja mututuntumalla kasvattamista, olisi kauheen mielenkiintoista lukea mitä pienen pään sisällä liikkuu ja mimmoista tukea tms. lapsi eri ikävaiheissa tarvitsee? Suomalaisessa oli ehkä...
  8. Tuitzu

    Vauvojen nukkumisesta.

    Milloin teidän muksut rupesivat nukkumaan edes kohtuullisesta? Ja miten ihmeessä teitte sen? Nim. 11 kk nukkumatta.... |O
  9. Tuitzu

    Vinkkejä 7 kk villeihin öihin...

    tyttö reilu 7kk vie yöhulinoimisellaan äidiltään mehut... pari kk sitten saatiin unikoululla (tassuttelua) tyttö nukkumaan jopa yli 7h heräämättä ja syömään yöllä/aamusta vain kerran. Nyt on taas mopo lähtenyt käsistä ja herää parin tunnin välein tissiä vaatimaan, nälkä tuskin oikeasti on...
  10. Tuitzu

    4,5kk yötissittelijä

    lyötyisiköhän joltakulta vinkkejä ja neuvoja mitä tehdä? 4,5 kk tyttö syö rintaa ja soseita jonkin verran. tekee myös hampaita. Yösin herää kahden tunnin välein vehtaamaan ja unenpäähän kelpaa vaan tissi. ei tutti, ei heijaus, ei paijaus. Imaisee kahdesti tai kolmasti ja nukahtaa...
  11. Tuitzu

    4,5 kk lohtutisseilijä?

    lyötyisiköhän joltakulta vinkkejä ja neuvoja mitä tehdä? 4,5 kk tyttö syö rintaa ja soseita jonkin verran. tekee myös hampaita. Yösin herää kahden tunnin välein vehtaamaan ja unenpäähän kelpaa vaan tissi. ei tutti, ei heijaus, ei paijaus. Imaisee kahdesti tai kolmasti ja nukahtaa...
  12. Tuitzu

    apa!

    pistä mulle y-tä. poistin vahingossa sun viestin ja enlöydä sua mistään jotta voisin laittaa sulle kerho-infoa!
  13. Tuitzu

    Mikä pullo kelpaa?!

    Tytär on tosi nihkeä syömään pullosta ja saa haukattua hirveesti ilmaa mahaansa mukana ja huuto on sitten kova pieriessä. Mikäs olis semmonen pullo josta ronkelitkin tykkäisi mussuttaa. Kun äitin pitäisi päästä jumppaan ja hammaslääkäriin ja vaikka uloskin joskus. lapsukainen on 3kk
  14. Tuitzu

    3kk hampaita!

    voiko mun 3kk tehä jo hampaita... kuolaa,puree kaikkea ja kitisee kun pieni sika...
  15. Tuitzu

    Flashbäkkejä synnytyksestä.

    Jos ei saa sanoa lapsen syntymä, mikä on jäänyt semmosista nopeista mielikuvista parhaiten mieleen? Itellä, kun epiduraalia laitettiin ja olin ihan pöllyssä ja ihan tuskissani siinä asennossa niin mun mies ojensi mulle kättään ja katottiin hetki toisiamme. se pelkkä katse tuntui jo niin...
  16. Tuitzu

    Serranon perhe.

    Kuka inhoaa? :wave: mä en jaksa semmosta solkotusta ja ylinäyttelyä, vaan lievempi versio tuhkimotarinasta ja muista venezuelalaisesta skeidasta...
  17. Tuitzu

    Turvallista matkaa!

    Finnairin "päteviä" virheraportteja... Jokaisen Finnairin lennon jälkeen koneen kapteeni kirjoittaa virheraportin, jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu, mekaanikot kirjoittavat raportin...
  18. Tuitzu

    Mä lähen pailaan!

    Mut vasta kuukauden päästä.... Jolloin tyttö on 3,5 kk, mennään kaverin synttäreille! Miehen sisko tulee hoitamaan ja tullaan yöksi kotiin. Paljonko voi juoda alkoholia että ei haittaa aamulla imetystä? Aattelin jos pari drinkkiä joisi. Miten teillä on mennyt ekat hoitoon jätöt? Nyt...
  19. Tuitzu

    Pieru asiaa...

    vauvan 6vkoa iltamasu itkut on sen verran hermoja raastavaa että kertokaapahan vinkkejä mikä auttaa? Itkee vaihtelevalla vahvuudella iltaisin, joskus ei, joskus vain kitinää, joskus suoraa huutoa.Huuto loppuu aina 24 mennessä jolloin simahtaa. Mitä enemmän huutoa sitä enemmän pieree kahdeksan...
  20. Tuitzu

    Raskausarvet

    Onkos noihin joku super-rasva, vai aikako on ainut auttaja? Seepra-Tuitsu

Yhteistyössä