Hakutulokset

1. C

Pettäminen ja toisen naisen vastuu

Aika idealistinen näkemys, että kakkosnainen tai -mies miettisi hänelle jonkun täysin tuntemattoman tunteita eikä siksi lähtisi suhteeseen varatun kanssa. Ihmiset toimivat itsekkäästi tiettyjen soveliaisuussääntöjen puitteissa ja nämä kuviot ovat vähän harmaalla alueella. Yleensä tuollaiset...
  2. C

On niin valtavan paha mieli

Eiköhän se mies ole ainoa henkilö, joka voi ap:lle vastata, mitä tapahtui. Harmillista, jos selkeää vastausta ei saa. :/ Meitä on niin monenlaisia, joku ei ehkä uskalla sanoa rehellisesti, ettei kiinnosta, joku haluaa edetä hitaammin, jollekulle menevät muut menot suhteen edelle tai sitten vaan...
  3. C

Upea nainen!

Tyylikäs ja kaunis nainen. Tietää kuinka pukeutua siten, että näyttää itsestään ns. parhaat puolet. Toki selvästi ylipainoinen. Terveydenkään takia ei välttämättä kannata laihduttaa, koska laihduttaminen saattaa olla isompi terveydellinen riski kuin ylipainoisena pysyminen. Silloin...
  4. C

Miehille kysymys?

Itse pidän seksuaalisessa mielessä sellaisesta sopivan pläskistä - pätee siis sekä miehiin että naisiin. Kannattaa ehkä enemmin keskustella sen oman miehen (tai rouvan) kanssa näistä asioista. Mitä merkitystä yleisellä mielipiteellä oikein on ja onko se löydettävissä täältä? :D Hmm....
  5. C

Onko tämä se vartalomalli mitä kuuluisi ihannoida terveenä naisen kroppana?

Kyllähän sitä pitää ironiaan ironialla vastata? :D Itse en missään välissä edes väittänyt 1. kuvan naisen olevan normaalipainoinen. Minusta hän on seksikäs ja kaunis tuonkokoisena eli ylipainoisena. Jotkut vaan tykkää pläskimmästä kuin toiset.
  6. C

Isokokoisen ihmisen luut painavat hieman enemmän kuin pienikokoisen ihmisen luut. ;)
  7. C

Tuon ensimmäisen kuvan nainen on varmasti pitkä ja ruumiinrakenteeltaan rotevahko, siksi vaatekokokin on iso. Tuolleen kauniilla tavalla pyöreämpi, mielestäni. Jos ne pläskit jakautuu tasaisemmin kroppaan, niin silloin voi mahtua yllättävän pieniinkin vaatekokoihin. Jos pläski kertyy lähinnä...
  8. C

Siis juoko joku alkoholia vain makunautinnon vuoksi?

Itse voin omalta kohdaltani sanoa ihan rehellisesti, että silloin tällöin nautittuna rehellinen humalatila on nautinto! Ehkä sellaisen ihmisen, joka ei koe humalatilaa niin nautinnollisena, on vaikea tätä ymmärtää. Olen omalta kohdaltani todennut, että edellytykset mahdolliselle alkoholismille...

Yhteistyössä