Hakutulokset

  1. joppana

    Matkakuumetta... kohteen valinta apuja..?

    Oltas menossa syksyllä isommalla porukalla, elo-lokakuun, aikoihin etelään. Kertokaahan kokemuksia ja vinkkejä mikä maa ja paikka ois hyvä pienten lasten kanssa. Lasten iät ois n.1, n.2 ja n4. Meille aikuisille pitäs olla rantaa, kylpylää, kulttuuria, nähtävää ja hierontaa... ;) Taitaa olla...
  2. joppana

    10kk, antibioottikuurilla ja nuha iski..?!

    korvatulehduksen takia jo toista kertaa peräkkäin, vaikka pyysin lääkäriltä tehokkaampaa lääkettä sain jälleen amoxinia... :/ Nyt kesken kuurin iskee kova nuha :( Ei taida taaskaan purra lääke, kun mun järjen mukaan ei nuha iske kuurin aikana.. VAI?
  3. joppana

    Teutonian vai Hartanin tuplat??? Mielipiteitä...

    Oon aikeissa ostaa tuplarattaat, kun tuo toinen tekee tuloaan.. En vain osaa päättää mitkä rattaat hankkisin. Mielipiteitä teiltä kaipaisin, onko jollain? Hartan ZX II double stroller 2007 vai Teutonia Team Alu? Linkitän viel vaikka osotteen mistä nuo löytää: http://www.mypram.com/teutonia/
  4. joppana

    Näppylöitä päässä..

    Lapsi on nyt 4.5kk ja "täys-tissityksellä". Makuja olen antanut peruna-, porkkana-, hedelmä (ananas-persikka-mango)-soseista.. Nyt on alkanut ilmestymään pienen pieniä näppyjä päähän. Ensin tuli takaraivolle ja nyt kasvoihinkin, muutamia on yläkropassakin. Hieman on finnin näköisiä, kuivahkoja...
  5. joppana

    Vihdoinkin äiti!!

    Odotukseni palkittiin täsmällisesti laskettunapäivänä 10.2. Synnytys oli tuskien taival, mutta ei sitä enää muistella ;) Ei lähtenyt avautumaan vaikka kaikki konstit käytettiin.. Kesto oli 22h josta ponnistin VAIN 14min. =) Ihana Prinsessa näki päivänvalon klo:13.59. Mitat 52cm ja 3970g...
  6. joppana

    Yheskoos...

    .. Täällä ollaan aina vaan yhes koos.. Rv.39:llä mennään ja kohta puoliin pitäs päästä liittyyn teidän <30vee äitien joukkoon. Miksi tämä odottavan aika on näin kauhian pitkää?! :heart: Voi Rakas esikoistytär, tuu jo!!! :heart: Vointi on hyvä ja supistuksista ei ole tietoakaan! Kolmee ässää...
  7. joppana

    Miks harmaata???

    Tässä huomasin, että täällä sivulla melki kaikki harmailee... Miksi ihmeessä??? Mä en ujostele.... Ehkä kyllä joskus pitäisi. :ashamed:

Yhteistyössä