Hakutulokset

  1. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ meillä pestiin lapsena aina hiukset mäntysuovalla...kuuma suovan pala lätkästiin lauteella päähän...plääh...minulla oli lapsena punertavat hiukset, mutta ei enää =)
  2. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ täälläkin kyläkaupassa saa aina merkillisiä paheksuvia katseita, kun pullo on tiskillä...pitäisi melkein mummoille näyttää, että se on ykköstä vaan :D ei kolmosta ja päähän menee...siis oikeasti päähän :D
  3. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ täälläkin oli ykkönen lopussa abc asemalla yks viikonloppu =) minulla on hieman kihara hiuslaatu ja käsittelyllä saan sen liukkaammaksi, siis ei kuivaa ollenkaan :D
  4. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    täällä kans on läträtty pe la ja varmaan tänäänkin :D
  5. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ minä käyn 3 kertaa viikossa saunassa. Nyt talvella 2 kertaa.
  6. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ kyllä minäkin läträän suihkuhuoneessa ja löylyyn otan mukin mukaan, josta helppo kostuttaa päänahkaa ja latvoja.
  7. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ No en naura enkä pilaile...jos et itse naureskele, kun laitan sitä kanamunaa nyt huomenna päähän :D No tuota spermaa en nyt ainakaan heti kokeile. Jos oikein muistan, myytiin myös joskus 80 luvulla uutetta, jolla tukka kasvoi ja se perustu juuri tähän olueen...en ihan muista, että oliko se...
  8. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    ja tänään taas ykköstä päähän =)
  9. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ kyllä minä menen heti löylyyn ja lisäilen vielä kiposta, kun alkaa kuivumaan. Minä pesen natusan shampoolla(tuoksu ihana ja mieto) tai kampaamon kerasilk sarjalla. Nyt olen muutaman kerran jättänyt pesemättä käsittelyn jälkeen ja on olleet liukkaammat ja kiiltävämmät =)
  10. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ että spermakin vielä lopuksi....nyt pitää kyllä tetata ihan oikeasti. Kerron, miten kävi :D
  11. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ minuakin kiinnostaa tuo öljy, kun siitä olen kuullut hyviä vaikutuksia myös ihoon :) käyttäänkö sitä sisäisesti vai ulkoisesti :)
  12. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    no en minä pese hiuksia ensin. Ovat joko kosteat tai märät ja välillä kuivatkin...siitä olen loruutellut päähän ja joskus olen loput ottanut lauteille mukaan ja lisäillyt pikuhiljaa...hankaan päänahkaan =) kyllä tätä konstia aika moni vanhankansan ihminen on käyttänyt :) ei mikään uusi juttu...
  13. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    nyt kokeilin 3 olutta ja tuli ehkä liukkaammat, kuin ykkösellä...sama tulos taitaa tulla :) en nyt laita enää kuvia, kun tuli niin törkeä pyyntö eräältä...luulin, että luotettavaa porukkaa täällä olisi, mutta .... :/ Katsotaan nyt myöhemmin uudelleen :(
  14. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ onko kokeillut kukaan ;)
  15. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ USKALTASKO TUOTA MUNAAKIN KOKEILLA??Mies kyllä on jo silloin ihmeissään, kun saunaan alkaa munia ja olutta kantamaan ;) :whistle: Taitaa se muna kyllä jäädä hiuksiin kiinni...eikös se ala haiseen???Onko joku kokeillut :/ :/
  16. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ ??? =)
  17. S

    Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

    mäkin voisin joskus kuvia laitella tänne, vaan miten se tehdään...kyselee tietokone nero???? ;) :/ =)
  18. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ no minulla tuo psori aiheuttaa aina talvisin kutinaa ja rikkoutumista (semmoisia rupeja) ja nyt auttaa kyllä tämä konsti siihenkin. Ei kait se sävytys mitään haittaa :/ =) =)
  19. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
  20. S

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ Kärsin lisäksi psorista talvisin, mutta nyt päänahka on myös pysynyt ehjänä tän olut homman ansiosta. Kannattaa kokeilla...ei tämä lemunnut, kun viimeksi jätin pesemättä shampoolla...kun joku oli sitä mieltä, että ei haise ja ei tosiaan haise...oisko tehokin parempi??? :/ =)

Yhteistyössä