Hakutulokset

  1. L

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Hei en ole tainnut ennen kirjotella vaikka olenkin tuolla listalla!! Mulle on varattu sektio aoka 28.8. tämä siksi että kaksi aikaisempaa synnytystä ovat sektioita!!! Toisaalta on helppoa kun tietää lapsensa syntymäpäivän kun ottaa huomioon kuinka vaikeita ovat edelliset synnytykset...
  2. L

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    kerronpa jotakin kuulumisia pitkästä aikaa!!! Talvi alkaa tehdä tänne p-karjalaan tulemistaan ja lunta onkin jo iahn kivasti!!! Muksu ainakin on ihmeissään(1v6kk) että mitä ihmettä on maahan ilmestynyt!!! Tänään oli toukalla neuvola ja kaikki oli hyvin ja nousussa olleet verenpaineet on ainakin...
  3. L

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Heippa teille kaikille niin uusille kuin vanhoillekin pitkästä aikaa :) Täällä tuntuu tapahtuneen niin paljon sitten mun viime käynnin.. On ollut kiireitä ja netti ongelmia etten ole päässyt edes lukemaan teidän kirjoituksia.. Mulla on ongelmia verenpaineen kanssa on liian korkeissa lukemissa...
  4. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    heips mullakin oli eilen viikon 16 neuvola ja onneksi kaikki oli hyvin =) mä olen sellaista jännittäjä tyyppiä, mietin että onko kaikki hyvin... toukka potki oikein kunnolla sydänääniä kuunnellessa että äiti kyllä mä olen täällä :laugh: tää tuntuu vieläkin niin uskomattomalta asialta.. mutta...
  5. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    [b]ninni78 [i]kiitos noista kaksostenvaunu vinkeistä.. olin ajatellutkin juuri noita vaunuja... kaikenlisäksi hyvän näköiset =) pikku neiti nukahti kesken touhujensa olohuoneen lattialle..ei vaan malta nukahtaa ja sitten käy noin... oli iskän kanssa perinteiset iltatouhut ja sitten unijukka...
  6. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa! Olen tehnyt pieniä hankintoja vauvalle vaikka välillä pelottaakin että onko kaikki hyvin... eihän koskaan voi olla liian varma vai voiko?! Kaikki oireet alkaa jo olla onneksi takana päin Tervetuloa kaikille uusille ja hyvää syksyä ihan kaikille!!! Mulla on...
  7. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    hei joku taisi kysellä jossain vaiheessa noista mielihaluista ruuan suhteen.. mulla on jälleen kerran sama kuin tyttöä odottaessa:suolakurkku ja kahvi, siis samaan aikaan. voi kuulostaa aika monesta hiukan huonolta yhdistelmältä. :laugh: pitsa on toinen jota söisin vaikka kuinka paljon, kinkkua...
  8. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Mä koin leikkauksen todella helpottavana asiana kun ensimäinen lapsi syntyi.. Katri meni yliaikaiseksi vaikka käynnistettiin maanantaista torstaihin ensin lääkkeillä ja sitten perjantaina lääkäri päätti että kalvot puhkaistaan ja laitetaan tippa kiihdyttämään supistuksia.. Kyllähän synnytys...
  9. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Heissan teille kaikille uusille ja vanhoille =) Mun LA muuttui joten nyt se on 26.3. joten voitteko päivittää se oikein listaan... Täällä on keskultelu imetystyynystä paljon ja mä tein nyt sitten itselleni hankinnan ja ostin sellaisen nyt tätä toista odottaessa.. Totesin sen niin älyttömän...
  10. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Hei en ole pitkään aikaan kirjoittanut vaikka olen kyllä lukenut teidän juttuja ahkerasti =) Otan osaa teille kenelle on tullut suru uutisia :hug: Olen itse kokenut sen ja tiedän miltä se tuntuu. Mulla oli keskenmeno ekaa odottaessa 2003.. Sitten syntyi aivan ihana tyttö 2006...
  11. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    en ole kirjoitellut mitään pitkään aikaan.. huomenna olisi ultra ja toivotaan että kaikki on taas hyvin!!! Meilläkin tuleva nappula nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa kuten nykyinenkin nappula(1v3kk)Ei niitä huoli laittaa pienenä yksin omaan suureen huoneeseensa. Toivon teille kaikille onnea...
  12. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    hei kiitoksia teille kaikille jotka olette täällä!!!! Te olette mahtavia henki reikiä arkeen.. joopa Katri heräs päikkäreiltä... Se siitä äidin kahvipaussista mutta eipä mitään muuta kuin täyttä purjetta eteenpäin ja masuillaan!! :hug:
  13. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Heips olen uusi ilmoittautuja ja haluaisin listaan mukaan... LAskettu aika on 17.3. Ollaan sellainen uusio perhe, miehen edellisestä on 13.v. poika ja sitten on yhteinen 1v2kk tyttö ja nyt sitten sellainen vähän niinkuin ylläri mutta ihana sellainen.Olen 33.v. ja mies 48.v. Ikä eroa on mutta me...

Yhteistyössä