Iltatähti

Tämä aiheen vierestä... 3v tyttömme sanoi mulle tässä päivä pari sitten, että pian meillekin tulee vauva. Olimme juuri olleet lasten serkkutytön kastejuhlassa ja tyttömme varsinkin seurasi vauvaa joka puolelle ja halusi hoitaa sitä. Jouduin sanomaan, ettei meille ole kyllä enää vauvaa tulossa. Tyttö alkoi itkeä pettymyksestä. Kauhea vauvakuume jo noin pienellä tytöllä =)
 
Niin, mulla isommat ovat nyt 10- ja 13- vuotiaat. Kaamea vauva kuume iskenyt, oikeesti olen vastustellut sitä jo jonkun aikaa mutta ei tunnu menevän ohi.. :/
Minkäikäisiä olette muuten itse olleet kun iltatähden sitten saitte? Itse olen 36 loppuvuodesta täytän jo 37.. Ja millainen oli vauvauutisen vastaanotto isommilta lapsilta ja entä sukulaisilta/tuttavilta?
 
Uuden avioliiton myötä haluttiin vielä yhteinen lapsi ja tälle tietenkin kaveri. Poika syntyi 2005 ja nyt on tulossa tuplat la 01/08. En tiedä kuka näistä kolmesta olisi nyt sitten iltatähti vai ovatko kaikki kolme :)Vanhemmat lapset ovat tällä hetkellä 15, 13, 11, 11 ja 9. (siis 11-vuotiaat eivät ole tuplat vaan kummankin edellisestä liitosta). Ikää minulla on nyt 38. Kyllähän tämä on kuin uudelleen aloittaisi. Vanhemmat lapset ovat suhtautuneet sekä positiivisesti että negatiivisesti. Alussa ensi reaktio on ollut kauhistunut että miksi vielä... ja sitten ovat myytyjä.
Mutta ihanaa kun on lapsia ympärillä vaikka kahdenkeskeinen oleminen on kortilla.
 

Yhteistyössä