Hakutulokset

1. T

Onko muita noin 43-v. lasta toivovaa tai saanutta?

Ajatukset on itselläkin samansuuntaisia, kuin teillä kaikilla. Kuudetta tässä odotellaan, tosin aika alkuvaiheessa. Ikääkin on jo 42. Muuten kaikki varmaan ok, mutta painonhallintaan tarvitsen apua. Nyt tuntuisi, että on nälkä melkein vähän väliä. Yritän sitten syödä terveellisesti. Korvien...
  2. T

Sterilisaatio kaduttaa

Olin eronnut, ja neljän lapsen yhteishuoltajaäiti. Kävin neuvolassa juttelemassa sterilisaatiosta, en aikoisi enää lapsia tehdä. Juteltiin terveydenhoitajan kanssa pitkään. Hän sanoi minulle, että kuulehan, olet vielä nuori, ja voit tavata vielä elämäsi miehen, jonka kanssa haluaisittekin vielä...
  3. T

Haalea positiivinen

Raskaustesti näytti tosi haaleaa viivaa.Olin onnellisesti raskaana. Kunnes parin viikon päästä siitä mulla alkoikin menkat. Mulla ei ollu aikaisemmin käynyt näin, kuitenkin on jo viisi lasta. tilliskoukku
  4. T

Hei kaikki, olen 42- vuotias, viiden lapsen äiti. Uusioperheessämme on ihanat isot sisarukset, koululaisia kaikki, ja pikkuinen, reilun vuoden ikäinen poika. Olisi ihana saada kuopukselle kaveri. Parisen viikkoa sitten tein raskaustestin, ja se näytti plussaa. Tuntui hyvältä, jotenkin...
  5. T

Hei Teille kaikille, olen kohta 42- vuotias viiden lapsen äiti. Minulla on ensimmäisestä liitosta neljä lasta, ja nuorin lapsista täyttää kohta vuoden. Hän on mieheni ensimmäinen lapsi. Olemme siis uusioperhe, ja toivoisimme kaveria tälle pienimmälle. Saas nähdä, kuinka käy. Imetän vielä...

Yhteistyössä