Hakutulokset

  1. J

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    Nakkaa postilla vaan, oishan se kiva tutustuakin..=) Muksut on 6, 4, ja 1,5..
  2. J

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    On paljon mahdollista että tunnetaan..=) Oon muuttanu tänne varmaan 12 vuotta sitten..=) mutta ei vaan ole kauheasti tuttuja kertynyt.. Oletko sinä ihan paikkakuntalaisia vai muuttanu tänne jostain? =)
  3. J

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään.. Keskustan tuntumassa asustellaan.. =)
  4. J

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
  5. J

    miksei mulla oo kavereita.....

    \ Eilen kirjoittelin tänne ihan samasta aiheesta ja mulla tilanne on juuri niinkuin sinulla pienet on piirit ja niihin ei sovi mukaan.. :'( Eikä sitten kehtaa enää kerhoihin yms. sellaisiin mennä kun hävettää kököttää yksinään jossain..
  6. J

    ilman ystävää..

    \ Niinhän se taitaa olla että oulun pohjoispuoli on aika laaja käsite.. =) mut on tästä kajaaniin kuitenkin pari sataa km..
  7. J

    ilman ystävää..

    \ Yritetty on harrastuksissa, mut päätin luovuttaa ja moikata vaan kun vastaan tulee ja koluttu on perhe kahvilat yms sellaiset. tervehditään kyllä mutta siihen se jääkin..
  8. J

    ilman ystävää..

    \ Ei tästä kainuuseen ole kamalan pitkä matka.. ainakaan jos toi maantieto yhtään nyt sytyttää.. =)
  9. J

    ilman ystävää..

    \ Oulun pohjoispuolella..
  10. J

    ilman ystävää..

    Siinäpä se tulikin jo otsikossa ongelmani aihe, eli ei ole ystäviä lähimaillakaan. Kaksi rakkainta ystävääni asuu monen sadan kilometrin päässä ja täällä nykyisellä paikkakunnalla ei tunnu löytyvän ystäviä ei niin sitten mistään. Yksi oli jonka vilpittömästi laskin ystäväkseni, mutta nyt viime...

Yhteistyössä