Hakutulokset

  1. M

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Heippa kaikille! Kuulumisten kirjoittelussa kesti, arvattavasta syystä. Poika syntyi maailmaan keskiviikko aamuna klo 2.41 kiireellisellä sektiolla. Kokoa murulla oli 3940g ja 54cm ( koko arvioksi meille koko raskauden annettu max. 3500g hieman ylittyi). Synnytys oli todella raskas...
  2. M

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Johanna: Vielä ollaan yhtenä kappaleena, valitettavasti!! Poikaa olisi meille lupailtu, mutta saa nähdä kumpi sieltä sitten tullee.. Ens tiistaina pitäis saada yliaikaislähete ja tayssissa siihen reagoidaan vasta 41+5 eli saattaa tässä ny olla vielä odottelua edessä..
  3. M

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Olin kakskymppisissä yrittäjissä huhtikuun alun plussaan asti. Tänne plussanneiden puolelle siirtyminen ei käynyt jotenki luontevasti- joten jäin vaan taustalle lukemaan aktiivisesti sekä plussanneita, että yrittäjiä. Nyt oli aivan pakko tulla kommentoimaan Pamskulle super lämpimät...
  4. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kestipäs mulla kauan lukea kaikki nää teidän kuulumiset. En oo huhtikuun jälkeen päässy lueskelemaan. Oli paljon kaikkea, muutto uuteen kaupunkiin ja uuden kodin remontoiminen. Näköjään plussia on tullu <3 Ja muutamia vähän surullisempiakin tapauksia. Voimia!! Grill isot synttärionnittelut <3...
  5. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tänään aamulla tuli testiin kaksi tasapaksua viivaa!!<3
  6. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Täältä ei sais olla kyllä päivääkään poissa, oli tullu taas monta sivua tekstiä ja menee kauan ku lukee kaikki et pysyy kärryillä. Täällä testailtiin ikuisuudelta tuntuvan tauon jälkeen. tauokoa ollu noin viikko viime testistä. Ja tältä näytti:http:Aijaa.com - 9914942 Pahoittelut surkeesta...
  7. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Testasn justiin prismasta ostetulla prec jitai liuskatestillä. Negaahan se näytti. Pitää sit ilmeisesti soitella lekurii et miähän hitto mua vaivaa ku näin venyy...
  8. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Okeei.. elikkäs sellasta ostelemaan.. Kiitos vinkeistä ;)
  9. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Pystyviiva on öö.. ollu tasapaksu sen toisen kanssa. mut haaleempi kyllä ku se toinen :D Pitää käydä ostaas tänää joku muu testi ku toi + testi. Mitä suosittelette?
  10. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Nojoo.. Nytku katon tota kuvaa, ni empä oo enää varma. Ehkä täti antaaki vaan odotuttaa itseään. Onnea Mosmos Tossa kuva, sanokaa mielipiteenne :D Aijaa.com - 9863395 On kyllä tosi huonolaatunen kuva, pahoittelut!!
  11. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Grill onnittelut <3 ON: Mulla alkaa ahistaa jo huolella. Kierrot ei oo IKINÄ ollu näin pitkiä... :( mulla olis puhelimessa kuva uusimmasta testistä mutku en osaa laittaa sitä tänne. Ärsyttävää olla tällänen poropeukalo.. Ihan selviä vaaleita pystyviivoja oon testiin saanu, mutten usko että oon...
  12. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hei Ihanaiset naiset!! Nyt on pakko avautua, pahoittelut etukäteen. En siis KÄSITÄ mikä mua vaivaa. Nyt mennään kp 37. Ovulaation Bongasin CB:n testillä kp 15-16. Haamu testin tein sillon kp 30? ja seuraavana päivänä negaa? Nyt toissapäivänä tuli taas haamua.. Mulla on koko ajan sellanen...
  13. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Eipä tainnu tästäkää kierrosta tärpätä. Sorruin nyt päivällä testiä tekemään ja negahan se odotetusti oli. Eipä oo tätikää kurvannu vielä kylään... Toivottavasti ei vaan tuu mitään megapitkää kiertoa:// Ilmeisesti miehen kanssa sitte haamu vaan kuviteltu :(
  14. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Iipparille viivanvahvistumisia!! Ittellä kans jännä paikka. Eilen kp 28 testasin selvän haamun. Itteni ja miehen mielestä. Tänää aamulla tuli sitte taas nega. Mietin voikohan vaikuttaa ku kävin viime yönä pissalla mut edellisenä en. Saas nähdä miten nyt käypi. 3 edellistä kiertoa on ollu...
  15. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Muutaman viikon tauon jälkeen mukava päästä tänne kirjottaa kuulumisia. Meni varmaan 1,5h ku luin noi kaikki sivut mitä tässä välissä oli tullut. Meillä on maaliskuun puolivälin aikaan muutto edessä, muutetään 200km päähän toiseen kaupunkiin, ahistaa!!! Enkä oo aloittanu kunnolla edes...
  16. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heippa kaikki ihanaiset naiset. mulle voi päivittää kp 2. Pahoittelut ettei ole punaisella mut mun puhelin ei anna mun muokata tota tekstiä. nyt alko kierto nro 8.terveisiä kaikille helsinki-vantaalta. ku menkat alko varasin liput ja lähen hermolomalle rovaniemelle. onneks enään viikko ja sit...
  17. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Jee, kiitos Pamsku tajusin :DD eli kp 27/28-32 ja yk 7. Pikkuhiljaa alkaa jo jänskättää.. Oviksen bongasin kp 18. Viimenen kerta tässä kierrossa ku kerettii yrittää oli kp 17, sit lähti mies matkalle. Saa nähä riittääkö...
  18. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Johanna88 aivan ihana tuo runo, tosi kaunis!!
  19. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Auttakaa tyhmää :( Miten saan tollee punasella tekstii? Oon niin puusilmä ja huono näiden koneiden kans. Eli pitäis päivittää tonne et kp 27/28-32 ja yk on 7.
  20. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heippa! Voisin liittyä kans tähän teijän joukkoon. Ollaan parikymppisiä miehen kanssa ja lasta ollaan toivottu kesästä 2011 asti. Ensimmäinen lapsi olis nyt meillä toiveissa :) kp 23 on nyt tässä kierrossa menossa.

Yhteistyössä