Hakutulokset

  1. M

    Taaperoimettäjät: Imetättekö vielä öisin?

    Meillä lopetettiin yösyönnit kuukausi sitten ja kolme yötä oli hankalaa,kannoin ja hyssyttelin kun ei huoli tuttiakaan.Sen jälkeen on nukkunut huomattavasti paremmin,meillä syötiin yöisin lukemattomia kertoja.Typy oli silloin 1v ja melkein 4kk. =)
  2. M

    Onko muita äitejä vm -69?

    Täällä yks,lapset -92,-95,-06 ja tehty saman miehen kanssa :wave:
  3. M

    Paljonko teidän reilun 1v ikäset nukkuu?

    Meillä mennään yöunille 20,30-21,30 ja nukutaan klo 8-9.Päikkärit on tunnista puoleentoista.Yöllä heräillään kerrasta kuuteen.
  4. M

    taaperon vieroitus

    Minä lopetin ekaks päiväimetyksen,sitten hetkenpäästä iltaimetyksen silloin kun mennään yöunille ja nyt ollaan oltu 4 yötä ilman maitoa.Kohta olisi tarkoitus lopettaa myös heräämismaidon antaminen.Typy on 1v3kk vanha ja alkuvuodesta olisi tarkoitus mennä töihin =) =)
  5. M

    kysymyksiä kuparikierukasta

    Mulla oli nyt ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen ,vaavi on jo 1v3kk.Kierukka laitettiin 9kk sitten.Vuoto ei ollu lisääntyny yhtään ja kestoltaan oli sama kuin ennenkin.Vähän kyllä aluksi jännitti tuo vuodon määrä kun olin kuullut kauhujuttuja,että on kun olis hanat aukastu,mutta ei pitäny...
  6. M

    Iltatähti

    Meillä on 15,12 ja 1-vuotias,vanhemmat lapset ihan myytyjä tuon tähden kanssa :heart:
  7. M

    1-vuotiaiden paino ja pituus?

    Tyttö 78,5cm pitkä ja painoa oli 9,6kg :heart:
  8. M

    Milloin samaa ruokaa???

    Elikäs milloin olette ruvenneet antamaan samaa ruokaa kuin itse syötte ,lähinnä ajattelin sitä suolaa mitä omassa ruoassa on.
  9. M

    ketkä ei tykkää uudistuksesta?

    Tää on ihan sekavaa |O |O |O
  10. M

    Onkos äitejä vm. 69 ?

    Lapset -92,-95 ja -06 :wave:
  11. M

    iltatähti

    Sain meidän ihanan iltatähden viime kesänä ja tähti siksi kun toiset lapset olivat jo 10 toisella puolella. =) :heart: :heart: :heart: :heart:
  12. M

    Rippilahja kummipojalle?

    Me laitamme kraka-neulan koska nuorella on puku valmiina. =)
  13. M

    Onko ysiluokkalaisten vanhempia? =0)

    Millainen ka on teidän lukioon hakevilla,meillä on kasiluokkalainen poika,eikä kielet oo mitenkään vahvoja-aineita ja ka on 8.On kans miettinyt urheilu-lukiota,harrastaa aktiivisesti yu ja judoa,ne erikoislukiot on vaan meiltä aika kaukana. :(
  14. M

    Katsoin kauhukseni kuuta ja se

    Huomasin saman asian jo viiimeyönä. :/
  15. M

    Iltatähden odottajat?

    Minä siis sain 2 lasta vähän päälle 20 vuotiaana ja nyt olen 37 kun sain tän kolmosen,mutta tuttavani oli 35 kun sai ekansa ja nyt sai 37 vuotiaana toisen.
  16. M

    Iltatähden odottajat?

    En ole odottaja vaan meidän iltatähti on jo 6kk ikäinen.Meidän poika 14-v sanoi kun kuuli tulevasta vaavista,että miten te nyt tuon ikäset...Nyt tämä pieni sisko on veljelle kaikki kaikessa.Poika oli joululomalla 4pvä:n leirityksessä (urheilu) ja ikävä oli vain tätä pienintä.Myös 11-v tyttö...
  17. M

    äitiparkki toimii

    siinäpä se tulikin =)
  18. M

    Ettehän anna meikata!!!

    Meidän viitosluokkalainen saa laitta huulikiiltoa,mutta ei muuta ja vaatteista emme hyväksy mitään "napapaitoja" ,emme ole uskovaisia mutta aika tiukkiksia tässä asiassa.
  19. M

    äitejä keski-pohjanmaalta

    Täällä kanssa yksi,3 lapsen äiti ja ne kaikki nukkuu vielä.Hyvää sunnuntaita ;)
  20. M

    joko kysyttiin vm-69

    Täällä kanssa yks -69.Perheenä mies,poika 14v,tyttö 11v ja tyttö 2,5kk.

Yhteistyössä