Hakutulokset

  1. E

    Näytenumeroita !!!!

    Lukasinmpa koko ketjun läpi.Voipi olla koht postilaatikko turvoksissa.pitäiskö hommaa toinen :D
  2. E

    Hyvinkää ja lähialue

    Heippa!Mihispäin tänne muutitte?Jos saa udella =)
  3. E

    Toimiiko teillä huuto.net?

    Välillä toimii välillä ei...
  4. E

    -05 syntyneet?

    Meitin tyttö on syntynyt 3/05.Ja on ainoastaan sairastanut vauvarokon vuoden ikäsenä. Toistaseksi päästy helpolla.Mut kai sitten kun joskus tarhaan menee ni saa helpommin pöpöjä kun täällä kotona ollessa.
  5. E

    Minkä kokoisia vaatteita pitää 2.5v??

    On tietty eri kokoisia,mut kertokaa mitä teillä käytetään =) Lähinnä kyselen ku aattelin jos löytyis joulu alesta esikoiselle puku ens talveksi.Nyt tyttö 1v7kk ja on nyt 83cm pitkä eli käyttää 86 vaatteita.
  6. E

    Lapsiportti rappusiin??

    Mistä niitä saa?Muuta kun ikeasta.Siel ne kyl vissiin on halvimpia 40-50e.Vai saako halvemalla jostain?
  7. E

    paljonko saatte äippärahaa

    mul tulee vissiin joku 740 miinus verot.paljonko se sit tippuu ku se vaihtuu vanheimpain rahaan??ja paljonko jos jää viel hoitovapaalle?
  8. E

    10 vuotta vanhojen vaatteitten pesu??

    \ Miks suosittelet kuivausrumpua?Olis kyl hyvä jos sais ulkona kuivattua raikkaiks,mut eipä taida onnistua ku koht varmaan pakkaset alkaa.Rumpu on kyl käytös,mut eiks se kuluta vaatteita? =)
  9. E

    10 vuotta vanhojen vaatteitten pesu??

    Kiitos!Sitä just aattelinkin et kuin kuumas uskaltaa pestä,mut eihän niit ihan pienel lämmöl saa varmaan ees hyviks.Täytyy pestä sit 90 valkoset ja kirjavat 60 :flower:
  10. E

    10 vuotta vanhojen vaatteitten pesu??

    aattelin nyt täältäkin kysyä kun muualla ei oo osattu vastata...Eli ne on ollu kellarissa säilössä(äiti aikoinaan säästelly pikku sisarilta).Miten olis viisainta pestä ne?Ihan tavallisestikko vaan OMOlla?eEli pitäis saada puhtaiksi,raikkaiksi ja pehmeiksi,semmosiks et vois vaavilla sit pitää:)
  11. E

    Brio vaunut...?

    Mitkä liikkeet myy brioja?Ja mistä kannatttais käytettyjä käydä katsomassa?
  12. E

    Kuinka monella on asuntolainaa??

    Eiköhän me se rivitalo asunto joskus saada.Alko vaan askarruttaa se toimeen tuleminen ku äippälomalla on,mut kyl me pärjättäis koska moni muukin pärjää =) Ne rahat mitkä nyt menee turhuuteen menisi elämiseen sensijaan;)
  13. E

    Kuinka monella on asuntolainaa??

    \ Paljonkos miehesi tienaa?Mun miehelle jää joku 1400e/kk käteen ja sit on viel autolaina 250e/kk :/ Minkä mä olen tähän asti maksannu.Mut sekin loppuu1,5v päästä et vaikka tulisin raskaaksi ni ei sitä enää kauaan tarvii äippälomalla maksaa,onneks ;)
  14. E

    Kuinka monella on asuntolainaa??

    Ollaan harkittu oman asunnon ostoa mutta kun olemme myös lasta yrittämässä ja eikä sit tiietä miten tullaan toimeen ku olen äitiys lomalla(toivottavasti joskus tulevaisuudessa) :/ Miehellä on hyvä palkka mut näillä siivojan palkoilla ei paljoon juhlita.Tiiättekö paljon vero prosentti alenee ku...

Yhteistyössä