äiti hurahtanut tanssiin

heips!
haluaisin kuulla mielipiteitä teiltä.
innostuin alkuvuodesta tanssimisesta.olen kyl aina tykännyt mut nyt ihan hurahtanut!
olen käynyt tanssimassa muutaman kerran ihan tansseissa ja muutaman kerran lavoillakin.se on niin mahtista!käyn yksin ja tanssin illan aikana monien eri miesten kanssa.se on minusta ihan ok.
olen naimisissa ja meillä on kaksi ihanaa poikaa 4 ja 2v.
jostain kuulin että lavalla ei sais käydä muutakun sinkut tai sitten parina.
siis onko väärin käydä tanssimassa jos on varattu..niin yksin?kertokaa ihmeessä omia mielipiteitä??olis mukava kuulla mitä mieltä olette ja onko olemassa jokin ihan oikea sääntö että varatut ei sais käydä yksin?
ei multa ainakaan ole portilta kysytty että olenko sinkku?? :LOL:
harmittaa kovin jos joutuu jättämään tanssiharrastuksen vain sen takia että mies ei osaa tanssia eikä sitä kiinnostakaan osata..ja itse ihan kovasti tykkäisin käydä tanssimassa... :heart:
kiitoksia mielipiteistä
 
mä tykkään myös käydä tansseis.mies ei osaa eikä haluu oppia..
meillä on 6v poika, 2,5v tyttö ja 6kk poika.
toki en oo ny käyny ku pienin on rinnalla,jatkan sit ku nukkuu yöt kokonaan.

en oo ikinä kuullu säännöistä ettei yksin saisi mennä..
sukulaiset ei vaan ymmärrä miks pitää päästä tanssimaan ku on lapset niin pieniä.
mulle tanssi on harrastus ja henkireikä tämän hetkises elämän tilantees.
sitä jaksaa aina ku pääsee tuulettumaan välillä.. =)
 
=) juu,ihanaa kuulla että on muitakin.
meillä kun kukaan ei just ymmärrä että yksin tykkään käydä.
kaikkien mielestä se on "pettämistä"..jopa. siis pelkkä tanssi..juupajuu.
kun itse menee vaan tanssimaan eikä tuu mieleenkään mikään muu.täytynny jopa vähän salailla harrastusta :ashamed:
onneksi mies päästää suht.hyvin kyllä minua tansseihin.tosin välillä muistuttaa että ei saa liikaa käydä.tosin sen ymmärrän itsekin.lapset tarvitsee aikaa ja huolenpitoa eniten tässä elämän vaiheessa!toki äitikin välillä huilimista ja kodista irrottautumista.
oletko yrittänyt saada miestäsi mukaan?
 
:LOL:
en huomannutkaan että olit laittanut että miestä ei kiinnosta.
meillä jopa kävi yhden tanssitunnin pari viikkoa sitten kun oikeen kovasti vänkäsin..mutta ei ainakaan vielä kiinnostunut.
 
oon yrittäny mut ei onnistu.ja sit ku lapsille tarvii hoitajan niitä ei oikein irtoo tuollaisella syyllä..
mullekki on vihjailtu jopa et meen tiirailemaan muita miehiä tms...
meidänki on salailtava jos oon käyny tansseis..muuten saan kuulla vihjailuja pettämisestä tai et oon huono äiti ku käyn tansseis ku lapset on pieniä..
se kans nostaa omaatuntoo ku vieraat miehet (ja naisetkin) kehuu et osaan tanssia..tuloo tunne et osaan muutaki ku vaihtaa vaippoja..
mukava kyl tietää et on muitaki jolla on sama tilanne.. =)

lisään vielä et mies päästää mutki suosiolla vapaalle,
mitä ny välillä marisee jos innostun liikaa..
ollaan sit sovittu et kerran pari kuukaudes käyn.
oi ku oikein odotan ku nuorimmaisin alkaa nukkua yöt läpeensä.. :p
 
nii..kyl se tuntuu tosi hyvältä kun vieraat miehet kehuu että osaan tanssia,tai kauniiksi tms.
harvoin kuulee kehuja enää omalta ukolta :LOL:
nostaa vähän itsetuntoa hetkeksi.
meillä molemmat pojat jo leikki-ikäisiä,niin on helppoa käydä itse kodin ulkopuolella.nukkuvat yöt tosi mahtavasti ja äidistä ero ei tunnu enää niin pahalta =)
olen ollu semmoinen super äiti noi vauva ajat ja unohtanut ehkä omat tarpeet.nyt tuntuu tosi tärkeältä päästä tekemään jotain itselle hyödyllistä.
olen töissä kotona pph:na.eli vietän aikaa kyllä kotona omien lasten kanssa omasta mielestäni todella paljon.
ja yleensä kun tanssimaan lähtee niin lapset on jo nukkumassa..että aamulla sitä vaan haluu sitten nukkua vähän pidempään :) että isi saa hoitaa aamujutskat!
missä päin muuten asut ja mistä musiikista tykkäät eniten..yhtyeitä?
mä diggaan kovasti näistä:syke,janne raappana,yölintu,taikakuu,jani&jettsetters,anne mattila,finlanders,mikko mäkeläinen ja myrskylyhty jne..
 
mä tykkään käydä kuuntelemas tulkkia,finlanderssia,t.t.purontaka..
yleensä edellä mainittujen keikoilla on niin kova tungos ettei tanssiminen oo kivaa..
mä tykkään käydä seinäjoen lyhdys torstaisin.silloin sielä on parempia tanssittajia eikä aina kamalasti tungosta..
mä asun jalasjärvellä..missäs sä?
sähän ookki vuotta nuorempi ku mä.. =)
 
mä asustelen Kouvolan seudulla.
tulee käytyä ihan täs lähistöllä..kouvola,koria.
Finlanderssin keikal oli kyl tungosta kun olin viime kuussa.ei ollut muksaa ahtaasti tanssia..
tänään oli tarkoitus mennä tirvan lavalle..mut en sitt jaksanut,kun huomenna työpäivä.
oon joo vuoden nuorempi:)
 

Yhteistyössä