Hakutulokset

  1. E

    tosi hankala kolme vuotias...argh

    kiitoksia.mukava (harmi) kuulla että on myös muita lapsia joilla samoja ongelmia.ettei omista poikkeus lasta:)- meillä tosin tänään sujunut ihmeen hyvin..syömiset ja kaupassa kun käytiin niin jopa mentiin koko matka kävellen:)) hurraa!!! yritän olla vaan näissä tilanteissa joissa on...
  2. E

    tosi hankala kolme vuotias...argh

    Eli meidän kolme vee poika on tosi rasittava :( kaipaisin neuvoja:) isoveli on kohta 5 vuotias ja aina ollut niin "helppo!" ja reipas. kolmas syntyy keväällä. Haluisin saada arjen rullaamaan nyt kun ei ole vielä vauva syntynyt että sujuisi sitten tuon pojan kanssa paremmin.. syöminen...
  3. E

    keskenmeno(ko?)

    moit! pääsin sinne ultraan ja lääkäri totesi et kaikki on niin kun pitää. vauva liikkui ja sydän sykki :heart: nyt kävin siin vk12 niskapoimu ultras,ja kuulin sydämen lyönnit!!!!ihanaa. kivaa että ei sitten keskenmennyt! se ultran tekijä ihmetteli sitä, että tk:ssa oli sanottu...
  4. E

    keskenmeno(ko?)

    ...neuvolasta sanoi, että jos on mennyt kesken niin voi hyvin varttua huomiseen, että asialle ei voi enää mitään..onhan se toisaalta noin..mutta ei ole kiva odottaa vastausta kuitenkaan. ja sit jos kaikki oliskin hyvin vielä, niin se olis ollut kiva kuulla kyllä jo sit heti eilen. vois olla...
  5. E

    keskenmeno(ko?)

    kävin tosiaan eilen päivystyksessä,eikä tehnyt kun sisätutkimuksen:( odottaa sai kyllä kauan sitäkin että pääsi edes lääkärin huoneeseen.. ja eipä paljon auttanut. toi yksityinen olis tietty hyvä ratkaisu..maksaa:(
  6. E

    keskenmeno(ko?)

    heips. kokemuksia kaipaillaan:) mulla rv 10+4 ja eilen alkoi runsas vuoto:( mahakipuja myös ollut. kävin tk:ssa ja teki sisätutkimuksen, epäili keskenmenoa tai tuulimunaa..laittoi lähetteen ultraan. aamulla heti soittelin että millon pääsisin,mutta sain ajan vasta huomiselle:( kauheeta...
  7. E

    Apua,päiväkerho alkaa!

    heips. muistan elävästi viime vuoden tähän aikaan.Poikani oli keväällä täyttänyt kolme vuotta ja innolla vein poikaa syksyllä seurakunnan kerhoon.Yhden kerran sen ensimmäisen kerran poika siellä oli kun vain jätin ja suht,hyvin oli kuulemma mennyt. Sen jälkeen huusi täyttä kurkkua jo kotona...
  8. E

    äiti hurahtanut tanssiin

    mä asustelen Kouvolan seudulla. tulee käytyä ihan täs lähistöllä..kouvola,koria. Finlanderssin keikal oli kyl tungosta kun olin viime kuussa.ei ollut muksaa ahtaasti tanssia.. tänään oli tarkoitus mennä tirvan lavalle..mut en sitt jaksanut,kun huomenna työpäivä. oon joo vuoden nuorempi:)
  9. E

    äiti hurahtanut tanssiin

    nii..kyl se tuntuu tosi hyvältä kun vieraat miehet kehuu että osaan tanssia,tai kauniiksi tms. harvoin kuulee kehuja enää omalta ukolta :laugh: nostaa vähän itsetuntoa hetkeksi. meillä molemmat pojat jo leikki-ikäisiä,niin on helppoa käydä itse kodin ulkopuolella.nukkuvat yöt tosi mahtavasti...
  10. E

    äiti hurahtanut tanssiin

    :laugh: en huomannutkaan että olit laittanut että miestä ei kiinnosta. meillä jopa kävi yhden tanssitunnin pari viikkoa sitten kun oikeen kovasti vänkäsin..mutta ei ainakaan vielä kiinnostunut.
  11. E

    äiti hurahtanut tanssiin

    =) juu,ihanaa kuulla että on muitakin. meillä kun kukaan ei just ymmärrä että yksin tykkään käydä. kaikkien mielestä se on "pettämistä"..jopa. siis pelkkä tanssi..juupajuu. kun itse menee vaan tanssimaan eikä tuu mieleenkään mikään muu.täytynny jopa vähän salailla harrastusta :ashamed...
  12. E

    äiti hurahtanut tanssiin

    heips! haluaisin kuulla mielipiteitä teiltä. innostuin alkuvuodesta tanssimisesta.olen kyl aina tykännyt mut nyt ihan hurahtanut! olen käynyt tanssimassa muutaman kerran ihan tansseissa ja muutaman kerran lavoillakin.se on niin mahtista!käyn yksin ja tanssin illan aikana monien eri miesten...
  13. E

    4v hoitoon kun ei jää minnekään yksin

    mulla on aikalailla sama ongelma.just tänään mentiin pojan kans kerhoon (3,5v).istuin siellä vähän aikaa ja kun ehdotin että lähtisin käymään pihalla et poika jäis hetkeksi yksin kerhoon ilman äitiä,niin ei ei onnistunut.itku siinä tuli ja sit päätettiin pojan kanssa lähteä kotiin ja jättää koko...
  14. E

    marrakuun ´05 pino??

    synnyin 24,11,2005 ja olen siis poika.51cm ja 3400g oli mitat juuri syntyneenä. nyt n.10kg painan ja pitkäkin olen. tykkään kovasti iso veljestä (n.3v.) kirjojen luku on mukavinta.sama se mikä kirja kunhan vaan saapi käännellä sivuja ja jotain kuvia löytyy.tykkään myös leikkiä autoilla ja ihan...
  15. E

    alavatsasärkyä

    moip. tälläistä kyselen..kun on 4kk synnytyksestä aikaa. jonkun aikaa ollut tälläistä vaivaa: alavatsassa särkyä varsinkin se tuntuu pahalta kävellessä ja selällään maatessa tai jos yrittäis tehdä vatsalihaksia tms.niin särkee. kyllä muutenkin tuntuu särkyä sellaista pientä...esim.istuvillaan...
  16. E

    miten teidän 2vuotiaat nukkuvat??

    lähdimpä kyselemään tälläistä.. meillä käydään nukkumaan jo kahdeksan puoli yhdeksän ajois illalla.(meidän poika 1v,11kk).nukkuu yön heräämättä ja sitten herää klo.kuusi aamulla. päiväunet nukkuu sitten jo klo.11-12.30 noin. on ruvennut ärsyttämään noin aikaseen heräily kun ennen nukkui jopa...
  17. E

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    meillä pojat: Tarmo Hjalmar ja Taisto Oskar. haluttiin vanhat nimet pojille. Hjalmar on miehen vaarin isän nimi ollut ja Oskar miehen vaarin isän veljen nimi. elikkäs sieltä kekkaistiin. kivoja nimiä on täällä ollut.

Yhteistyössä