Hakutulokset

  1. J

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Voisin liittyä fb ryhmään jos siellä aktiivisempaa. Kelle piti laittaa kaveripyyntöö?
  2. J

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Mahaa nippailee nyt koko aika :/ välil tosi oudosti. Tissikipua ei tänään enää oo ollu. 2h sitten söin aamupalan ja taas maha murisee. Väsymys nostanut taas päätään. Milloin aiotte kertoa töissä? Itse odottelen nt-ultraan asti että saa varmistuksen onko kaikki hyvin. Sain eilen aikaseks...
  3. J

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Nyt voisin kertoa enemmän kun ehtii. Raskaus tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta. Samoin kävi ensimmäisen lapsen kanssa. Oireita oli aluksi jäätävä rintojen kipu. Viime viikolla oli rintakivun lisäksi hullu väsymys, nukahtelin istualteni :D töissä ei saanut mitään oikeen aikseks. Myös...
  4. J

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Mun nimestä jäänyt listassa uupumaan _J :D
  5. J

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Heippa! Liityn myös keskusteluun mukaan. Plussasta asti lukenut kaikki kirjotuksenne, mut en oo muka kerennyt kirjoitella mitään :D Nyt taas kiire. Kirjoitan myöhemmin lisää :) 16.1/_Janzku_/27v/TAYS/2.lapsi _Janzku_ 6+0
  6. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Mäki päivitän vain pikaisesti, että täällä tuhisee kans yks pikku prinssi kehdossa :heart: Eli pieni poika päätti tulla maailmaan 25.9 rv 38+3 klo 2.01. Paino 3325g ja pituus 49cm, py 35,5cm. Tämä äiti on erittäin onnellinen! Onnittelut myös kaikille muille vauvan saaneille ja tsemppiä ja...
  7. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Kun puhuitte noista peräruiskeista, niin kuinka ne käytännössä toimii? Siis miten se tehdään? Oon kyllä sen aatellu ottaa, mut oon miettinyt koko aika että miten ja missä se tehdään?
  8. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Huomenna neuvolaan ja pääsee taas vähän päivittään kuulumisia :) Muuten omassa tilassa ei ole mitään erikoisempaa kerrottavaa vieläkää. Kaikki vieläkin hyvin! Kiloja: on tällä hetkellä tullut 5,2kg. Eikä tarvis yhtään enempää tullakkaa :) Kummeista: ollaan puhuttu ja oon heti raskauden...
  9. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Jippii! Ens kuussa me synnytetään! Little precious: Puhuit että sulla on isot rinnat, niin mistä ostat rintaliivit tai mistä oot aatellu ostaa imetysliivit? Mulla siis rintojen koko ollu ennen raskautta 70H ja nyt pitäs keksiä että mistä ostais imetysliivit. Ajattelin alkaa kattoo niit pari...
  10. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Heipsan taas :) Tylsyys on iskenyt myös tännekkin, vaikka oon ollu vasta viikon saikulla ja huomenna alka virallisesti äippäloma! Tuntuu että joka päivä pitäs tehdä jotain. Kaikki hankinnat on tehty. Vaatteet pesty, silitetty ja viikattu lipastoon. Vauvan peti valmis ja kietoutunut kauniisti...
  11. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    hortensia: Ostin vaan manuaalisen, eikä tuntunut kahva yhtään raskaalta. Noi aventit oli viel uusinta mallistoo, mitä ei myydä suomessa ollenkaa. Huhtikuussa vasta alettu myymää briteissä :) Eli sen takia piti ostaa jo valmiiks noi 3-6kk tuttiosat, ku niitä ei varmaa viel sillonkaa saa suomesta...
  12. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Tää mamma jäi nyt sairaslomalle. Vielä viikko olisi ollut töitä, mutta en vaan pystynyt enään istuun kassalla kun viiltää inhottavasti vasemmalta puolen ylävatsasta ja seisoon en pysty paikoillani 2min kauempaa tai alkaa kova selkäsärky vasemmalla puolen. Huomaa kyllä että vasen puoli on ihan...
  13. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Heipsan kaikille mammoille ! Mäkin tulen fb:n puolelta pitkästä aikaa kertomaan omia kuulumisia. Kaikki jutut oon aina lukenut läpi, mutta eipä sit oo saanut oikeen aikaseks kirjoitella mitään, kun fb:s se on jotenkin niin paljon helpompaa. Ä-polilla käytiin miehen kanssa torstaina ja...
  14. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Moikka taas ! :) Rakenneultrassa käyty 30.5 rv silloin 21+4. Kaikki siellä hyvin :) Painoarvio 394g ja saatiin täysin varma POIKALUPAUS. Otti vielä kuvanki pikkusen vehkeistä meille muistoks, niin hyvin näky :D Ja 7 ihanaa kuvaa saatiin mukaan, joista kaksi 4D kasvokuvia. Oon super...
  15. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Täällä tänään synttärit, eli mulle voi päivittää listaan: 22v Vielä 6 päivää ultraan ! Janzku & pikkune 20+5
  16. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heipsan :) Kivaa kuulla noita ihania rakenneultra kuulumisia :) Täällä vielä 9 päivää odotettavaa ! Äityispakkaus: Täällä otetaan ainaki. En tiä sit kuinka paljon tulee käytettyä niitä vaatteita, varsinkin jos saadaa tän vuoden paketti ja jos pikkune onki tyttö. Mutta jos poika, hyvä...
  17. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Moikka ! En kyllä täällä kauhean usein käy, täytys vähän ryhdistäytyä. Facebook vaan on jotenki helpompi ja siellä muutenki tulee käytyä monta kertaa päivässä. Rakenneultra: Täällä ois vielä 15 päivää odotettavaa eli rakenneultra on 30.5. Mitään oloja tytöstä tai pojasta ei oo, sitä tässä...
  18. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heippa hei ! Joku kysy kuinka se sf mitta otetaa, nii neuvolassa itte kans kysyin sitä ti ja sano että häpykummusta kohdun korkeimpaan kohtaan siis mihin kohtu loppuu. Eiku miten sen nyt selostais :D Hankinnoista: Täällä ei oo itte ostettu vielä mitään. Siskot on ostanut jo pörröhaalarin...
  19. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heipsan taas pitkästä aikaa :) Ihanaa kun tulee kesä, on lämmin ja aurinko paistaa :) Välillä täällä on sellanen olo, kuin ei olis raskaana ollenkaa :D Ainut että hikiset ihmiset.. YÖK ! Ja nyt kesällä niitä vasta alkaa oleenkin :( Iho: Täällä muutama finni tulee sinne tänne joskus...
  20. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Little precious: Me saatiin ainakin toi rakenneultra aika samalla kertaa ku oltiin nt-ultras. En tiä sit miten muualla. Täällä neuvola on 8.5 ja sano et sillon puhutaan ravitsemuksesta. Taas tuli tällänen mini juttu, ku en keksi ja kerkee nyt kirjoittaa enempää. Janzku ja pikkune 16+2

Yhteistyössä