Teutonian vai Hartanin tuplat??? Mielipiteitä...

Oon aikeissa ostaa tuplarattaat, kun tuo toinen tekee tuloaan.. En vain osaa päättää mitkä rattaat hankkisin. Mielipiteitä teiltä kaipaisin, onko jollain? Hartan ZX II double stroller 2007 vai Teutonia Team Alu? Linkitän viel vaikka osotteen mistä nuo löytää: http://www.mypram.com/teutonia/
 
Kaisa
Itse kävin katsomassa Vauvatalo Johannassa tuplarattaita,koska meillekin on tulossa pian perheenlisäystä. Ikäeroa tulee olemaan 1,5 vuotta. Jos noista pitäisi valita niin Teutoniat, koska niissä on paremmin tilaa isommalla sisaruksella. Ajatellen vaikka tulevaa talvea ja talvivaatteita.
Itsellä on tällä hetkellä Hartanin yhdistelmät ja merkistä en löydä mitään moitittavaa.Edelleen omat tuplat on hankkimatta. Yhdet Oran käytetyt olis tiedossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Itse kävin katsomassa Vauvatalo Johannassa tuplarattaita,koska meillekin on tulossa pian perheenlisäystä. Ikäeroa tulee olemaan 1,5 vuotta. Jos noista pitäisi valita niin Teutoniat, koska niissä on paremmin tilaa isommalla sisaruksella. Ajatellen vaikka tulevaa talvea ja talvivaatteita.
Itsellä on tällä hetkellä Hartanin yhdistelmät ja merkistä en löydä mitään moitittavaa.Edelleen omat tuplat on hankkimatta. Yhdet Oran käytetyt olis tiedossa...
Meille tulee ikäeroa hiukan vajaa 2v. Aattelin tilata tuplat täältä: http://www.pingpong-online.com/
Odotan silti vielä ainakin pari kuukautta, jos vaikka sais paremman alennuksen. Halvemmaksi tulee joka tapauksessa, kuin Suomesta ostaen. Postimaksuakaan ei tuu yli 300? ostosta..
Teutonian tuplia kävin jo kokeilemassa ja oli ihan hyvät. Hartanialla näyttäs vain olevan enempi värivaihtoehtoja... VAIKEAA, VAIKEAA.. Ehdottomasti haluan kuitenkin kolmipyöräset tai ne etupyörät lähekkäin, ovat huomattavasti jouhevammat liikuttaa!!
 
Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja joppana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Itse kävin katsomassa Vauvatalo Johannassa tuplarattaita,koska meillekin on tulossa pian perheenlisäystä. Ikäeroa tulee olemaan 1,5 vuotta. Jos noista pitäisi valita niin Teutoniat, koska niissä on paremmin tilaa isommalla sisaruksella. Ajatellen vaikka tulevaa talvea ja talvivaatteita.
Itsellä on tällä hetkellä Hartanin yhdistelmät ja merkistä en löydä mitään moitittavaa.Edelleen omat tuplat on hankkimatta. Yhdet Oran käytetyt olis tiedossa...
Meille tulee ikäeroa hiukan vajaa 2v. Aattelin tilata tuplat täältä: http://www.pingpong-online.com/
Odotan silti vielä ainakin pari kuukautta, jos vaikka sais paremman alennuksen. Halvemmaksi tulee joka tapauksessa, kuin Suomesta ostaen. Postimaksuakaan ei tuu yli 300? ostosta..
Teutonian tuplia kävin jo kokeilemassa ja oli ihan hyvät. Hartanialla näyttäs vain olevan enempi värivaihtoehtoja... VAIKEAA, VAIKEAA.. Ehdottomasti haluan kuitenkin kolmipyöräset tai ne etupyörät lähekkäin, ovat huomattavasti jouhevammat liikuttaa!!
Meille tänne pohjosen keleihin ei minun mielestä sovi kolmipyöräset.olen käynyt myös samalla sivuilla aikoinaan kattomassa Hartaneita. Mut mun mielestä siellä oli jotain "häikkää" takuujuttujen kanssa. Me ostettiin Tampereelta omat Hartanit ja vaunut kerkes olla vuoden kun niistä meni valjaat rikki, Vauvatalo Johanna lähetti uudet postissa. Maksoin itteni kipeeksi yhdistelmistä ja ajattelin et tuplat saa luvan kelvata käytettynä. Mistä sen tietää vaikka ensi kesänä esikoinen ei suostuisi vaunuihin ollenkaan..

 

Yhteistyössä