Hakutulokset

  1. W

    Koirakuume iskee taas...

    Toinen irlanninsusikoira haaveissa :heart: Jospa Jospa.. :)
  2. W

    uros koiralle nimi? ehdotuksia otetaan vastaan!

    huomenna taloon muuttaa irlanninsusikoiran urospentu. talossa asustaa jo Demi berni narttu, ja puput Lilli & Bamse. nyt olisin halunnut tuon bamsen koiralle nimeksi...pupu ehti viedä sen :D vahvimpina tällä hetkellä max ja zero. itse pidän nimestä bono, mutta mies ei kelpuuta.
  3. W

    meille on varattu pentu :)

    irlanninsusikoira muuttaa perheeseen ensi viikolla :heart:
  4. W

    Erotiikkaväline kotikutsut :)

    1
  5. W

    Pohjanmaan naiset! (mainosta)

    1
  6. W

    Tervetuloa meille =)

    1
  7. W

    Muut vatsataudissa, paitsi minä

    Onneksi vielä ainakin säästynyt siltä. Reppanoita nuo muut talossa :hug:
  8. W

    Oksa? Meillä virpojat antavat piirrustuksen

    Antavatko teillä virpojat vain koristeltuja oksia? Meillä kuuluu perinteeseen antaa pääsiäis piirrustus, joka on taiteltu tietyllä tavalla. Onko tää normaali käytäntö, vai onko vain ruotsinkielisellä puolella? Mulla vain ei ole mitään tietoa miten piirrustus kuuluu taitella, joten anopin apu...
  9. W

    Mitä makeeta tarjota illalla vieraille?

    Miehen kaveri vaimoineen on tulossa käymään. Teen kinkkupiirakkaa, pakkasesta porkkanapiirakka. Mutta mitä muuta makeeta tarjota? Kohta lähdössä kauppaan, voisin värkit hankkia :)
  10. W

    Sisältää hehkutusta =D

    1
  11. W

    Kokemuksia tallentavista digibokseista?

    Millainen tallentava digiboksi teillä on? Onko hyvä vai ihan susi ostos? Tänään sellainen olisi tarkoitus ostaa, näillä näkymin topfield merkkinen.
  12. W

    Löysin ihanan kaapin (kuva)

    Yksi tuollainen kaappi mulla jo on, mutta toki toinenkin mahtuu :) Ihana löytö, 80e.
  13. W

    Pinoon he jotka eivät joulusta kovin piittaa..

    Miehen toivomuksesta kävin tänään joulutavaroita ostamassa. Kärryyn ensimmäiset mitä kaupasta löytyi ja äkkiä pois. Joulusta en niin välitä, mulle riittäisi kynttilä pöydällä ja fazerin sininen :p Lapsuudessani ei kovin kummoisemmin joulua vietetty, vanhemmat olivat aina töissä ja jouluaatto...
  14. W

    Tyttö syntyi =)

    1
  15. W

    Eikäää, miten nyt jo hiiret talossa?

    Aina ovat tulleet vasta syksyllä kun alkaa yöt kylmeneen. Nyt vielä heinäkuu ja yöllä kuului makkarin seinästä kova rapina ja piipittely :o Viime syksynä tuli napattua parhaimmillaan 8 hiirtä päivässä, kun niitä alkoi juosta keittiössä ja tanssia meidän sängyllä :x Mä en voi sietää niitä...
  16. W

    Kävinpä sitten vyöhyketerapiassa..

    Ajattelin kokeilla hellävaraisia "käynnistymis" keinoja, jos ei muuta niin tulispa sitten jalat hierotuiksi kun niin turvoksissa on. En helpolla usko tuollaiseen diipadaapaan. Mutta täytyy myöntää että pari supistusta on tänään tullut tuon käsittelyn jälkeen ja jotenkin kumma olo... miten sen...
  17. W

    Valivalivali (vauvan sukupuolesta)

    1
  18. W

    Jos eroaa kirkosta, pitääkö kirkollisveroa maksaa vuoden loppuun?

    Vai katkeaako kirkollisveron maksu heti?
  19. W

    Käytätkö perkolaattoria?

    1

Yhteistyössä