Hakutulokset

1. jokinorsu

***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

En tiedä teinkö kaikki nyt taiteen sääntöjen mukaan, mutta kerhopyynnön jätin..:D On ollut jo parempi mieli siitä eilisestä. Jotenkin vain tuli sellainen tiskirätti-olo, kun moni tuttava odottaa ja pari sukulaistakin. Mulla puuttuu osa menkkaoireista... tietty olen sormet ja varpaat ristissä...
  2. jokinorsu

Oukei, minä en tiedä ossaanko etsiytyä kerhoon, mutta juu, muuten kyllä =) Jotenkin olen nyt onnistunut hävittämään nuo hymiöt myös XD Oma olo on ikävä... Kuulin, että yhdelle sukulaiselle on tulossa vauva. Ei se minulta pois ole, mutta jotenkin riipaisi, varsinkin kun itse odottelee...
  3. jokinorsu

:flower: Onnea paljon plussanneille ja tarriksia ja liimasia matkaan mukaan :flower: Täällä on ruuhkavuodet pitäneet kiireisinä. Eikä mitään tietoa milloin ovis on ollut, mutta ensi ti odottelen tätsyä saapuvaksi...tai mielummin en, mutta katsotaan. Plussatuulia lähettelen kaikille...
  4. jokinorsu

Milli78 samat sanat, kaikinpuolin, ihan kuin mun tekstiä :D Mut tykkäsin kevätvauvasta enemmän...tosin nyt kävis mikä vaan kp3 : / Ja kunnon vuodosta vasta lasketaan kp1 ja siinäkin oli joku, että jos illasta alkaa kunnonvuoto, menee kp1 seuraavalle päivälle. Minä menen nyt möksöttämään...
  5. jokinorsu

Voi teitä,joita pahatäti muisti vierailullaan :hug: Ikuinenkuumeilija en aikonut kommentoida arjen sujuvuudesta, mutta pakko on kun nuorimmainen veti vessapaprurullan pitkin taloa ja eskarilaisella tuli kakkahätä juuri kun taksi ajoi pihaan ja 3v päätti piirustella kuulakärkikynällä uudet...
  6. jokinorsu

Miab5, et tee mitenkään väärin! Kannatta mennä töihin jos siltä tuntuu ja luvannut olet. Parhaimmassa tapauksessa saat korotetun äippärahan =)
  7. jokinorsu

Kuulumiset on luettu ja ikuinenkuumeilija tervetuloa vain! Et lainkaan hölmö kuumeillessasi, minä alan pian synnytyksen jälkeen kuumeilemaan uutta, kas, kun ne pienokaiset kasvavat liiian pian. Kuumeillaan vain kaikki joita kuumeiluttaa =) Harmitushalit teille, joilla alkoikin menkat :hug...
  8. jokinorsu

Heippan! Kauhiasti oli taas asiaa kun teidän juttuja lueskelin, mutta voi olla etten saa läheskään kaikkea ulos :ashamed: Jotenka aluksi kiitokset päivittäjälle :flower: (Ikäni on 34v.:O) Ja tervetuloa uusille!! Meillä on penisiliini-allergiaa, keliakiaa ja koliikkia. Keliakia tulee...
  9. jokinorsu

Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

Ota iisisti jokinorsu, kyllä se ovis varmasti sieltä tulee =) Terveisiä vain kaikille! Hedelmällistä vkonloppua! Ja plussatuulosia! :flower: Toivottelee yksinpuheleva jokinorsu :laugh:
  10. jokinorsu

En mä tajunnu tota omaa päivitystäkään :whistle: :laugh: Mut mun kp on nyt 13/28. Ja lapset ovat vm -99, -02,-03, -04, -06, -07, -09,-11 Nyt näyttää tulevan liiiiiiiiiian pitkä väli :'( Kun sen pienen kaipuu on niin kova. Haaveilin jo taas tänäänkin, kuinka kesä menee lepposasti...
  11. jokinorsu

Hyvää joulua ja lapsirikasta uuttavuotta :D Tarriksia kaikille plussanneille :heart: Toivottelee jokinorsu kp8 :wave: Ps. Voisiko joku ottaa tuon päivityksen hoitaakseen kun lilyrose sitä jo aiemmin pyyteli? Itse olen niin kämmi koneitten kanssa, etten voi sitä ottaa... Joten olen...
  12. jokinorsu

Onnea kaksiviivaisille :heart::heart::heart: Perässä tullaan! :D Tervetuloa äippä84! Ja felicia myös, tervetuloa! Teillä onkin jo sakkia kerääntynyt, ihan vihertävä olen kateudesta ;) On tämä vaan niin mahtava pino, vaihtuvuutta näköjään on, joten onnetar suosikoon myös minua ja pian...
  13. jokinorsu

cor tervetuloa! Ja nimenomaan ainahan kuumeilla saa =) kertulla jännät paikat, paaaaljon plussaonnea! Ne oireetkin voi yllättää ;) omanapaista jaarittelua luvassa: Mulla heti oviksen jälkeen alkaa tiputteluvuoto. Joku gyne sanoi, että kohdun limakalvo alkaa rapistumaan pois, mutta terot...
  14. jokinorsu

Heippa! Tulen taas tänne takaisin, kun tilanne muuttui taas siihen suuntaan, että pieni saa tulla. Minullahan oli lääkitys jolloin ei saanut tulla raskaaksi. Nyt saa, joten täällä olen taas teidän kanssanne =) Olen todella pahoillani lily-rose! Ymmärrän hyvin tunteesi ja ihan todella teki...
  15. jokinorsu

Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

Heikaikille! Onnea onnistujille ja pahoittelut kaikille joita murhe on kohdannut menkkojen muodossa. Meidän elämäntilanteemme on muuttunut niin, että vetäydyn taustalle. Vauva tulee, mutta aika ei ole vielä. Tulen taustalta sitten kun aika on otollinen. Lueskelen teidän juttuja ja iltojen...
  16. jokinorsu

KP1 :'( :headwall:
  17. jokinorsu

Hei kaikille! Kaikille uusille tervetuloa !! :flower: Ja Nimendille oikein paljon onnea ja tarroja matkaan :heart: Meillä kesäkiireitä edelleen ja taas huomaa päivän olevan sateinen kun koneelle joudan :D bigmama2013 vai että semmoinen kokemus :mad: Hyi olkoon mikä lekuri :mad: ON...
  18. jokinorsu

Heissan! Täällä ei uutta. Huomaa että satelee, kun ehtii koneelle :D Meillä on (vielä) 100m2 talo ja 10 hlöä. Kyllä talvisin menee järki kun porukka viettää aikaa sisällä enemmän. Mutta olen ajatellut että sitten kun ovat lähteneet kotoa, eipähän ole paljoa siivottavaa ja lämmitettävää...
  19. jokinorsu

Helteistä iltaa arvon naiset! Koittihan se kesäkin vihdoin :D Minä sain heittää vauvahaaveet taas romukoppaan puolukkapäivien alettua |O Voi jospa ensi kierto onnen toisi! Täällä on uitu ja mökkeilty ja jätskiä syöty. Meille otettiin myös kisuvauvoja ja yksi koirista saa pentuja...
  20. jokinorsu

Juu, hei vaan!! Voi teitä kanssasisaret :hug: Kyllä on kuulunut asiattomia kommentteja ulkopuolisilta, mutta myös kannustavia aivan oudoilta. Mutta asiahan on vain minun ja meidän perheen asia, ei kenenkään muun. Ja joo, mun odotukset on täynnä insuliinia ja kepeillä kävelyä, kipua...

Yhteistyössä